Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 4042
Hei!

Har et par Sonos One jeg bruker på badene mine som i dag er koblet til vanlig stikkontakt på veggen... Blir en del krøll med ledning etc, og innså at jeg har strøm inni speilskapet som vil gi mer mening å bruke fra et rent plasserings- og ledningsståsted.

Disse er dog merket med "bare for barbermaskin" eller noe slikt tjafs.

Er dette noe jeg må forholde meg til, eller kan jeg benytte disse kontaktene uten at det er farlig? Ledningen vil da ligge skjult inni speilskapet med høyttaleren på toppen (hvor den står helt trygt), så det er ikke fare for at jeg skal søle vann på kontakten, ledningen - eller at høyttaleren skal ramle i badekaret og elektrifisere oss mens vi bader...

Tanker fra noen med peiling?
Har alltid brukt den kontakta til alt mulig selv. Men jeg har vanlig 230v i det uttaket, det er noen steder jeg har vært hvor det har vært mye mindre.