Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1091
Hei. skall kjøpe ny spiller til bilen min : https://bilradiospes.no/produkter/bi...in/mex-xb100bt
Og i bilen min har jeg bare en Subb 12''(har forsterker til subben). kan ikke så mye om anlegg til bil, men hadde litt lyst og kjøpe nye høytalere til hattehylla og dørene, men vet ikke hva jeg skall se etter.
Og lurer på et par ting
1: må jeg finne høytalere som passer til bilen min ? eller kan jeg omså ''jallamekke'' dem slik at di passer
2: jeg vet med subb så går det på tommer, og watt såvitt jeg forstår, men med høytalere må jeg se etter noe annet ?

Hvis dere vet om noen som er billig og bra så hadde jeg sotte pris på om dere kunne ha sent en link vill helst kjøpe noe billigt imed at jeg skall bytte bil om 2år

(Hvis det hjelper har jeg en hyundai sonata 2004 Sedan )


Takk for svar
de fleste høytalere går på tommer. Det aller beste er å få tak i høytalere av samme størrelse som de originale, slik at du kan bruke de originale monteringshullene i bilen din. Det ser alltid best ut.

du kan kike litt her: http://www.crutchfield.com/S-AMLG1Ak...-Speakers.html og se om du finner ut hvilken størrelse du allerede har
Dette er ikke min greie i det hele tatt, men kanskje greit å velge en enhet med DAB? Glassantenne fungerer fint og kan gjemme delvis i A-stolpen så bare den gjennomsiktige biten synes.
Sitat av Fekillix Vis innlegg
Dette er ikke min greie i det hele tatt, men kanskje greit å velge en enhet med DAB? Glassantenne fungerer fint og kan gjemme delvis i A-stolpen så bare den gjennomsiktige biten synes.
Vis hele sitatet...
FM radio forsvinner ikke før neste år. og hører bare på musikk fra telefonen min
kan omså kjøpe DAB+ adapter senere hvis jeg får lyst til og høre på radio