Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 2034
http://jpx.no/hoved/datautstyr-gadge...tetrykk-p-1852

Ser etter noe som koster ca 10-20% av den der :P Syntes rett og slett den var absurd dyr
Heilt canooon
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Du skaffer deg bare en U3 kompitabel minnepinne, og legger inn en keylogger, sjekk Hak5 osv.

Koster ca 100-200 kr

Edit: Da kan du lett få 16Gb, med plass til bilder, dokumenter osv, slik at den tar screenie hvert 10min, eller legger inn alle dokumentene, osv. Dette kalles slurper.

Og du trenger kun å koble den til i USB, ikke gjennom tastaturet.

Mulighetene er mange!
Sist endret av Fleff; 16. juli 2010 kl. 12:06.
Benytter denne tråden til å komme med en liten advarsel mot jpx.no.

Nesten alt de selger er hentet fra Dealextreme, og selges for absurde priser. De er faktisk så frekke at de i enkelte tilfeller bestiller ting direkte fra Hong Kong til postkassen din, og attpåtil tar betalt for gratis frakt!

Om du finner noe du har lyst på der, søk på bildenavnet, eller bruk TinEye til å søke på bildet av produktet, og du vil mest sannsynlig finne dem mye rimeligere.
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
KP+ for den, vet selv om noen som har opplevd dette.
Trådstarter
Sitat av Fleff Vis innlegg
Du skaffer deg bare en U3 kompitabel minnepinne, og legger inn en keylogger, sjekk Hak5 osv.

Koster ca 100-200 kr

Edit: Da kan du lett få 16Gb, med plass til bilder, dokumenter osv, slik at den tar screenie hvert 10min, eller legger inn alle dokumentene, osv. Dette kalles slurper.

Og du trenger kun å koble den til i USB, ikke gjennom tastaturet.

Mulighetene er mange!
Vis hele sitatet...
Men hvordan vil det fungere med tanke på antivirus og liknende? Vi skal bruke den til noe ganske så uskyldige morro men det er allikevel på jobben og datasikkerheten der tror jeg er relativt god.

Og kan du linke meg til en U3 kompatibel minnepenn? Er disse vanlige eller er det noe du må lete litt etter
http://jpx.no/hoved/datautstyr-gadge...-lydkort-p-200 - 43 kr + porto
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.22475 - 13 kr levert på døren

Forskjell?
Njaa. bare 30 kr + porto :P
Sist endret av Blackkoz; 16. juli 2010 kl. 16:37.
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Disse er veldig vanlige, du får de på fks ClasOhlson, der de heter U3 Cruzer(micro)

Ser slike ut:
http://i2.mobymemory.com/images/products/4GB_Sandisk_Cruzer_U3_Micro_USB_Flash_Drive_large.jpg

Om du bruker noen gode filer/pakker/Slurper på den, så skal det ikke bli oppdaget, U3 Simulerer jo CD-ROM, og kan derfor kjøres i bakgrunnen(Helt usynlig) Og startes automatisk når du plugger den inn.
sindre@puse.cat:~$
Synderen's Avatar
Sitat av Fleff Vis innlegg
Om du bruker noen gode filer/pakker/Slurper på den, så skal det ikke bli oppdaget, U3 Simulerer jo CD-ROM, og kan derfor kjøres i bakgrunnen(Helt usynlig) Og startes automatisk når du plugger den inn.
Vis hele sitatet...
Sikker på at den startes automatisk, mener dette er fikset for lenge siden.
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Dette kan være fjernet i visse OS, fks Windows 7, men ikke alltid.

Dette kan du teste ved å putte en cd-plate i spilleren din, starter den automatisk så er det aktivert, så lenge det er en Autorun.Inf fil på den
▼ ... over en måned senere ... ▼
Noen komme med link til tutorials eller programmer?

Vis du bare er ute etter og finne passord så er DETTE guiden for deg (Trykk "Skipp ad" oppe i høyre hjørne etter 5 sek)
Hacket til meg passordene til mailen til læreren min på denne måten.. (Aldri brukt dem)

Edit; Virusprog. fjerner mesteparten av filene hos meg.. :/
jeg lagde en selv ut av en vanlig usb minne pinne? whats the big difference? det finnes mange tutorials på nette, bare å søke
Noen som ser likheten mellom Jpx og dx?

- The next generation of computer security surveillance system, Can record ALL keystrokes
- This key logger is small, discrete, easy-to-use device that monitors all PC keyboard activity and installs in a matter of seconds between the keyboard and PC
- This USB Key Logger captures everything that is typed into any keyboard however this device will plug into any standard 1.1/ 2.0 ports and capture everything including email, instant messaging, chat room activity and web URLs
- Extremely useful and highly covert, this item is perfect for parents that want to keep an eye on their kids’ internet activities, employers who suspect their staff are up to something or private investigators gathering information, it is a covert computer logging device that’s a giant leap forward in spy technology
- There’s no hardware to detect and when you want to retrieve the information gathered, you just unplug the unit from the PC, so you can take it away and examine it later
- Completely invisible for computer operation and no software or drivers required, also supports national keyboard layouts
- Compatible with Windows, Linux, MacOS
- 2MB memory - 1000 pages of text - enough to transfer 6 months worth of typing! Easy to erase and start over.
- Undetectable by any antispyware software
- User manual in English
- Note: Monitoring worker without his/her prior consent is forbidden in some countries/regions, DX is not accountable for any illicit or inappropriate use of KeyLogger

- 100% anonym keylogger, ingen programvare behøves på PC'en som skal logges
- Enheten plasseres mellom PC'en og tastaturledningen (dersom denne bruker USB), og lagrer alle tastetrykk
- Logger ALT som tastes på tastaturet, uansett om det er epost, msn, facebook eller spilling
- 2MB lagringsplass, som tilsvarer 1000 sider med tekst
- Perfekt for foreldre som vil overvåke barnas PC-bruk, sjefer som vil ha kontroll på at ansatte gjør det de skal eller rett og slett nysgjerrighet om hva kameraten bedriver når han bruker PC'en
- Blir ikke oppdaget av brannmurer, antispyware-programmer o.l., da ingenting installeres på PC'en. Enheten er frittstående, og legger ikke igjen noen spor!
- Bruksanvisning på engelsk medfølger
Sitat av Ozma Vis innlegg
Benytter denne tråden til å komme med en liten advarsel mot jpx.no.

Nesten alt de selger er hentet fra Dealextreme, og selges for absurde priser. De er faktisk så frekke at de i enkelte tilfeller bestiller ting direkte fra Hong Kong til postkassen din, og attpåtil tar betalt for gratis frakt!

Om du finner noe du har lyst på der, søk på bildenavnet, eller bruk TinEye til å søke på bildet av produktet, og du vil mest sannsynlig finne dem mye rimeligere.
Vis hele sitatet...
Totally! Jeg fikk en universal lader til pc direkte fra Hong Kong. Eneste grunnen til at jeg bestilte gjennom de var fordi jeg TRODDE varen ble sendt fra Norge. ellers hadde jeg jo lett kjøpt en fra eBay. Leveringstid var 14 dager...

Jeg skrev en ganske hissig mail til de, og var egentlig ganske klar for å dra det rimelig langt siden de ikke opplyser om dette eller angrerett.
De kan meg et "gavekort" på 100,- og laderen kosta 150,- + frakt. Har ikke brukt det da men :P


On topic

Jeg ville gått for denne http://www.keelog.com/usb_hardware_keylogger.html er også billigere enn DX

EDIT: Ooops, så nå at Ranvik allerede hadde postet denne linken.
Sist endret av Jailbait; 16. august 2010 kl. 18:51.