Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 905
Som du ser i tittelen er min account på PlaystationNetwork hacket! Det skjedde ved at jeg fikk noen meldingen på accounten at accouten skulle bli hacket. 30 min. etter på fikk jeg ikke logget inn. Han har endret passord og det ser ut som han har endret mail adresse. Jeg er ikke i noe nød uten accounten med bruker den til kose spilling inni mellom, men jeg ønsker serkt å få tilbake accounten! Hadde det vært noen snille Freakere som har noen råd eller som kunne hjelpt meg?
Ahhhr, slike mennesker er faen så dumme. Jeg som er en "fair player" som spiller uten å jukse skal selfølgelig få stjelt accounten min av en liten drittunge som får tak i passordet mitt

Btw, vist noen har lyst å bruke noen av sine skillz her har navnet på accounten til fyren som tok passordet og er du interisert kan jeg gi det til deg på PM, du skal selfølgelig og få account navnet mitt og en kopi av mailen som jeg fikk når jeg opprett accounten slik at du ser att jeg er riktig eier!!



Ingen som kan hjelpe meg?
Du sier du fikk beskjed en halvtime før om at kontoen din skulle hackes. Hvem fikk du den meldingen fra? Hva gjorde du i mellomtiden? Endret du passordet ditt?

Hvis jeg hadde fått en beskjed om at bilen min skulle stjeles så tror jeg kanskje jeg ville ha tatt noen forholdsregler og ikke bare blitt overrasket hvis det hadde vært en liten røver der og tatt den neste gang jeg sjekket.
Jeg vet ikke hva du kan gjør, men hadde jeg vert deg hadde jeg endret passordet på kontoen og på e-posten min med en gang jeg fikk den meldingen. Send en melding til playstation suport, med brukernavnet dit og til han du fikk meldingen av. Mer vet jeg ikke.
Xzip's Avatar
Trådstarter
Har nå ringt og sendt mail til Playstation support, han sier de har det litt travelt, men at jeg kom til å få tilbake accounten min i løpet av dagen, noe som ikke har skjedd! Jeg får bare purre på supporten, men synes prisen på playstation hotline var stiv! 6,5 kr minuttet

Btw, ønsker meninger ang. playstation support! Selv synes jeg det er sykt dårlig service der!
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Trust me, du får tilbake accounten, men ikke før om 3-4 dager MINST, da de er utrolig trege der, syntes det er mye bedre å snakke med svenskene når man ringer Xbox Live support
Xzip's Avatar
Trådstarter
Sitat av Fleff Vis innlegg
Trust me, du får tilbake accounten, men ikke før om 3-4 dager MINST, da de er utrolig trege der, syntes det er mye bedre å snakke med svenskene når man ringer Xbox Live support
Vis hele sitatet...
Godt å høre, det sitter en svenske hos PS support og eller NordiskFilm vist du vil kalle det det, han var grei og høffelig å snakke med, men det går veldig treigt som sagt! Håper på det beste
Det som er. Om du registerer din ordentlige fødselsdato og et veldig enkelt hemmelig svar. (F.eks: Hvor ble du født? og du skriver din hjemby) så skal det ta din venn et min og få endret passordet på kontoen din.