Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1136
Anonym bruker
"Øm Stingsild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei! Jeg har brukt kokain i mange år. Nå om dagen går det gjerne over et gram om dagen. Dette utgjør omtrent 15.000kr måneden. Dette er såklart enormt belastende rent økonomisk, men ikke minst er det svært nevrotoksisk. Fordi jeg nå trolig har destruert svært mange dopaminreseptorer så ser jeg etter en mulighet for å kunne danne nye. Er det noen som har noen ideer?

Og ja - planen er å slutte med kokain.
For å redde flest mulig reseptorer er vel det lureste du kan gjøre å slutte ASAP og begynne med trening, få god søvn etc.
Det er ikke meningen å kuppe tråden gode mann(hovedtematikken har jeg ikke peiling på), men kjapt spørsmål. Kan jeg spørre hvor gammel du er? Så undrer jeg meg kraftig på om du har sjekket hjertet ditt? Jeg er bare nyskjerrig på om jeg selv opp i 40 årene nå ville tåle cola.