Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 738
Det er så mange varianter å velge mellom. Det som er grusomt kjipt er hvor vanskelig det er å oppdrive denne vidunder medisinen her i Norge. Hva er dere andre her inne sin favoritt kratom for euforia og avslapning?
Red Thai uten tvil. Er forresten ikke noe problem å skaffe dersom du har mulighet til å kjøre over grensa til sverige.
Sist endret av Frank Dank; 4. oktober 2021 kl. 09:46.
Anonym bruker
"Fri Knølhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av pipestilk Vis innlegg
Det er så mange varianter å velge mellom. Det som er grusomt kjipt er hvor vanskelig det er å oppdrive denne vidunder medisinen her i Norge. Hva er dere andre her inne sin favoritt kratom for euforia og avslapning?
Vis hele sitatet...
Syntes Meang da er best. Sies at de forskjellige fargene vil utgjøre om du blir mer stein eller høy. Jeg fant vertfall grønn Meang da bra.

Det sies at rød kratom er mest avslappende, grønn er både oppkvikkende og avslappende. Hvit er mest stimulerende. Så Red Meang da er verdt å prøve.
Liker ikke de grønne jeg ass. Min erfaring er at de enten ikke merkes noe særlig, eller så blir jeg overstimulert og får the jitters.

Jeg har prøvd mange typer gule, hvite, grønne og røde, og mener bestemt de røde er overlegne ift. hva jeg ønsker (mest mulig opiatfølelse og beroligende)