Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1338
Skal på en jævlig lang flytur og sliter alltid å sove sittende i en kjip flystol og lurer på hvilke piller som virker best for å få sove, og med minst mulig dritt dagen etter?

Har allerede ordna blå valium, hvor mange bør jeg spise av dem for å få sove?

Er det kanskje bedre å kjøpe flunipam?

Takker for alle svar!
blåvalium burde funke greit, har du ikke spist noe særlig av det før tror jeg det burde holde med 1. Men som sagt ovenfor her, er tette poster om dette.
Heroin vil nok garanterer deg søvn

(Tuller)

Rohypnol vil nok garanterer deg god søvn!!
muskat.heroin.-alkohol. mye du kan bli sløv å trøtt av.
Nonzinan funker ganske greit. Det sovner du fort på. Eller hell innpå 20 vallergan, gjør deg slapp nok til å sovne hvis du tar noen trekk i tilleg. Men de har en hang over da så kanskje ikke så bra.
jeg ville dratt til legen og si jeg hadde vondt i foten og forlanga smertestillende sover godt med et par pinex forte i magen
Bare ta ett par melatonin. Eller så tror jeg det funker fett med 2 blåe hvis du ikke har tatt det så mye før=)
Ahh fikk sånn deja-vu føelse når jeg så denne tråden. Misstenksom lik en annen jeg har sett :P

Tenkte jeg skulle ta meg en joint rett før jeg skal gå gjennom sikkerhetskontrollen på gardermoen jeg, får sikkert sove godt på flyet da også. Pluss at det er mye mer funny å være loka på flyplassen hehe
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Sitat av Lasse
Ahh fikk sånn deja-vu føelse når jeg så denne tråden. Misstenksom lik en annen jeg har sett :P

Tenkte jeg skulle ta meg en joint rett før jeg skal gå gjennom sikkerhetskontrollen på gardermoen jeg, får sikkert sove godt på flyet da også. Pluss at det er mye mer funny å være loka på flyplassen hehe
Vis hele sitatet...
Og jeg som akkurat har gått inn i utenlandsterminalen Kan ikke komme meg ut og trekke litt av deg.. Kjipern..