Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  46 9040
i blant får lyst til å røyke pot eller sigaretter, uten å måtte gå ut en tur, da problemet er at ingen andre hjemme må oppdage det. søkte litt rundt men jeg fant ikke stort, og det jeg fant var ikke så veldig troverdig:

hvis jeg setter på dusjen i full guffe, varmt vann sånn at badet blir fylt med damp og røyker under dampen, vil røyklukten bare forsvinne i løse luften?

jeg har x-it, det funket veldig bra på det lille jeg hadde av røyklukt på rommet og et par plagg, så denne kan jeg bruke i nødstilfelle..

noen som har andre måter å røyke uten å bli oppdaget innendørs?
Å ta noen skritt ut døra om man er sugen på røyk burde ærlig talt ikke være noe problem. Må da være mye lettere å ha seg ut, en å begynne å skru på dusj og vente på at den skal fordampe lokalet.
Hvis u har rom i 2.etasje, bare hopp ut på taket, om huset tilater det, eller så kan u bare sette deg ut av vinduet, men pass på og hold røyken vekk fra åpningen ettersom det trekker ganske bra, ellers så er røkelse ganske bra til å deme sigarett lukten etter som røkelse luketer ganske kraftig. Ps: uansett, å lufte bra er viktig uansett. Lykke til :P
Ellers så har man vaporizer'en som man finner tegninger her på forumet. lite røyk og mye effekt
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Bruk av røkelse er etter min mening stort sett et tegn på at det blir brukt for å skjule en annen lukt. Tror mange foreldre også er klar over dette.
Sant det du sier z0p. Visst man plutselig begynner å fyre røkelse på gutterommet sitt, så tror jeg nok foreldrene vil fatte mistanke.
Men sånn gennerelt er røkelse en fin ting i ett innrøyka rom
hehe, ellers så kan du ta med deg støvsuger og suge bort røyken Exit ftw
The one who knocks
CosmoKramer's Avatar
Skaff deg luftrenser. Da kan du bare blåse røyken direkte inn i filteret, og renseren blåser ut ren luft.
Men hvis du røyker bong er det jo lett å kontrollere hvor det blir av røyken. Da kan du bare stikke hodet ut av vinduet når du skal blåse ut.
Edikk er bankers!
Suger til seg lukta.

Noe av det mest effektive du får tak i!
edikk? hvordan bruker jeg det? bare har det i en kopp?
Sitat av shithead46
edikk? hvordan bruker jeg det? bare har det i en kopp?
Vis hele sitatet...

jepp. eller en skål.
Sitat av LoRd
jepp. eller en skål.
Vis hele sitatet...
Stemmer det. Og når det gjelder plassering så har det egentlig lite å si, men det beste er jo ha eddikken stående i nærheten av deg selv. Men dette er ikke alltid like kjekt, da lukten kan bli ubehagelig.
The one who knocks
CosmoKramer's Avatar
Men edikk skaper en forferdelig lukt. Hele huset ditt vil bli forpestet. Ved første sniff lukter det jo råtten frukt. Ikke digg ass. Og jeg visste ikke at edikk sugde til seg lukt, men lukter sterkere og dekker over andre lukter.
Sist endret av CosmoKramer; 16. desember 2006 kl. 23:51.
nei, du lukter ikke eddiken. sett den oppå bokhylla så er det gode greir det
noen som vet hvor fort eddiken virker?
virkningen er vell konstant. men litt sirkulasjon i lufta hjelper jo på.
La det stå i etpar dager, du kommer sikkert til å kjenne eddiklukta som nevnt her, men den forsvinner når du har tømt ut eddiken.
stikk høve ut av vindue
den mest effektiver må være røkelse eller eddik av di som er nevnt over...
men d du å kan gjøre...
hvis du har ei litt stor vifte(30cm+ i diameter) så kan du sette den på mens den peker ut mot vinduet (du må ha et bord elns slik at vifta er i riktig høyde med vinduet) åsså kan du stå der å røyke sigg, keef eller hva du vil...
tror d skal funke fett..
har ikke prøvd dette men mener på det skal være ganske effektivt...
hvis d er litt lukt igjen så kan du jo bare bruke den x-itèn med etpar spray
Sitat av amhx
hvis du har ei litt stor vifte(30cm+ i diameter) så kan du sette den på mens den peker ut mot vinduet (du må ha et bord elns slik at vifta er i riktig høyde med vinduet) åsså kan du stå der å røyke sigg, keef eller hva du vil...
tror d skal funke fett..
har ikke prøvd dette men mener på det skal være ganske effektivt...
Vis hele sitatet...
For meg så har dette funket motsatt. Vifta har heller ytterligere blåst røyken ut i rommet, og forsterka lulta, og det lukta også litt cannabis da jeg satt i gang vifta for første gang etterpå, ca en uke etter, eller noe. For meg har det funka å røyke i pipe, og blåse ut av vinduet. For så å lufte litt når jeg sover. Ingen har merket noe overhodet, da. Hvis du i tillegg setter ut et eggeglass med eddik, så bør det fjerne det meste. Min erfaring er dessuten at eddiklukta ikke er spesielt framtredende.
Alle disse forslagene suger.

Av den helt enkle grunn at foreldrene dine, hvis de ikke er idioter, til slutt vil merke røyklukta uansett hvor mye du prøver å få den til å forsvinne. Dette vet alle som har røykt i noen år og selv har prøvd dette. Kaskje vil du klare å få ut røyklukta fra rommet i løpet av noen timer, men plutselig en dag kommer foreldree dine inn på rommet ditt litt før du hadde tenkt. Eller så går de forbi rommet ditt en gang du sitter og røyker. Og tro meg. Man kan lukte at noen sitter innenfor en dør og røyker så sant det ikke er en veldig tett dør
Hvis jeg tar meg en røyk på rommet om kvelden, så lukter det faktisk ingenting dagen etter.. Nå sover jeg med åpent vindu..
Hvis du har en bod fylt med ved og diverse andre ting så fjerner det røyklukta ganske så effektivt Funker vertfall hos en kompis av meg ^^
Jeg har prøvd alt mulig..men har en ting som funker for meg. (ikke fordi jeg har foreldre i huset mitt som ikke skal vite at jeg røyker sigaretter, men fordi jeg synes det er en ekkel lukt selv).

Først sprayer jeg sånn x-it spray i stua, deretter setter jeg på julerøkelse.
Borte.

Bare den røkelsen som funker også..det er det rare.
Røyk pipe og bruk tommelen for å hindre røyk i å komme opp fra pipa.
Røyken blåses ut bak gardina, igjennom vinduet som står på gløtt.

Enklest og best.
Har du et rom som har vinduer på begge sider kan du jo ha begge åpne på full guffe å fyre opp! Da blir vel lukta borte
Røyk inn i støvsugern^^
litt dumt hvis du har rom i underetasjen når mora og faren din sitter i overetasjen og ser på store røykskyer passere vinduet.
Sitat av bustymom
Røyk inn i støvsugern^^
Vis hele sitatet...
Og hva tror du skjer med luften den suger inn?
Har dere sentralstøvsuger, så kan du sikkert røyke inn i den. Iallefall hvis den går ut, og ikke bare rett ned i kjelleren.

Har ingen erfaring med sentralstøvsugere, men det går vel enten ut eller ned uansett.
vekker vel itt mer oppmerksomhet om du f.eks. midt på natta driver og stuker og bråker med støvsugner enn at du bare tar en omgang med overdreven luftingn
hvor selges x-it for tiden? har ikke sett det mange år
Jeg har stillt meg under den vifta over komfyren på kjøkkenet noen ganger. Det funker også bra:P
Men det er litt teit om noen andre kommer inn på kjøkkenet da.
Det skjedde med meg en gang, jeg sto der med hue inne i viftemunningen og så kommer søstra mi inn og holdt på å knekke sammen av latter^^
Hmm. Ei venninne av meg hadde noen "regler" når det kom til røyking innendørs en gang. Og reglene lød som følger: Hun fikk ikke lov til å røyke filtersigg inne, men rullings var på en annen side helt greit.

Hun hadde jo selvfølgelig spurt moren sin hvorfor det var slik, og da sa moren at rullings-lukt, ikke festa seg til møbler, gardiner osv osv. Fordi det ikke inneholder så mye(eller ikke no?) parfyme. Eller noe veldig lignende.

Det merkes jo selvfølgelig på lufta i rommet, nesten uansett hvor mye du prøver å fjerne den. Siggarett lukt er jo trossalt ganske sterk.
Men om trikset til moren til venninna mi funker, så er det jo bare å peise på med rullings og en eller annen vifte eller lignende.

Kan ikke garantere no men =\ Lykke til anyway
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Det stemmer at rullings ikkje fester seg så mykje som filtersigaretter, og det er raskare å lufte den ut.

Til gjengjeld så vil det etter mi erfaring lukte kraftigare *rett* etter at du har røyka, så det er avhengig av at ingen sjekker første timen...
Angående dette med eddik for å fjærne lukten. Man har jo 5-7% eddik som er fremstilt ved eddikgjæring, også har man 35% eddik som er fremstilt ved bruk av eddiksyre.

Er det noen forskjell på disse når det kommer til dette bruksområdet? Er eventuelt 35%'en mye bedre til å suge opp røyklukt, eller er det andre aktive stoffer i eddiken som gir denne egenskapen?
Det jeg gjør vist jeg røyker på internatet mitt er å tette rommet helt. Legg et håndkle i dør sprekken så ikke røyken går ut. Når jeg er ferdig så sprayer jeg med sån toalett renser. Så vist du ska røyke hjemme ville jeg funnet et rom som ingen bruker (et litt hemmelig sted )
Det går også an å ta en flaske kutte av den bunnen å legge dryer sheats (vet ikke va det heter på norsk) in i flaska. Når du røyker blåser du gjennom flaska så røyken lukter rent tøy når den kommer ut.
Røyker du hasjen reint i en piecepipe eller vaporizer og blåser røyken ut av vinduet lukter det ikke noe særlig, pleier å gjøre det selv. Lukten er borte i løpet av 2-3 minutter.
Hvis du har tenkt til å bruke røkelse mot lukten, er det lurt å begynne å tenne røkelse først uten at du har røyka, for hvis foreldrene dine kommer inn da, ser de at du ikke gjør no.. og når du da etter hvert har "tilliten" deres (litt teit ord da), da kan du begynne med å røyke liksom... det har jeg gjort
▼ ... over en uke senere ... ▼
scheizze! har gjort nesten alt her på eget initiativ^^ min personlige favoritt er nok nattings, fordi det er tryggest. "legg deg" vær helt stille, åpn opp vinduet så lite som mulig sånn at du såvidt får plass. det som er trikset er få så liten åpning som mulig og gjøre den pottetett ved hjelp av for eks. gardiner så røyken ikke bare er litt ut og rett inn igjen. sånn drittvifte på batteri er ikke dumt og pass på hvilken vei det blåser når du velger vindu,, høres litt corny ut men definitivt ett sjakktrekk når du er ferdig må du såklart ikke lukke vinduet for det stinker nok når du våkner selv om du ikke merker det.. om vinduet ditt er stress å røyke i ville jeg tatt håndkle metoden for å tette døra,, sprer seg så sinnsykt mer en du tror..
edikk er vel kanskje no av det beste du får^^ da mamma og pappa røyker inne, setter de alltid en skål med edikk på bordet
jeg og brutter kjenner ikke en dritt av røyklukta
Sist endret av lsrr; 1. januar 2007 kl. 17:02.
Må huske på at folk som ikke røyker, oppfatter røyklukten mye bedre enn en som røyker, og som er blitt delevis immun mot røyk. Så om du ikke syns det lukter neste dag, så gjør det det for en som ikke røyker. Vis du fyrer kveldings, så kan jo den lille lukta på rommet dagen etterpå like så godt være parfyme. Det er værre med tobakk.
Sist endret av SnippeX; 1. januar 2007 kl. 17:10.
Jepp! Alle forslagene er helt tuffs!
Man lukter gront igjennom en etasje hvis noen royker.. Det tok meg fem minutter aa gaa inn i en coffieshopp forste gang og tro meg jeg lukta det paa andre sia av gata..

Kan ha noe med at det roykes mye der, men alle kjenner igjen lukta hvis man har vert borti den.. Selv om det har gaatt en stund.. Royk weed om du er alene hjemme eller er hos noen andre.. Ellers kan du jo bare ta deg en tur ut eller til Amster
gjør det enkelt, sitt på verandaen et litt skjult sted å røyk, putt alle rester o.l. som måtte bli igjen, putt det i en pose og ta deg en tur ut i skogen og kast den
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Jeg bruker å bare blåse røyken inn i en genser eller lignende som jeg holder tett inntil munnen. Kombinert med lufting har jeg aldri noen problemer med denne metoden:P
Jeg sitter sitter med bongen ved siden av en slik gammel jøtul ovn. Tar et trekk av bongen, setter bongen mot døra slik at trekken drar all røyken ut, så blåser jeg røyken inn i ovnen gjennom et støvsugerrør.

Ikke en dråpe røyk i rommet
skal man røyke pot eller lignende er det snedig og ha bøtta under ruta på rommet og stikke hode ut for og puste ut røyken
vaporizor! kjøp en dyr en (5000,?) eller billigere (200,?) eller.. lag en selv. søk etter det