Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2517
Heisann alle sammen!

Dette er min første tråd her. Jeg har lest litt i forumet og synes det er mye interessant dere diskuterer og snakker om. Her er det åpenbart flere som har god peil på droger.

Vel, nok om det. Over til saken:
Jeg har hatt et ganske heavy halvår. Gikk litt banans på dop-fronten, for å si det sånn. Før dette halvåret, hadde jeg såvidt prøvd md, kola, sopp. Cannabis har jeg røykt nesten daglig i flere år, uten at det har medført noen problemer. Med "daglig", mener jeg ikke fra morra til kveld, som oftest koser jeg meg bare på kvelden, etter at alle gjøremål er overstått. Iblant tar jeg pauser, da det er greit å "normalisere" seg litt igjen, samt øke toleransen. Jeg har alltid ansett meg selv som en ganske "forunftig dop-bruker", egentlig, men ikke etter dette halvåret. Jeg flytta til Oslo, ble kjent med nye folk, og plutselig hadde jeg veldig gode kontakter på omtrent alt jeg ville ha. Jeg er ganske sosial og utadvendt av meg, så det går ganske greit å stifte nye bekjentskaper. Så tok det helt av.

Jeg begynte å ta md ofte. I begynnelsen tok jeg det tre kvelder på rad, det gjorde meg helt utkjørt! Deretter tok jeg vel md omtrent to ganger i måneden, samt kola ved to anledninger. Det var jo jævla moro å surre rundt på md-trip! Jeg fikk hooka noe god LSD, ca 250 mg, og tok dette tre ganger. I tillegg røykte jeg DMT to ganger og trippa på cubensis tre ganger. Dessuten røykte jeg mye mer cannabis enn tidligere. På slutten røykte jeg vel 10-15 gram i uka, veldig god pot. Jeg røykte så godt som hver dag. Ja, også var det vel noe adderall-piller også, som jeg kasta i meg.
Så var jeg jo på fylla også, selvsagt, omtrent tre til fire ganger i uka.

I sommer har jeg trappa ned, følte virkelig jeg trengte en pause fra dette heavy feste-livet. Røyker bare cannabis nå, samt drikker noen pils. Men tar livet generelt veldig med ro, har ikke festa på to måneder.
Men; det hender jeg gråter. Jeg er veldig ustabil i følelsene for tida, de svinger opp og ned, noe voldsomt også! Det er et tynt skille mellom gråt og latter. Jeg kan switche helt plutselig, uten forvarsel, fra munter til tung sinnstemning.

Noen som har vært borti noe lignende?
Jeg har jo lest om dette med seretonin og så videre, og er klar over at jeg trolig er i en tung fase nå, at jeg må bygge opp lageret. Men hvor lang tid kan dette ta?
Noen tips?
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
På fylla 3-4 ganger i uken? Det er så si alkoholisme. Ellers, bortsett fra daglig røyking, så har ikke du særlig stort forbruk.
Ville nok ha vært lurt å slutte med alt til du begynner å føle deg "normal" igjen, heller ikke en dum ide å oppsøke psykiatrer.
Ta det litt med ro, det meste ordner seg med tid. Jeg har vært i din situasjon etter nesten samme løype. Ting blir bedre med tid. Start med trening, om du ikke trener fra før av. Spis sunt. Hold alkoholen og festinga til et minimum en stund så skal du se det går bra. : ) PS: for min del så var det like viktig å slutte med røykingsen som andre ting for å stabilisere psyken, men det er vel noe man føler best på selv! : )

Lykke til!
Soppilur
Trådstarter
12 0
Jau, er enig med 3-4 ganger i uka med alko er i overkant. Har egentlig ikke noe trang til å drikke, vare bare så mange fester hele tida at det bare ble sånn
Har begynt å jogge litt, samt prøve å spise sunnere og kutte ut siggen helt.
Jeg er fryktelig glad i å røyke pot da
PerPerPerPerPerPer
PerPerPerPer's Avatar
Høres veldig ut som om du har deltatt på diverse skogsfester og raves i det siste?
Har en del venner som driver med akkurat det samme som deg, de er helt utkjørt hele tiden. Man merker veldig forskjell på når det er en stund siden de har tatt veldig mye dop på en gang.
Alle røyker selvsagt store mengder hver dag.
Soppilur
Trådstarter
12 0
Ble endel raves og fester i skauen ja
Jeg vil nok tro at du ikke har gjort noen irreversibel skade til kroppen din, men at ting har forandret seg etter du tok DMT, LSD og Sopp? Helt klart.

Se på det som oppvåkning om du vil.
Hi soppilur!

Sinnet ditt,skallen din, blir bomadert av for mye info.
Ditt sinn sier ifra - thats`ìt.
( La du merke til hva som sjedde
på din siste trip…? ) Det er kun helter som gråter.
Gråt er sterkt undervurdert!
men hey, røyk rev,mye ute osv. masse gode råd
ovenfor!
Vil ikke anbefale shrink,tvert imot.

Lykke til & lev vel!
Sist endret av Acid; 28. juli 2013 kl. 22:58.
Sitat av drinkalone Vis innlegg
Jeg vil nok tro at du ikke har gjort noen irreversibel skade til kroppen din, men at ting har forandret seg etter du tok DMT, LSD og Sopp? Helt klart.

Se på det som oppvåkning om du vil.
Vis hele sitatet...
Nåvel, psykedeliske stoffer er ikke nødvendigvis en bra ting, og spesielt ikke når man røyker cannabis daglig, jevnlig åpner flomlukene for seratoninlagerne, drikker og spiser piller.
Og måten trådstarter beskriver bruk av narkotiske stoffer, alkohol, piller og hvor gøy det var å surre rundt på MD - så tolker jeg det som om at de psykedeliske stoffene han inntok bare var for å ha det litt gøy istedenfor å få noe ut av trippene sine.

Sørger trådstarter for å få seg nok søvn, næringsrik mat, vann og lever et sunnere liv tror jeg heller vi kan forvente oss en oppvåkning, som du kalte det.
Bestill deg GABA+5HTP+Omega3, skaff deg greit kosthold samt et treningsprogram og tren 3-4x i uka.
Ikke rør noe annet en røykings i noen måneder til så skal du se at det stabiliserer seg. Mitt beste råd er og slutte helt med røykings samt andre ting. Så kan du feks blåse ut litt en gang iblant. Det var det eneste som funket for meg, og jeg var akkurat som deg. Det tok meg tilsammen 6 mnd og bli "den jeg var før" oppe i hodet.

Og husk, kroppen din er unik, den skal du ha hele livet
Dun know what to do
appleaya's Avatar
Sitat av soppilur Vis innlegg
Men; det hender jeg gråter. Jeg er veldig ustabil i følelsene for tida, de svinger opp og ned, noe voldsomt også! Det er et tynt skille mellom gråt og latter. Jeg kan switche helt plutselig, uten forvarsel, fra munter til tung sinnstemning.
Vis hele sitatet...
Her bør du høre på kroppen og sinnet ditt. Dette forteller at noe ikke er helt bra, og det er ting du må forandre. Forsøk f. eks et par rusfrie uker og se hvordan det er. Kanskje det er brennevin som ikke funker for deg? Kjenn etter og ta vare på deg selv