Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 920
Hei, jeg har en stund vært litt lei av UI'et på w7. For å være helt ærlig vet jeg ikke forskjellen på HUD og UI, men uansett, så er jeg ute etter et annerledes interface på desktopen min. Er det noen måte man kan endre dette på?

Jeg har lyst på en slags futusitisk design, der man ikke har bare logoer/mapper for tingene man skal inn på, men f.eks knapper.
Håper noen forstår hva jeg mener.

Her er et eksempel (dette er til mac though)
http://images.4chan.org/b/src/1348686547308.png
Sist endret av Leonardie; 26. september 2012 kl. 23:43.
ut i fra docken, som er rocketdock, så tror jeg det der er windows faktisk..
Ikke vet jeg, la bare merke til apple logoen oppe til venstre. Men noen aning hvordan man lager/finner noe sånt?

I det hele tatt noen som vet hva jeg eventuelt kan google for å finne ut av det?
Prøver selv altså, det er ikke det, men finner ikke så mye annet enn dårlige widgets og Aero-themes.. ikke akkurat det jeg er ute etter
Rainmeter funker bra til slikt.
Faktisk akkurat det jeg lette etter! Takker!

Noen som vil vise frem sine desktops eller?
Sitat av Leonardie Vis innlegg
Ikke vet jeg, la bare merke til apple logoen oppe til venstre.
Vis hele sitatet...
PS: Den er speilvendt av apples logo, og har en mark som kommer ut av eplet... tror ikke den er til apple nei...
Sitat av atomet Vis innlegg
PS: Den er speilvendt av apples logo, og har en mark som kommer ut av eplet... tror ikke den er til apple nei...
Vis hele sitatet...
Kunne jo fint vært en eplemod for det