Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 16587
Hei. hvordan er det å blande paralgin forte med alkohol? (øl)

Er det skadelig, eller går det fint? og hva kan evt skje?

(3-4 tabeletter)
Takker
Jeg gjorde det ved et "uhell" da jeg hadde operert hånden for noen år tilbake. Jeg ble bare helt mongo i hodet, var ikke noe ålreit i det hele tatt.
30 mg Kodeinfosfatsesquihydrat og 400mg paracetamol i hver pille, hva du kan forvente deg?
Det spørs jo helt på hvor mye du skal drikke, et par pils, femten, tjue?
Det er ikke farlig, bare gjør det du - går helt fint

bare ikke ta for mange.
Trådstarter
2 0
Er snakk om 3-4 0.33 pils så er ikke noen store mengder!

men altså, blir jeg helt fucked av det`?
Ja, du går helt buckwild.
dfslhfu ooo macarena
Nitropop's Avatar
HAr selv kjørt på smellen men forte og alkohol, men 3-4 pils skal ikke være noe big deal.. Eller, Spørs hvor mange forte du tar:P
Blir nok litt lunken og døsig i kroppen, men mer tror jeg neppe du skal forvente.
Når jeg ekstraherte mye større mengder tabletter med alkohol, var det ikke mer enn døsighet og gjesping som opptredde, dog uten toleranse.
Men skal sies at paracetamol og alkohol ikke er bestevenner, så du burde nok holde deg til de 3-4.
Sist endret av Sluzzz; 29. februar 2012 kl. 01:16.
*insert tittel her*
Du har sett hangover 2? If so, du blir helt monga, å ender opp i bankonk hvor du våkner opp med en asiatisk person som snorter coke, å du mister en av vennene dine for så å finne han, dra tilbake til din elskede brud, forså å gifte deg med henne.
Kan hende levra går til helvete, pga en blanding av paracetamol, kodein og alkohol. Alle 3 stoffene er ganske slitsomt for leveren.
Bare for ordens skyld:
Tabletter og alkohol skal IKKE blandes!
Har selv gått på en ekstrem smell med Imovane og alkohol. Gikk rett til helvete.
Sitat av KRS93 Vis innlegg
Bare for ordens skyld:
Tabletter og alkohol skal IKKE blandes!
Har selv gått på en ekstrem smell med Imovane og alkohol. Gikk rett til helvete.
Vis hele sitatet...
Z-hypnotika blir noe helt annet. Har selv gått på en snurr på en enkelt tablett.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Noen øl og et par paralgin forte er ikke noe dødsdom, men jeg kjenner ikke deg som person og kan derfor ikke si noe ut i fra din situasjon, jeg vet ikke om du er typen som heller øl ned på høykant og blir festens idiot eller om du er måtelig av deg og drikker mer fornuftig.

Helt konkret så er det ingen stor fare å drikke en 3-4 øl og ta et par paralgin forte.