Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 564
Jeg får ikke det intergrerte lydkortet mitt til å virke. Jeg innstalert nyeste drivere å sånn. Jeg har satt sammen datan sjøl så lurer på om det kansje er noe jeg har gjort feil under sammen settinga? er ikke akkuratt noen einstein når det gjelder sånt
Har du koblet ledningene til bak på dataen? (Om du har koblet de i foran (Om du har mulighet), har du ledninger fra HK til panelet, og er det koblet riktig? Har du sjekket andre basic ting som riktig utgang, høytalere, volum, bios-instillinger? Får du opp sånn gult utropstegn i device manager?
Har kobla både foran og bak. Ledninger fra HK til panelet? Jeg veit ikke helt hva alt heter inni denna kassa, men om du forklarer litt nærmere. Som hvordan de ser ut så kansje jeg veit. Alt annet har jeg sjekka og skal ikke være noe i veien. Får ikke engang opp volum kontrol. Ikke noe gult utropstegn i device manager
Du har lyduttak som er direkte på HK, disse trenger jo selvfølelig ikke ledning, også har man på nye kabinett ett panel med usb, lyd, mic, firewire og masse mannsjit. Disse må kobles til HK med ledning.
Uansett, så tyder det på at det ikke er hw feil. Nå har jeg ikke brukt XP på noen år, så jeg er ikke helt sikker, men jeg mener at dersom man ikke får opp volumkontroll, eller at den er tom, så mangler det driver til lydkortet. Er du sikker på det er ordentlig installert?
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Korrekt, dersom volumkontroll er tom tyder det på at lydkortdrivere ikke eksisterer, sjekk enhetsbehandlingen og se hva som skjer der.
har samme problemet som deg "gulunderstrek" heg har 2 innganger på mit Asus*P5K-motherboard, har koblet forran å bak, men nothing happend :O jeg har inntrigrert skjerm kort + 2 vanlige lydkort som heller ikke vil fungere :O
så jeg kjøpte meg et USB lydkort på biltema :P de funker fett, men de gir selvfølgelig ikke den kvaliteten som jeg er ute etter.
Jeg har innstalert lydkort driver. Da kan det vell bare væra at det er noe gæli med lydkortet da?

Hvor mye kosta dette usb lydkortet? jeg får lyden min fra et højn gammalt lydkort nå, nesten alt jeg spiller blir det helt fucka lyd i så hadde gjort seg med noe nytt som jeg har råd til i tillegg