Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 624
Hei! jeg fikk ASUS Eee en min i dag og jeg lurer på et par spørsmål. Jeg lurer på om det finnes noen norske guider for å få windows på Eee og om man kan spille cs på linux elr må man ha Xp? og hvordan instalere counter strike ?
Ehm, en Eee har ikke i nærheten av den CPU- og GPU-kraft som kreves for å spille moderne spill. Eneste løsning pr. i dag (såvidt jeg vet) er StreamMyGame, men dette krever selvsagt at du har en dugelig spill-PC i tillegg.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Forsåvidt enig med Kråketær angående Asus EEE og moderne spill. Imidlertid begynner Counter Strike på sin side etterhvert å nærme seg 10 år, så helt moderne er det vel kanskje ikke lengre...
Vel, CS 1.6 hakker ganske kraftig (les: er ikke spillbart) på min HP TX1128 (12"), og selv om den ikke akkurat er noe powerhouse, så tror jeg ikke Eee slår den noe særlig...
Trådstarter
2 0
har dere noen guide for å få Xp på eee'n?
19.........bokstaver
bavarai's Avatar

Det er Windows XP + theme.