Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 11682
Jeg skal bestille noe på nettet der de ber om sikkerhets kode, og der står det stille for meg. Er det en kode bare jeg har eller står den på kortet? (har visa)
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Den står bak på kortet, dei 3 siste siffera i signaturfeltet.
Sikkert CVC Koden.. Den står i feltet med underskriften din. Sansynligvis de 3 siste siffrene av denne.
Nei, ikke noe av det dere skrev.
Da er det i tilfelle kontroll nummeret... (Står Kontrollnr)
Nei ikke det heller.
Da har du kanskje ikke et ordentlig visa-kort. Er det visa elektron? De andre over her har i alle fall rett!

Elller snakker du kanskje om en slags bank-id? Mange viskaort har det . Du må opprette et passord som man bruker i tillegg til vanlig kortinformasjon. Det burde være rett frem å gjøre det...
Sist endret av Halalgeir; 8. april 2008 kl. 19:18.
Spreadshirt-Designer: Bestillingsinformasjon - Hvor finner jeg sikkerhetskoden på kredittkortet mitt?

http://www.spreadshirt.net/Public/Media/eu/faq/vectorgfx/custom_securitynumnber_VISA.jpg
Takk for all info. Men det var visst sånn at jeg må ringe banken og opprette sånn internett bank ting. :P Takk uansett.