Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 694
Hei. Hver gang jeg starter ei nedlasting på en torrent klikker internetten. Jeg har prøvd forskjellige klienter som feks Azureus, BitComet og nå bruker jeg BitTorrent. Dette er ufattelig irriterende, og jeg må restarte modemet hver gang dette skjer. Noen som vet hva problemet er og har en evt løsning? På forhånd takk

- agrsiv
sjekket ports? eller må du vel ringe ipsen din og høre hva di sier, kan og være et defekt modem
agrsiv's Avatar
Trådstarter
Nå har ikke jeg så bra peiling på dette, men hvordan sjekker man ports? Greia er at jeg har trådløs internett, men det var så ustabilt at jeg bare kobla ei ledning til det trådløse modemet.
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Last ned uTorrent. I speedguiden som kommer opp når du installerer velger du å encrypte alt. Mulig at ISPen din mener at de kan legge seg opp i hva du gjør på nettet, og begrenser linja di når du laster ned saker.
www.portforward.com God forklaring for hvordan å åpne porter.

Ellers så anbefaler jeg utorrent som klient. Veldig lettvekter men med alt av funksjoner.
agrsiv's Avatar
Trådstarter
Takk for tips, skal prøve dette når jeg kommer hjem til pcen og om internetten er oppe ;p
set max "til koblet ip" til 50 og det funker.
Høres ut som om det er for mange tilkoblinger. Gjør det ranvik sier!