Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 2687
Jeg ser at mange (alle?) treningssentre/gym blir pålagt å stenge i disse dager, det er surt men det får man bare akseptere. Mitt lokale gym er også pålagt å stenge, jeg bor sentralt på Østlandet. Noen som vet om noen gym sentralt på Østlandet man fortsatt kan løfte vekter i kommende dager? Gjerne PM om du ikke ønsker å dele offentlig.
Vil anbefale å heller være litt kreativ å trene med bruk av egen kroppsvekt - stikk og kjøp noen billige manualer el lign... Samfunnet er avhengig av at vi alle bidrar til å ikke bli smittet slik at vi får tatt knekken på viruset kjapt og effektivt, så selv om man selv ikke er redd for å få det så er det en veldig god ide å forhindre spredning til andre.
Irriterer meg og. Men det er nok nødvendig
Mye trening du kan gjøre hjemme også. Vekter kan lages av ting folk flest har.
Google DIY dumbells feks.

Så å ikke gå på treningssenter de neste dagene burde folk klare..
Japan når myndighetene ber folk holde seg i karantene; Okok ikke skyt pls
Norske folk i karantene; Jeg skal på trening!!1

Løp deg en tur i skogen. Tren forskjellige typer pushups eventuelt finn en stang hvor du kan kjøre pullups.
Jeg skjønner dette kan virke absurd, men ja - jeg er en tung treningsnarkoman hehe. Det er selvfølgelig bare sundt å kjøre andre former for trening, men å ikke få løfta tunge baseløft på flere dager kommer til å bli «slitsomt«.
Har i mange år hatt en benk med masse vekter og en del manualer liggende i boden, etter en kompis flyttet til andre siden av landet og ikke orket å ta det med. Har prøvd å gi den bort, kanskje jeg nå endelig kan klare å bli kvitt den:'D
Sist endret av utepaanordnes; 12. mars 2020 kl. 19:55. Grunn: Emoji problemer
Sitat av utepaanordnes Vis innlegg
Har i mange år hatt en benk med masse vekter og en del manualer liggende i boden, etter en kompis flyttet til andre siden av landet og ikke orket å ta det med. Har prøvd å gi den bort, kanskje jeg nå endelig kan klare å bli kvitt den:'D
Vis hele sitatet...
Hahaha! Ja, det er helt sikkert noen treningsjunkier som gjerne kommer å «rydder» boden din nå Jeg har desverre begrenset med plass i til benker/rack/vekter i leiligheten.
Gå på Gsport og kjøp dine egne vekter.
Kjøp deg kettlebells, utrolig bra trening det. Tar ikke så mye plass
Godt for de av oss som er såpass treningsnarkomane at vi ikke klarer å moderere oss og ta pauser selv at et tvungent opphold faktisk er fordelaktig. Trøster meg med dette i mens jeg savner det skitne treningssenteret.
Bra jobba av vår hyklerske lokale gym-eier som har hengt opp plakater om forebygging av smitte og shit den siste uka, når det manglet såpe på hele senteret i 8 dager før dette.
"Øko-Terrorist"
Sitat av OnkelJubalon Vis innlegg
Jeg skjønner dette kan virke absurd, men ja - jeg er en tung treningsnarkoman hehe. Det er selvfølgelig bare sundt å kjøre andre former for trening, men å ikke få løfta tunge baseløft på flere dager kommer til å bli «slitsomt«.
Vis hele sitatet...
Tror nok heller du skal forberede deg på måneder, ikke dager..
Den følelsen når man tar første injisering av trenbolon, og 3 timer etterpå får jeg melding av treningssenteret at de har stengt inntil videre. GG
Sitat av OnkelJubalon Vis innlegg
Jeg skjønner dette kan virke absurd, men ja - jeg er en tung treningsnarkoman hehe. Det er selvfølgelig bare sundt å kjøre andre former for trening, men å ikke få løfta tunge baseløft på flere dager kommer til å bli «slitsomt«.
Vis hele sitatet...
Blir vel hakket mer "slitsomt" å styre med begravelsen til besteforeldrene dine når de blir smittet gjennom deg, bare fordi du ikke kan la vær løfte på tunge ting noen dager i disse tider. Tenk på andre, de rundt deg, og ikke bare deg selv. Finnes mange måter å trene på så ikke involverer treningssenter.
Sitat av mr.roundtree Vis innlegg
Blir vel hakket mer "slitsomt" å styre med begravelsen til besteforeldrene dine når de blir smittet gjennom deg, bare fordi du ikke kan la vær løfte på tunge ting noen dager i disse tider. Tenk på andre, de rundt deg, og ikke bare deg selv. Finnes mange måter å trene på så ikke involverer treningssenter.
Vis hele sitatet...
Ja, det hadde det selvfølgelig vært. Jeg unngår bevisst kontakt med eldre/syke - uansett om det er familie eller ikke. Jeg er enig i at jeg - i disse dager - oppfattes som egoist, som ønsker å finne ett sted hvor man kan løfte vekter, bare for å tilfredsstille mine egne behov. Men uansett, planen NÅ er å leie/låne en garage sammen med en kompis, å spleise på ett brukt rack, en benk, olympiastang og skiver. Ja, det finnes utallige måter å trene på, men vektløfting er en viktig del av livet mitt.
Gikk på denne smellen selv, treningsenteret mitt har stengt. Jævlig irriterende når man har kommet inn i en god rytme.
Vil tenke muligens boler gym i Oslo som 24 fitness eller haralds gym muligens holder åpent. Disse folkene har behov for å løfte vekter selv på dommedagen.

EDIT: ser 24 kom med stengt melding for 2 minutter siden
https://www.instagram.com/p/B9pfy3VgJ9y/

Ser ut som de er pålagt å stenge av myndighetene.
Sist endret av Roaccu; 12. mars 2020 kl. 23:21.
Sitat av Roaccu Vis innlegg
Gikk på denne smellen selv, treningsenteret mitt har stengt. Jævlig irriterende når man har kommet inn i en god rytme.
Vil tenke muligens boler gym i Oslo som 24 fitness eller haralds gym muligens holder åpent. Disse folkene har behov for å løfte vekter selv på dommedagen.

EDIT: ser 24 kom med stengt melding for 2 minutter siden
https://www.instagram.com/p/B9pfy3VgJ9y/

Ser ut som de er pålagt å stenge av myndighetene.
Vis hele sitatet...
Ja, de er/blir desverre også stengt, trente hos Harald i mange år, fantastisk gym! Hahaha! «selv på dommedag» Ja, sånn det er faktisk, det er noe befriende primitivt med å løfte tunge vekter. Tanken var å finne ei «man cave» ett eller annet sted som ikke stenger, var en kjip beskjed å få tidligere i dag.
kroppen har bra av en uke eller to uten trening uansett. er det så krise så er det ikke verre enn å kjøpe vekter som koster typ ingenting på xxl
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Den følelsen når man tar første injisering av trenbolon, og 3 timer etterpå får jeg melding av treningssenteret at de har stengt inntil videre. GG
Vis hele sitatet...
Den er LEI!!! Er desverre mange som fikk seg en smell med cut protocollen sin i dag.

Sitat av SOAN Vis innlegg
kroppen har bra av en uke eller to uten trening uansett. er det så krise så er det ikke verre enn å kjøpe vekter som koster typ ingenting på xxl
Vis hele sitatet...
«Billig-utstyret» fra XXL kommer ikke tåle mitt bruk, vet de har rack fra Titan også, men det er IKKE billig Jeg og en kompis skal kjøpe brukt på nettet, der kan man få kvalitet til overkommelig pris.
Sist endret av OnkelJubalon; 12. mars 2020 kl. 23:42. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av SOAN Vis innlegg
kroppen har bra av en uke eller to uten trening uansett. er det så krise så er det ikke verre enn å kjøpe vekter som koster typ ingenting på xxl
Vis hele sitatet...
Tror man bør forberede seg på lengre enn en uke eller to uten treningssentre ihvertfall.
- fyll en sekk med gråstein
- kuvelting er jo en klassiker
- flytt på rundballer
- skitur, med sekken
- yoga
- bær vedsekker

mine noe useriøse forslag.
men når det er sagt så vurderes yoga, trenger å stresse ned
jobber i ikke kritsk del av helsevesenet, men nok å gjøre
Sitat av tearz83 Vis innlegg
- fyll en sekk med gråstein
- kuvelting er jo en klassiker
- flytt på rundballer
- skitur, med sekken
- yoga
- bær vedsekker

mine noe useriøse forslag.
men når det er sagt så vurderes yoga, trenger å stresse ned
jobber i ikke kritsk del av helsevesenet, men nok å gjøre
Vis hele sitatet...
Hehe! Alle forslag mottas med takk men ikke alle forslag kommer på «to do» lista Yoga kunne de aller fleste av oss ha godt av tror jeg! Politikk til side - takk for den fantastiske jobben du/dere som arbeider i helsevesenet gjør!