Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2960
Hei! Jeg kjøpte en spillkonto med en tilhørende Gmail konto fra en i USA, Gmail kontoen har 2- trinns verifisering. Jeg fikk logget inn på kontoen ved at tidligere eier i USA fikk en kode på sin mobil (G-******), som jeg logget på mailen med.
Jeg fikk så lagt inn mitt norske mobil nr i kontoen, og bekreftet det med verifiserings sms jeg fikk på min mobil, jeg la også til min enhet(mobil), og fjernet hans enhet, tok recovery og resatte pw. Men det er fortsatt hans mobil nr som ligger inne for å få verifiserings koder, jeg finner rett og slett ingen måte å endre dette på, jeg har aldri brukt Gmail før, noen som har noen tips?
Sitat av SajN Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Takk for link, jeg var sikker på at jeg fikk det til i går, men skal forsøke følge denne step by step i dag.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Mange svindlere ang kjøpe spillkontoer. Kjøpte cs go konto for noen år siden og plutselig tok de den tilbake. Ville ikke brukt for mye tid på dette dessverre.