Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 3737
Hei, jeg lurte på om noen vet om dette kan påvises i urinen ved utvidetprøve(den typen som koster 20 000 eller noe)

Prøven ble alltså sendt til st.olavs hospital et par dager etter jeg hadde prøvd og lage meg noe te/ayachuhasca på 8gMimiosa Hostalis + 4gSyrian Rue, jeg ble over hodet ikke rusa i noen grad, dette er vel heller ikke ulovelig en gang inorge. Men man vet aldri med dette landet og jeg har blitt tvunget til å ta en utvidet prøve som blir sendt til et sted de helt sikkert har utstyret og muligheten til å teste for det går jeg ut ifra.

Jeg har søkt litt på nettet og de fleste har ikke hørt om det, men jeg vil forsikkre meg, er det noen som vet om den kombinasjonen av rootbark kan spores i urinen et par dager senere?
Nei, enkelt og greit.
Hvordan skal noen kunne teste om man drømmer eller ikke? Med mindre man er der når det skjer.

DMT er det stoffet kroppen skiller ut når man mediterer eller drømmer. Om du har laget ditt eget heksebrygg rundt planter som inneholder stoffet, må dette evt spores via heksebryggets avkok, ikke via et stoff som alikevel opptrer normalt i menneskekroppen.
Sist endret av nudo; 18. mars 2015 kl. 06:12.
Trådstarter
I og med at det er en spessial utvidet prøve som blir sent til den ytterste instans inorge når det kommer til sånne prøver ville det ikke vært urimelig og tro at de kunne testet for det på en eller annen måte. Husk at prøven koster 20k, dette er ikke en vanelig prøve som blir sent til furst liksom. Men jeg krysser fingra! xD Har jo ikke gjort noe galt akkurat...

Sitat av nudo Vis innlegg
Hvordan skal noen kunne teste om man drømmer eller ikke? Med mindre man er der når det skjer.

DMT er det stoffet kroppen skiller ut når man mediterer eller drømmer. Om du har laget ditt eget heksebrygg rundt planter som inneholder stoffet, må dette evt spores via heksebryggets avkok, ikke via et stoff som alikevel opptrer normalt i menneskekroppen.
Vis hele sitatet...
hva mener du med heksebryggets avkok?
Sist endret av dopefish90; 18. mars 2015 kl. 13:09. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hei kompis!
Jeg bor i Trondheim og har mye erfaring med hvordan systemet fungerer her.
Så lenge DMT ikke er oppført i dette dokumentet, tester de ikke for det.
http://www.stolav.no/StOlav/Avdeling...ekvisisjon.pdf
Trådstarter
Så bra, det var godt og høre :-)
Sitat av nudo Vis innlegg
Hvordan skal noen kunne teste om man drømmer eller ikke? Med mindre man er der når det skjer.

DMT er det stoffet kroppen skiller ut når man mediterer eller drømmer. Om du har laget ditt eget heksebrygg rundt planter som inneholder stoffet, må dette evt spores via heksebryggets avkok, ikke via et stoff som alikevel opptrer normalt i menneskekroppen.
Vis hele sitatet...
Det er vel strengt tatt bare en teori som noen har kommet på, (f.eks dr. rick strassman om jeg ikke husker feil) at dmt sendes ut av pineal kjertelen og foråsrsaker drømmer og ved "Nær-døden" opplevelser. Og ikke noe som er bevist.
Sitat av nudo Vis innlegg
ikke via et stoff som alikevel opptrer normalt i menneskekroppen.
Vis hele sitatet...
Man kan faktisk teste for DMT (rekreasjonsbruk) ser det ut til:
http://en.wikipedia.org/wiki/N,N-Dim...in_body_fluids

Dog, er dette hypotetisk, som med mye annet psykedelika. Hvorfor lete etter noe som så få bruker, som har svært lavt om noe avhengighetsotensial og ikke engang trenger å betraktes som et rusmiddel ?

Vet ikke hvilke teoretiske situasjoner som skulle tilsi at de testet for DMT (og annet psykedelika), kanskje at du forteller om ditt DMT-bruk til ruskonsulent som bringer det videre ?

Skal de teste for LSD må man kanskje innbringes av politi til sykehus fordi du lekte gud på torget ?

Mao, ikke noe å bekymre seg for
Hei, jeg lurte på om noen vet om dette kan påvises i urinen ved utvidetprøve(den typen som koster 20 000 eller noe)
Vis hele sitatet...
I alle dager hvilken test er dette her? Om urintesten koster 20k tester de nok etter alt mellom himmel og jord, selv om jeg ikke ser poenget ved å teste etter DMT i det hele tatt, ei har jeg hørt om noen teste etter DMT noensinne.

Hvordan er det i det hele tatt mulig å få en urinprøve til å bli så dyr? Jeg tar utvidede urinprøver hos legen som tester for så å si alt utenom RC's og den koster 105 kr..
Trådstarter
det er iallefall det det koster, ikke jeg som betaler heldigvis
Sitat av dopefish90 Vis innlegg
hva mener du med heksebryggets avkok?
Vis hele sitatet...
Det må i tilfelle være noe annet rundt stoffet dem kan ta deg på; ikke virkestoffet i seg selv, da DMT immaterialiseres kjappere enn fruktsukker.
Trådstarter
http://alcoholism.about.com/od/work/...s-DMT-Stay.htm

Men det står jo her jo! faen asso.
Hvor store mengder har du hatt i deg? En brukerdose er vel 1µg pr Kg kroppsvekt?
Sist endret av nudo; 19. mars 2015 kl. 18:40.
Trådstarter
Vel.. det er veldig vanskelig og si, i og med at jeg ikke tokk dmt direkte men ayachuhasca (mimiosa hostalis + syrian rue).

Har lest at man kan ekstraktere max 1gram utifra 100gram Mimiosa Hostalis, jeg vil si jeg fikk i meg ca 8 gram Mimiosa Hostalis.

veier ca 90kg
Sist endret av dopefish90; 19. mars 2015 kl. 19:20. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hvor lenge varte denne turen? Veier du 90 Kg bør 90 mg vare i 15-30 min de første gangene.
Sitat av nudo Vis innlegg
Hvor lenge varte denne turen? Veier du 90 Kg bør 90 mg vare i 15-30 min de første gangene.
Vis hele sitatet...
Tror TS prater om ayahuasca og ikke DMT freebase(som man røyker) som du tenker på?
Mulig det er jeg som har misforstått også

En ayahuasca trip varer i 4-8 timer ifølge erowid.
Sist endret av EyesWideShut; 20. mars 2015 kl. 10:12.
Trådstarter
Sitat av EyesWideShut Vis innlegg
Tror TS prater om ayahuasca og ikke DMT freebase(som man røyker) som du tenker på?
Mulig det er jeg som har misforstått også

En ayahuasca trip varer i 4-8 timer ifølge erowid.
Vis hele sitatet...
dette er korrekt jeg merket ingenting av trippen, da jeg gjorde det feil og spiste barken og maoi'ene isteden mens jeg drakk den andre halvparten jeg hadde kokt i en vannkoker i 10 minutter. Merket ingenting, da jeg sansyneligvis skulle kokt det mye mer