Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 953
http://www.youtube.com/watch?v=2h3_Q8gon1k

Filmet og redigerte klippene vi har fått filmet i Trikkestallen i vinter. La meg høre hva dere synes om skating og redigering.

Jeg mente filming og redigering*
Synes det var en grei film jeg.
Bra skating og bra klipping imo. Desverre blir trikkestallen litt liten og variasjon er noe det mangler litt av.
Uansett, helt fair film. Keep 'em coming.

Liten notis, har du tatt opp shitten med kalkulator eller? 480p er vel litt 2004...
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Hah, kjentfolk jo!

Som moret sier, det eneste man kan pirke på er at alt er filmet på en location, ellers savnet jeg bowl da

Keep up the good work!
Likte filmen ganske godt, den minnet meg om noe som kunne være en trailer eller noe til en større film.
Bra filming, men som nevnt kunne det vært litt mer varierende skating.
Sweet.

- At du ikke fikk vekk det svarte på sidene.

Edit: Post nr 100 på denne accen!!
Sist endret av Kriis; 25. april 2013 kl. 14:07.
Kom med mer.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
- Laaaang intro
- Kryddershots (ikke skating, t.d. dras-ut-fra-rampen) var det mest av på starten, men så forsvant de helt. Strø dem gjerne utover hele. Kan ha med kjappe establishing shots der også (panoreringer m.m.). Mange lange på starten er også kjedelig, men å t.d. vise en løype før klippet med den som kjører den, høres ut som noe det er verdt å prøve.

- Var én b/w mot slutten, men selve trikset var i farger. Funket ikke bra.
Digga frontside flippen til han ene duden, den var dryyg!
Sist endret av Donhin; 26. april 2013 kl. 18:07.