Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  112 22158
Regner med at mange har hørt om emnet.

Her er en side med intressante bilder. Disse bildene er mildt sagt bekymringsverdige.

http://imageevent.com/firesat/strangedaysstrangeskies

Freakforum har hatt mange tråder om forskjellige kontroversielle temaer, så ville starte en tråd om noe som potensielt angår oss alle.
Og spar tråden for sverting av "konspirasjonsteorister", så idioter som forhåndsdømmer på grunn av at de har hørt den betegnelsen latterliggjøres så mange ganger, ikke klarer å holde skallen i sjakk lenge nok til å analysere temaet selv på en saklig måte?
På forhånd takk
Sist endret av BonesCon; 14. november 2008 kl. 18:28.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Ja, bilder av vanndamp er bekymringsverdig. Vanndamp er faktisk viktigaste drivhusgassen på jorda.

Forbrenner du hydrogenholdig drivstoff, som hydrokarboner, i oksygen, er det rimelig vanlig at det blir danna vatn som avfallsstoff etter forbrenninga. Når du slepp ut vassdamp som held fleire hundre grader celcius i ein atmosfære som gjerne er -60-70°C så frys vatnet til krystallar, ørsmå krystallar, som du ser som reflekterer lys. Omtrent som skyer.

Kom med FNUGG av bevis for at det er anna enn vassdamp.

Oh, nei, gløym det. Du har ikkje det, og vil aldri få det. Grunnen? Kvifor i hule helvete skulle en bruke flytrafikk til å spre slikt? Dessuten kan du rimelig enkelt bestille et billass flyparafin heim til deg, og analysere det ihjel om du vil. Den sida du linker til er essensielt sett pissprat fra ende til annen, og dei kjem med rimelig mange sære påstander, m.a. at forventa levealder har gått ned frå 77.8 til 63 år i USA siste par åra. Det er bullshit - om du søker litt finn du at dei offisielle, og korrekte, talla fortsatt er 77.8 år, så korleis dei har komt med ein alternativ figur er uklart. Dei seier heller ingenting om det. Amerikanske helsemyndigheter seier derimot korleis dei kom opp med tallet på 77.8 år, og ergo har dei vanvittig mykje større truverde enn eit tall dradd rett ut fra lufta, for alt eg veit.

Extraordinary claims require extraordinary proof. Så langt er det ingen som har produsert noko som er i nærheten av å kunne kallast bevis for at såkalla chemtrails er anna enn vatn.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Contrails ("CHEMTRAILS") are NORMAL. The International Space Station crew sees them all the time, except when airplanes are not flying, as happened in the days after the September 11, 2001 terrorist attacks. Here is the report from www.space.com from September 14th, 2001:

"Three days after suicide airplane hijackers toppled the World Trade Center in New York and slammed into the Pentagon in Washington, D.C., the station crew noted an obvious absence of airborne jetliners from their perch 240 miles (384 kilometers) above Earth. 'I’ll tell you one thing that’s really strange: Normally when we go over the U.S., the sky is like a spider web of contrails,' U.S. astronaut and outpost commander Frank Culbertson told flight controllers at NASA’s Mission Control Center in Houston. 'And now the sky is just about completely empty. There are no contrails in the sky,' he added. 'It’s very, very weird.' 'I hadn’t thought of that perspective,' fellow astronaut Cady Coleman replied."

Source: http://www.space.com./missionlaunche...ce_010914.html
Vis hele sitatet...
http://www.nmsr.org/chemtrls.htm
Sist endret av nso; 14. november 2008 kl. 19:03.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Skulle gjerne postet et langt rant-innlegg der jeg la ut om hvor tåpelig/paranoid jeg synes dette er, men jeg gidder helt ærlig ikke, da slashdot har sagt alt som trenger å sies allerede.
skjønner ikke helt hva det er dere prater om? Noe med at det er noe gift-gasser i de "flystripene" eller noe?
Noen mener at stripene som følger etter flyene ikke er vanndamp, men kjemikalier eller biovåpen som myndighetene dynker oss i for å oppnå myndighetenes onde hensikter.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Kinseek Vis innlegg
Noen mener at stripene som følger etter flyene ikke er vanndamp, men kjemikalier eller biovåpen som myndighetene dynker oss i for å oppnå myndighetenes onde hensikter.
Vis hele sitatet...
I så fall ville det vere billegare, og langt sikrare, å dosere dette ut i t.d cola eller drikkevatnet. Å sleppe ut kjemikalier i 5-6000 meters høgde og håpe på at dei blir pusta inn er rimelig idiotisk. Dei fleste komplekse organiske molekyler er følsomme for UV-stråling, noko det er mykje av så høgt oppe, atter andre blir brotne ned i kontakt med vanndamp, som også er lett tilgjengelig i heile atmosfæren. Dessuten vil dei bli tynna rimelig ekstremt ut før dei kommer ned i ei høgde der mennesker kan puste dei inn.

I tillegg vil en slik konspirasjon kreve at et titusentalls personer holder kjeft om det, og det er vel slikt som ikkje kjem til å skje...
Intet problem, myndighetene har dessverre mange dyktige forskere og er gode til å holde på hemmeligheter så UV-stråling, vanndamp og utnynning ikke ville være et problem.

Husk at jungelfolket ikke drikker cola og det å løpe til hvert et drikkevann i verden ville være for omfattende. Jeg tror at hvis du ser på alle flyruter som er/har vært en stund så vil du se at alle flylinjene pent dekker det meste av jordkloden. Dette må være flyruter spesifikt planlagt av myndighetene; hva er poenget med å fly over tynt befolkede områder hvis ikke for å spre et våpen for folkekontroll? Flyrutene over verden er ikke rasjonelt ordnet for bare A til B reiser; ergo planlegger noen de for andre grunner...

Dette er jeg rimelig sikker du ikke kan motbevise.
Sist endret av Kinseek; 14. november 2008 kl. 23:21.
Så what exactly er det de skal oppnå med dette? Du sier folkekontroll? Kan du utdype det litt?
Sitat av Kinseek Vis innlegg
Intet problem, myndighetene har dessverre mange dyktige forskere og er gode til å holde på hemmeligheter så UV-stråling, vanndamp og utnynning ikke ville være et problem.

Husk at jungelfolket ikke drikker cola og det å løpe til hvert et drikkevann i verden ville være for omfattende. Jeg tror at hvis du ser på alle flyruter som er/har vært en stund så vil du se at alle flylinjene pent dekker det meste av jordkloden. Dette må være flyruter spesifikt planlagt av myndighetene; hva er poenget med å fly over tynt befolkede områder hvis ikke for å spre et våpen for folkekontroll? Flyrutene over verden er ikke rasjonelt ordnet for bare A til B reiser; ergo planlegger noen de for andre grunner...

Dette er jeg rimelig sikker du ikke kan motbevise.
Vis hele sitatet...
Hvis jeg forstår deg rett mener du at sivil luftfart er involvert i denne sprayingen?

En stor del av såkalte Jet Airways går over tynt befolkede områder fordi det er den korteste veien fra et sted til et annet.
Kort sagt en motorvei i luften.
Hvis det skulle stemme at levealderen i USA har sunket, så er jeg ikke så veldig overraska. Ta en titt på statistikk for overvekt der borte, så skal du være ganske blind for å ikke se en sammenheng.
Sitat av Kinseek Vis innlegg
hva er poenget med å fly over tynt befolkede områder hvis ikke for å spre et våpen for folkekontroll? Flyrutene over verden er ikke rasjonelt ordnet for bare A til B reiser; ergo planlegger noen de for andre grunner...

Dette er jeg rimelig sikker du ikke kan motbevise.
Vis hele sitatet...
Jeg kan hvertfall tenke på 1000 andre mer sansynlige grunner til at det flyes over tynt befolkede områder enn det du påstår. Hvordan du har klart å ressonere deg fram til at eneste grunnen til å fly andre steder enn over storbyer skulle være å forgifte verdens befolkning er for meg et mysterium. For å være litt rett frem, så er det egentlig bare en latterlig konklusjon å trekke i og med at du ikke har noe som helst grunnlag til å trekke den.

En annen ting er at du ikke beviser noe som helst i inlegget ditt, så hvorfor skulle andre trenge å motbevise det? Skal man komme med sånne påstander er det for pokker deg bevisbyrden ligger på.

Og at levealderen kan tenkes å synke noe fremover nå er ikke akkurat overraskende om man ser på livsstil, aktivitetsnivå, luftkvalitet osvosv.
Sist endret av DeMenT; 15. november 2008 kl. 15:33.
bare det at det skal finnes et kjemikalie som gir mind-control er jo helt science-fiction...

For ikke å snakke om at det skal liksom bli gitt til en hel verden. Og på toppen av det hele blir det spredt med fly?
Sist endret av Gamgee; 15. november 2008 kl. 15:39.
Sitat av Kinseek Vis innlegg
hva er poenget med å fly over tynt befolkede områder hvis ikke for å spre et våpen for folkekontroll? Flyrutene over verden er ikke rasjonelt ordnet for bare A til B reiser; ergo planlegger noen de for andre grunner...

Dette er jeg rimelig sikker du ikke kan motbevise.
Vis hele sitatet...

Kanskje du skal komme med noen mer håndfaste bevis, som feks bilder/illustrasjoner/avisartikler osv som viser at en bemerkelsesverdig stor del av flytrafikken flyr unødvendig langt, før du ber oss motbevise dine påstander?

Er lett å slenge ut påstander, er hakket verre å underbygge disse.

EDIT: For øvrig kan jeg komme på mange og mer effektive metoder for å få kontroll i tynt befolkede områder. Feks å "forgifte" posten de mottar, forgifte matvarer de importerer osv.
Sist endret av emphi; 15. november 2008 kl. 16:26.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Alle vet jo at George W Bush døde da han ble kvalt av ei saltkringle i 2002, og USA har siden blitt styrt av en robot som styres av CIA og NWO. Det er NWO som beordret disse Chemtrail-angrepene som forøvrig består av cyanid, plutonium og ricin. Det finnes også varianter som sprer Ebola, HIV og Influensa A.
Jøss, enkelte tok meg seriøst .
Hehe, godt at jeg tok feil da. Er ikke alltid så lett å ta ironi skriftlig når man ikke kjenner særlig til andre parten. Det triste er at noen folk er troende til å mene sånt.
Disse "kondens-stripene" så aldri slik ut oppgjennom oppveksten min da jeg ofte så fly på himmelen, ingen av disse chem-trail flyene verken letter eller lander på Værnes flyplass som er flyplassen her, rutenettene de legger er også tegn på vær-manipulasjon.

Et annet point er at det kun er den nordlige halv-kule som har blitt chemtrailet, de vil stenge ut sola fra oss..

Du velger selv hva du tror på, men jeg ser for mange bevis til at jeg klarer å avfeie det som usannhet, påstand eller løgn.
Sitat av Kaptein Snus Vis innlegg
Disse "kondens-stripene" så aldri slik ut oppgjennom oppveksten min da jeg ofte så fly på himmelen, ingen av disse chem-trail flyene verken letter eller lander på Værnes flyplass som er flyplassen her, rutenettene de legger er også tegn på vær-manipulasjon.

Et annet point er at det kun er den nordlige halv-kule som har blitt chemtrailet, de vil stenge ut sola fra oss..

Du velger selv hva du tror på, men jeg ser for mange bevis til at jeg klarer å avfeie det som usannhet, påstand eller løgn.
Vis hele sitatet...
Kan du vennligst dele disse bevisene? At du husker kondens-stripene som annerledes er jo veldig overbevisende bare det. Har du i det hele tatt gjort noe research - hvordan lyder eventuelle forklaring? Kanskje at jetdrivstoff er utviklet siden den gang, feks?

Dette ondsinnede rutenettet som tydelig er et tegn på værmanipulering, hva sier forskningsrapporten din om dette i detaljer?

Hvis du har et ønske om at folk skal få øynene opp for denne "sannheten", må du jo for pokker legge forklaring bak påstand!
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Kaptein Snus Vis innlegg
Disse "kondens-stripene" så aldri slik ut oppgjennom oppveksten min da jeg ofte så fly på himmelen, ingen av disse chem-trail flyene verken letter eller lander på Værnes flyplass som er flyplassen her, rutenettene de legger er også tegn på vær-manipulasjon.
Vis hele sitatet...
Har du fotografisk hukommelse? Har du andre argumenter for at stripene har endra seg?

Og nei, du ser ikkje contrails fra fly i låg høgde, for atmosfæren er ikkje kald nok til at vassdampen blir til iskrystallar, og vatnet blir løyst i atmosfæren istaden for å krystallisere seg.
Sitat av Kaptein Snus Vis innlegg
Et annet point er at det kun er den nordlige halv-kule som har blitt chemtrailet, de vil stenge ut sola fra oss..
Vis hele sitatet...
Igjen, proof.
Sist endret av vidarlo; 17. november 2008 kl. 10:54.
nso: Jeg tror ikke det vil overbevise folk om at contrails er naturlig :P

Kaptein Snus: Jeg har sett contrails hele mitt liv. Kanskje du aldri så på skyene da du var liten?

Herregud folkens.. Det er folk som tror inderlig på at månelandingen var fake. Og akkurat den saken viser bare hvor mange liksombeviser folk kan finne for alt muligrart. Dette er AKKURAT samme saken. Can we move along please?

http://en.wikipedia.org/wiki/Apollo_...ax_accusations
http://en.wikipedia.org/wiki/Chemtra...spiracy_theory
Sitat av Skyfex Vis innlegg
Herregud folkens.. Det er folk som tror inderlig på at månelandingen var fake. Og akkurat den saken viser bare hvor mange liksombeviser folk kan finne for alt muligrart. Dette er AKKURAT samme saken. Can we move along please?

http://en.wikipedia.org/wiki/Apollo_...ax_accusations
http://en.wikipedia.org/wiki/Chemtra...spiracy_theory
Vis hele sitatet...
Den var fake:

http://www.youtube.com/watch?v=mouUUWpEec0
Sist endret av Mexxy; 17. november 2008 kl. 19:04.
Sitat av Kaptein Snus Vis innlegg
Et annet point er at det kun er den nordlige halv-kule som har blitt chemtrailet, de vil stenge ut sola fra oss..
Vis hele sitatet...
Så vi kan konkludere med at det er et mega samarbeid mellom regjeringene i Sør-Amerika, Afrika og Al-Gayda? De vil slette oss fra denne kloden - ikke ved å lage en H-bombe, atombombe eller lignende? Neida, de vil drepe oss over ca. 70 år. Og de regner ikke med at noen få andre enn diverse internett konspirasjonsteoretikere ville finne ut av dette. Det er jo en MESTER plan å slippe det ut fra fly slik at ALLE som måtte ønske det kan se at de blir forgiftet. Meget sansynlig! Jeg støtter denne teorien fult ut. Krystallisering av vann finnes ikke. Det er noe TULL!
Den mest effektive måten å drepe hele den arbeidende vestlige (oi, der brukte jeg ett fy-ord gitt) verden er å forgifte kaffen vår.

Drit i chemtrails, det er for amatører.
Ta en titt ut av vinduet når dere flyr. Under landingen kan det forekomme kondensstriper ved tuppen av vingene. Chemtrails dette og da kanskje? Ikke gidd.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
OK!til alle kritikere!: gi meg en forklaring på dette, for her dingler noen helt andre bær enn det jeg trodde.

http://www.nyhetsspeilet.no/2009/04/...rgen/#comments
Sitat av robhol Vis innlegg
Alle vet jo at George W Bush døde da han ble kvalt av ei saltkringle i 2002, og USA har siden blitt styrt av en robot som styres av CIA og NWO. Det er NWO som beordret disse Chemtrail-angrepene som forøvrig består av cyanid, plutonium og ricin. Det finnes også varianter som sprer Ebola, HIV og Influensa A.
Vis hele sitatet...
hahahah lo godt!

Btw, Du snakker som om NWO er en "ting" eller en "person" og ikke minst hemmlig.
Er det no grunn til det?

Nå vet ikke jeg hvor ofte du leser eller ser på nyhetene, men en global orden blir jo stadig nevnt? det er ingen hemmlighet eller nyhet.

Folk prøvde seg på verdensherredømme før kristus også.
Ta alexander den store for eks,nazi tyskland etc etc.

Gordon Brown snakker jo om det stadig vekk.
EU snakker om global valuta osv.

Hvorfor blåse det opp til konspirasjon når det er fakta?
Sitat av Jersey Schultz Vis innlegg
OK!til alle kritikere!: gi meg en forklaring på dette, for her dingler noen helt andre bær enn det jeg trodde.

http://www.nyhetsspeilet.no/2009/04/...rgen/#comments
Vis hele sitatet...
det står:
Gjerningsområde:
Oslo-Øst.
Gjerningstid:
07.04.09.
kl: 05.55 - 07.55
Gjerning:
Alvorlige miljøforbrytelse mot en levende befolkning.


Går alltid utover oss på østkanten..
Det er vestkantsossene som står bak det hele og forgifter oss!
Sitat av Jersey Schultz Vis innlegg
OK!til alle kritikere!: gi meg en forklaring på dette, for her dingler noen helt andre bær enn det jeg trodde.

http://www.nyhetsspeilet.no/2009/04/...rgen/#comments
Vis hele sitatet...
Det står da ikke noe nytt der? Samme kokopratet som alltid. Og at en blogg kaller seg noe med "nyhet" i navnet gjør den ikke til noe mer enn en blogg for det, og absolutt ikke noen troverdig kilde.

Men for all del, mye morsom lesing på den siden, f.ex. teksten "forfatteren" har skrevet om seg selv. Riktignok er det ikke akkurat sammenhengende (skrivefeilene skal jeg ikke henge meg opp i), men det er da morsomt:

OM FORFATTER
Armin Bahrami
"Truth-seeker" en stemme blandt folket, gjerne med en megafon ute i en demonstrasjon. Armin er samfunnsengasjert og mener noe skjuler seg bak kulissene. Våknet opp i en alder, da pentagon ble angrepet 11september, begynte han til å tvile om den offisielle historien var sann. Etter det, kom det ene etter det andre frem i dagens lys. Armin er nå motstander av NATO WTO-bevegelsen, EU, Bilderberg gruppen, Chemtrails, Datalagringsdirektiver, Codex Allimintarius, den skjulte koloniseringen gjennom globalisering, black-op millitary projects, secret societies, and the "war on terror" som han inderlig mener ER terror. Armin er også en sjaman, "ofte nynner jeg gammle høvding-indianer melodier, og forteller historier om den andre verden. Den andre verden kan du tolke som du vil. Armin er en skribent, student og politisk aktivist. Favoritt sitat: "be the change you want to see in the world" Gandi
Vis hele sitatet...
Ehm, jeg ser bare kondensstriper. Vanndråper er ikke veldig forurensende sist jeg sjekka. Det er mye forurensing i verden, så ikke heng dere opp i litt vanndamp.
Vil anbefale alle dere som er så utrolig skeptiske , negative å trangsynte til å se en ganske bra film som heter "wake up call new world order"
den varer i 2- 1/2t , å etter å ha sett den så får dere hvertfall en liten anelse om hva NWE å chemtrials er.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Jersey Schultz Vis innlegg
OK!til alle kritikere!: gi meg en forklaring på dette, for her dingler noen helt andre bær enn det jeg trodde.

http://www.nyhetsspeilet.no/2009/04/...rgen/#comments
Vis hele sitatet...
Frank Aune er forfatteren. Han er av dei meir useriøse innen konspirasjonsteoribisnissen.
slashdot: Er det franke som har skrevet den der? Det er da Armin Bahrami som er oppgitt i byline? Samme hva... det virker som de to er gode venner...
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av atomet Vis innlegg
slashdot: Er det franke som har skrevet den der? Det er da Armin Bahrami som er oppgitt i byline? Samme hva... det virker som de to er gode venner...
Vis hele sitatet...
Damn, my miss. Vel. Nyhetsspeilet er frank si side, og ville heilt ærleg ikkje tatt noko som står der seriøst når det havner innenfor den sjangeren der.
sindre@puse.cat:~$
Synderen's Avatar
ITPro har jo fått en egen 2012 seksjon, det er jo nesten litt absurd at en nettside som fremstiller seg som profesjonell kan ha noe som det.
http://itpro.no/kanal.php?op=2012
http://video.google.com/videoplay?do...GN-Ab68pTcAg&q
Her kan dere se " wake up call new world order " filmen , anbefaler å se hele filmen å helst ikke hoppover noe.


Foresten , du kan raskt danne deg et feilbilde av "konspirasjons teorier" når du leser på noen visse norske sider.
Sist endret av Bowman; 10. mai 2009 kl. 21:53.
Hvilke kjemikalier er det egentlig disse flyene skal spre? Om dette skulle ha noen effekt på befolkingen, skulle det jo være rimelig lett å finne spor etter kjemikaliene?

Eller dreier dette som om et topphemmelig kjemikalie som er helt usporbart og aktivt i usannsynlig små doser? (så praktisk...)
Jeg har lange barndomsdager ligget på rygg og sett fly høyt høyt under himmerltaket, krysse himmelen. Jeg har minner om at den hvite røyken som kom ut fra flyene bare fordufter etter noen sekunder, maks noen minutter. Alle her inne på NFF som er eldre enn 20 år burde ha de samme erindringene.

Foskjellen er: nå forsvinner de ikke, de bare vokser i bredden og blir mer og mer slørete. Det er mange om dem om kveldene. JAntallet har vokst utover på mot dagen. Jeg mener vi ihverfall burde få et svar, siden denne mistenkligheten har stått på agandaen i en lenger tid nå. Hvis regjeringen ikke har noe å sule, kunne de vel ha fortalt oss hva det er for noe, og endelig gitt oss noen svar.
jamen yolo da.
luni's Avatar
Sitat av Jersey Schultz Vis innlegg
Jeg har lange barndomsdager ligget på rygg og sett fly høyt høyt under himmerltaket, krysse himmelen. Jeg har minner om at den hvite røyken som kom ut fra flyene bare fordufter etter noen sekunder, maks noen minutter. Alle her inne på NFF som er eldre enn 20 år burde ha de samme erindringene.
Vis hele sitatet...
Så merkelig. Jeg er over tjue, vokst opp rett ved en flyplass, og har sett vedvarende flystriper hele mitt liv.
Sitat av Jersey Schultz Vis innlegg
Jeg har lange barndomsdager ligget på rygg og sett fly høyt høyt under himmerltaket, krysse himmelen. Jeg har minner om at den hvite røyken som kom ut fra flyene bare fordufter etter noen sekunder, maks noen minutter. Alle her inne på NFF som er eldre enn 20 år burde ha de samme erindringene.

Foskjellen er: nå forsvinner de ikke, de bare vokser i bredden og blir mer og mer slørete. Det er mange om dem om kveldene. JAntallet har vokst utover på mot dagen. Jeg mener vi ihverfall burde få et svar, siden denne mistenkligheten har stått på agandaen i en lenger tid nå. Hvis regjeringen ikke har noe å sule, kunne de vel ha fortalt oss hva det er for noe, og endelig gitt oss noen svar.
Vis hele sitatet...
Jeg er 20 og jeg kan ikke huske å noen gang ha sett kondensstriper som forsvant etter så kort tid.
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
Sitat av Jersey Schultz Vis innlegg
Jeg har lange barndomsdager ligget på rygg og sett fly høyt høyt under himmerltaket, krysse himmelen. Jeg har minner om at den hvite røyken som kom ut fra flyene bare fordufter etter noen sekunder, maks noen minutter. Alle her inne på NFF som er eldre enn 20 år burde ha de samme erindringene.

Foskjellen er: nå forsvinner de ikke, de bare vokser i bredden og blir mer og mer slørete. Det er mange om dem om kveldene. JAntallet har vokst utover på mot dagen. Jeg mener vi ihverfall burde få et svar, siden denne mistenkligheten har stått på agandaen i en lenger tid nå. Hvis regjeringen ikke har noe å sule, kunne de vel ha fortalt oss hva det er for noe, og endelig gitt oss noen svar.
Vis hele sitatet...
som om regjeringen ikke kaster bort nok tid og penger på andre ting.

du skylder det til menneskeheten å lære en hel del mer grunnleggende fysikk, kjemi og biologi før du anklager noen for noe som helst.
Jeg kan ikke huske himmelen over Oslo så ut som et spindelvevsnett av lengstrakte skyer når jeg var liten heller.
jamen yolo da.
luni's Avatar
Sitat av Jersey Schultz Vis innlegg
Jeg kan ikke huske himmelen over Oslo så ut som et spindelvevsnett av lengstrakte skyer når jeg var liten heller.
Vis hele sitatet...
Du er sikker på at du ikke tenker på makrellskyer?
http://4.bp.blogspot.com/_306gydr5Vmc/RwdLbNFixtI/AAAAAAAAA-Q/uxmiMKO0jsg/s400/makrell.jpg
Forøvrig er Oslos flyplass flyttet siden du var liten, det vil nødvendigvis føre til noe andre innflyvingsruter.
Tenker du husker det du vil huske, jeg. På min nærmeste militærflyplass var det øvelse hver eneste tirsdag, så jeg har sett min andel kondensstriper henge i luften. Pene å se på.
Nei, jeg tenker da selvfølgelig ikke må makrellskyer.

http://imageevent.com/firesat/strangedaysstrangeskies;jsessionid=0apos7ehr1.penguin_s?p=66&n=1&m=-1&c=4&l=0&w=4&s=0&z=3

Alt jeg søker er bare viten og svar.
Neutral Good
Mith's Avatar
Da bør du kanskje forholde deg til harde fakta og ikke lete etter svar hos folk som forteller eventyr?
Hvor er alufolie hatten min?

Sheesus, utrolig hva folk sitter hjemme på gutterommet og koker opp i huene sine
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jeg har lest flere rapporter som konkluderer med at det finnes utslipp av aluminium og barium via lufttransport.
Sett i sammenheng med flere og flere blogger og nettsider hvor det skrives om såkalte chemtrails (kjemiske flyspor), så begynner jeg å undre litt...

Hvorfor sier leger at antall allergier og tilfeller av luftbårne sykdommer har eksplodert med mange hundre prosent de siste 4-5 årene, mens det også har vært en økning fra 1998 til den dag idag? Disse chemtrails har blitt observert omtrent daglig på forskjellige steder, spesielt tett befolkede/storbyer, her i Norge - og ellers over hele Europa. Alle NATO-land opplever å se at disse kondensstripene som ikke oppfører seg naturlig, brer seg over som kunstige skyer.

Sannheten er (sjekk selv med Meteorologisk Institutt, om du vil) at vanlige kondensstriper forsvinner i løpet av 10-30 sekunder. Og det kreves en luftfuktighet på under 70% for at de i det hele tatt skal oppstå.

Noen sier også at disse chemtrails inneholder nanopartikler og andre kjemiske midler, biologiske våpen - ting vi ikke helt vet hva er engang...

Har du noen innvendinger, eventuelt tilleggsinformasjon?
Jeg vil ha meg frabedt spydige kommentarer og forsøk på latterliggjøring av såkalte "konspirasjonsteorier". Hvis du mener det ikke er reelt, så kan du heller argumentere for hvorfor - eller bare se forbi dette innlegget!

På forhånd takk!
Sitat av luguberduo Vis innlegg
Hvorfor sier leger at antall allergier og tilfeller av luftbårne sykdommer har eksplodert med mange hundre prosent de siste 4-5 årene, mens det også har vært en økning fra 1998 til den dag idag? Disse chemtrails har blitt observert omtrent daglig på forskjellige steder, spesielt tett befolkede/storbyer, her i Norge - og ellers over hele Europa. Alle NATO-land opplever å se at disse kondensstripene som ikke oppfører seg naturlig, brer seg over som kunstige skyer.
Vis hele sitatet...
Jøss, blir de observert oftere over tett befolkede områder? Utrolig. Ok, nå tror jeg på det. Har du tenkt over det faktum at tett befolkede områder er nettopp det - tett befolkede, og at det derfor gjerne er fler som vil gjøre slike observasjoner?
Sannheten er (sjekk selv med Meteorologisk Institutt, om du vil) at vanlige kondensstriper forsvinner i løpet av 10-30 sekunder. Og det kreves en luftfuktighet på under 70% for at de i det hele tatt skal oppstå.
Vis hele sitatet...
Sannheten er at du ikke har fjerneste anelse om hva du snakker om.
Noen sier også at disse chemtrails inneholder nanopartikler og andre kjemiske midler, biologiske våpen - ting vi ikke helt vet hva er engang...
Vis hele sitatet...
Noen sier også at frøhvelvet på svalbard er en bunker ment for norges "elite" når "planet X" skal komme i 2012 og utslette menneskeheten.
Har du noen innvendinger, eventuelt tilleggsinformasjon?
Jeg vil ha meg frabedt spydige kommentarer og forsøk på latterliggjøring av såkalte "konspirasjonsteorier". Hvis du mener det ikke er reelt, så kan du heller argumentere for hvorfor - eller bare se forbi dette innlegget!

På forhånd takk!
Vis hele sitatet...
▼ ... over en uke senere ... ▼
atomet:

"Jeg vil ha meg frabedt spydige kommentarer og forsøk på latterliggjøring av såkalte "konspirasjonsteorier". Hvis du mener det ikke er reelt, så kan du heller argumentere for hvorfor - eller bare se forbi dette innlegget!"

Hva var det med dette du ikke forsto?
Jeg så ikke ett eneste argument.
Haha, problemet er jo at dette er bullshit uten like. Du får ingen saklig diskusjon om chemtrails siden det er rent tankespinn uten beviser. Hvis du klarer å hoste opp noe som helst bevis på at myndigheter verden over prøver å dope ned befolkningen ved hjelp av chemtrails så skal vi ta deg seriøst.

Blogger, rapporter og nettsider skrevet av enten veldig forvirrede personer eller rett og slett tullinger er ikke noe å bygge argumentasjon på.

Så kort forklart, selv om mange idioter skriver det samme blir det ikke fakta. Det burde du har lært av Goebbels.