Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1094 250107
ja, da er det min tur til å spørre.
Visste ikke helt hvor jeg skulle slenge inn spørsmålet mitt, håper det kommer på sin plass.
Min første tråd i forumet, by the way, så hei. Hyggelig.

Ja, problemet mitt er som følger:
sliter med store smerter i kneet, dette er noe som kommer og går.
Har vært til legen (da var smertene såklart borte) og han sendte meg til MR-undersøkelse. Jeg fikk i tillegg en resept på Voltaren 50mg som bla. skulle hjelpe på søvnen.
MR-undersøkelsen viste ikke noe feil.

Nå er smertene tilbake for fullt og i morgen tidlig ringer jeg fastlegen og krever en time.
Det som er greia er at jeg må spørre etter noe sterkere enn de der Voltaren-pillene, da disse hjelper lite og gir bivirkninger som bla. smerter i magen.
Noe som både kan hjelpe meg til å sovne og som kan få bort smertene.
Noen som har noen gode forslag på hva jeg kan spørre etter?
Dette skal ikke være noe jeg kan ruse meg på, men det hadde jo dog vært kurrant med noe som kunne få meg til å slappe av, muskelavslappende o.l. Evt. lurt meg til noe lurt.

Noen forslag?
Vil bare si følgende: Jeg har tatt vanlige rivotriler (med to prikker på ) mange ganger før, har derimot aldri hatt noe effekt av disse. Selv om de er originale fra apoteket.

Og i går/dag kjøpte jeg "kryssere" der det er en runding rundt merket. Etter som jeg forstår inneholder rivotriler clonazepam, og de såkalte krysserene skal inneholde 2 mg flunitrazepam (er vel disse som går for dobble rypper)


Er godt kjent med rohypnol i den tiden disse var å oppdrive, derfor skulle jeg tro at 2mg flunitrazepam ville bli det samme som om jeg inntok 2 av de gamle ryppene. Jeg tok to på en gang ,altså 4 mg flunitrazepam, kan med hånden på hjertet si at det ikke var litt feeling av rypper i det hele tatt. Hadde drukket endel alkohol+ farta i 1 døgn, noe som også skulle forsterket virkningen.

Enten så er det piller som kommer fra utlandet med ulikt innhold, eller så kan det umulig være noe poeng i å kalle kryssere for dobble rypper. Ble litt segen, men fikk ingen følelse av å ha inntatt flunitrazepam.

Fortell meg de som vet, er det noen som kan gå god for at dette virkelig er det som ryktene tilsier? Er det ikke en mulighet for at begge typer egentlig er rivotril? Vet at det er ring rundt den ene, og 2 prikker på den andre varianten, men finner det ganske merkelig at det ikke finnes noe ordentlig navn på de.. Heller ikke blitt klokere ved å søke på utenlandske sider. Søker man i felleskatalogen finner man lett rivotril, men kan ikke se at krysserne passer under kategorien til noen av Roche sine produkter. (kan jo selvsagt være fordi disse kun importeres fra utlandet..Ikke vet jeg.

For The Record: Har søkt over alt i forumet for de som tror jeg er lat. Finner ingen oppklaring så vidt jeg kan se.
Sist endret av torek1; 9. april 2008 kl. 17:49.
rohypnol produseres ikke lenger, det som er å kjøpe på det illegale markedet er enten kopier fra en skitten kjeller i et eller annet land, ELLER fra et overskuddslager fra da dem enda var i produksjon.

det nærmeste "dobble ryppere" du kommer på apoteket er Flunipam disse inneholder dog bare 1mg flunitrazepam

Rohypnol Rivotril
Sist endret av naiSt; 9. april 2008 kl. 17:56. Grunn: la til bildelinker
Kan godt hende at du har fått noe pirat-medisin fra ett eller annet østblokk land som ikke inneholder det det skal.
Sitat av naiSt
rohypnol produseres ikke lenger, det som er å kjøpe på det illegale markedet er enten kopier fra en skitten kjeller i et eller annet land, ELLER fra et overskuddslager fra da dem enda var i produksjon.

det nærmeste "dobble ryppere" du kommer på apoteket er Flunipam disse inneholder dog bare 1mg flunitrazepam
Vis hele sitatet...
Det vet jeg, at rypper er tatt ut av produksjon.

Så du mener at alle som prater om kryssere (innhold: Flunitrazepam) ikke er oppdaterte på de faktiske forhold? Hva er så forskjellen på de med 2 prikker, og de med ring rundt? Hvorfor produserer de i tilfelle identiske piller, fra samme levrandør bare med ulikt utseende?

Virker ikke særlig logisk. Men klarer ikke helt å kjøpe den med at de såkalte krysserene skal inneholde 2 mg flunitrazepam. Effekten var langt ifra lik sammenlignet med flunipam og rohypnol.
Hey, jeg vet det står masse om valium-pillene Ardin, men jeg blir bare mer forvirret av å lese disse innlegene. Har hatt flere før, men har noen spm:

Er de gode?
Er det 10mg diazepam?
Hvilke land kommer de fra?
Sist endret av Dodecha; 10. april 2008 kl. 00:38. Grunn: Mistenkelig formulert som kjøp/salg
▼ ... over en uke senere ... ▼
Første gang her inne. Jeg bare lurer på noe som virker håpløst å finne på nettet selv om jeg har en del peiling.

Har drevet med piller en stund; opiater og benzo. Etter litt krangling fikk jeg en del apodorm av legen min. Jeg blir trøtt og rolig og god av 15-30mg, men har tatt små mengder av det foreløpig pga liten tilgang. Nå derimot har jeg en del og vil utnytte saken

Har lest at man ofte kan få motsatt virkning av piller om man tar mye av det, noe jeg jo selv har erfart også, men jeg hakke peiling på hvordan nitrazepam funker på den der. Må bare finne ut av dette før jeg evt tar en haug (som er fristende) og sover i to dager, noe jeg ikke har mulighet til egentlig.....folk vil begynne å lure i og med at jeg ruser meg uten at folk vet det....

Hvis jeg tar en haug med apodorm (ti stk eller no?), bare sovner jeg da? Eller får jeg faktisk motsatt effekt? Motsatt effekt hadde jo vært genialt....med mindre jeg vil være rolig og sove :P

Kult hvis noen veit
Heia...
Noen som har erfaring med seponering av xanor? Bruker selv 2x3mg depot tab daglig.
Tilsammen har jeg og han benzo vært venner i snart et år, får det utskrevet av legen min. Muligens jeg skal seponere, selv om jeg ikke har noe særlig lyst til det.. Har lest litt om det og det virker ikke særlig hyggelig
▼ ... noen uker senere ... ▼
torek: har samme erfaring som deg, (tar ikke piller nå lenger men) når jeg dreiv på litt for noen måneder siden, så fikk jeg nesten ikke noe funk av dem i det hele tatt, plutselig en kveld jeg hadde kjøpt noen funka de som faen, så veit ikke jeg, virker som det varierer..
Hei folkens. Hørt at det er mye falske rohypnol på markedet. Hva kan de inneholde? Dette kan jo være farlig for kjøperne? I følge ryktet ser de så og si helt like ut, men de er ikke lagd av produsenten Roche. Noen som har erfaring som tilsier hva de inneholder? Trist hvis noen skulle få allergisk reaksjon eller overdose av disse pillene som er lagd av en som ikke er legemiddelproduset.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Har nettopp inntatt min første benzo, 4mg Xanor. Lurte litt på lenge jeg kan vente å ha noen effekt av stoffet. Noen kamerater av meg sier det varer i overkant av 4 timer, mens rapporter på erowid raporter om langt kortere virketid.
Godt med smør
4 timer er du heldig.

Er kanskje 4 timer før du har landet helt fullstendig, gleder forsvinner gjerne etter 2.

Lenge siden jeg spiste de da.
Sist endret av Apeloff; 15. mai 2008 kl. 00:53.
alprazolam har en halveringstid på 12 timer, så man burde vel kjenne den litt lengre. De gangene jeg har spist det selv har det vært i kombinasjon med noe annet, valium,rivotril eller hyppere og selvfølgelig brennvin, så ehh.. jeg husker ikke helt når det landet.
Selve ruseffekten varierer fra person til person og avhenger av dosen, dagsformen, og hvor "innkjørt" man er.

Selv har jeg opplevd at effekten kan henge i til langt ut på neste dag av en høy dose...
Noen her som vet om Hasj/marihuana er farlig å bruke når man er i tilvenningsfasen i en dose med Sarotex? Noen spesielle reaksjoner.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Når man går på antidepressiva vil jeg generelt ikke anbefale å bruke rusmidler:

Det er ikke direkte fysisk farlig, men det kan ha kjipe konsekvenser på psyken din om du virkelig sliter med depresjoner.
Tar det for at kroppen skal slappe av, ikke for depresjoner.
Noen som vet om det er forskjellige bokstavmerking på Ritalin piller?
Den ene typen Ritalin jeg har er merket CG og har delestrek, men har noen andre som er litt mindre uten delstrek og er merket med bokstavene EK? Er dette også Ritalin? (usikker da jeg ikke har sett dem før)
Sist endret av Eyeamare; 22. mai 2008 kl. 17:13.
mine er som de første du beskriver.
den andre har jeg aldri hørt om..
Noen som vet hva dette er forno?

http://img249.imageshack.us/img249/4083/bilde037ny9.jpg

Rund mørkebrun pille, rundt 7 mm i diameter. Ingen delestrek, skrift, merker eller symboler på den.
Skal visst være noe dempende sedative greier
du har ikke et litt klarere bilde da?

(og det er ikke ginseng? :P)
http://img93.imageshack.us/img93/57/bilde038gw1.jpg

så klart jeg klarer å få det.
skal visst få deg ganske loka, spesielt i kombinasjon med alkohol
så er nok en benzo av noe slag, og ikke ginseng ja :P
noen som vet?
Fyfaen hvor dårlig kvalitet det var på begge bildene :S
ingen som aner hva det er forno?
Sitat av flipsyde
http://img93.imageshack.us/img93/57/bilde038gw1.jpg

så klart jeg klarer å få det.
skal visst få deg ganske loka, spesielt i kombinasjon med alkohol
så er nok en benzo av noe slag, og ikke ginseng ja :P
noen som vet?
Vis hele sitatet...

det er nok en truxal 15mg, her er et bilde fra google:

Truxal 15mg
Sist endret av KaKtUsTrIPP; 28. mai 2008 kl. 00:21.
Jeg lurer på effekten av neurontin blandet med alkohol?
Og vil det ha samme effekt om du tar av filmen og har i deg bare pulveret?
Tviler sterkt på at det vil gi noen ruseffekt. c preparater gir sjelden til aldri noe rus. jeg prøvde en gang å spise 300mg seroquel på fylla og det gjør jeg aldri igjen.
Ikke for å moralisere, men jeg vill ihvertfall vært forsiktig..
Bivirkninger: Hyppige (>1/100): Blod: Leukopeni. Gastrointestinale: Oppkast, kvalme, tannmisdannelser, tannkjøttbetennelse, diaré, abdominal smerte, dyspepsi, forstoppelse, tørrhet i munn eller hals, flatulens. Hud: Ansiktsødem, purpura, oftest beskrevet som blåmerker etter skade, utslett, pruritus, akne. Hørsel: Vertigo. Luftveier: Dyspné, bronkitt, faryngitt, hoste, rhinitt. Metabolske: Anoreksi, økt appetitt. Muskel-skjelettsystemet: Artralgi, myalgi, ryggsmerter, muskelrykninger. Neurologiske: Somnolens, svimmelhet, ataksi, kramper, hyperkinesi, taleforstyrrelser, hukommelsestap, tremor, søvnløshet, hodepine, fornemmelse av prikking i huden, nedsatt berøringssans, unormal koordinasjon, nystagmus, forsterkede, nedsatte eller fraværende reflekser. Psykiske: Fiendtlighet, forvirring og følelsesmessig labilitet, depresjon, angst, nervøsitet, unormal tankegang. Sirkulatoriske: Hypertensjon, vasodilatasjon. Syn: Synsforstyrrelser som synssvekkelse, dobbeltsyn. Urogenitale: Urininkontinens, impotens. Øvrige: Tretthet, feber, perifert eller generalisert ødem, unormal gange, asteni, smerte, utilpasshet, influensasyndrom, redusert antall hvite blodlegemer, vektøkning, skade ved uhell, fraktur, hudavskrapning, virusinfeksjoner, pneumoni, luftveisinfeksjon, urinveisinfeksjon, infeksjon, mellomørebetennelse. Sjeldne (<1/1000): Blod: Trombocytopeni. Gastrointestinale: Pankreatitt. Hud: Stevens-Johnsons syndrom, angioødem, erythema multiforme, alopesi. Hørsel: Tinnitus. Lever: Hepatitt, gulsott. Neurologiske: Bevegelsesforstyrrelser (f.eks. choreoatetose, dyskinesi og dystoni). Psykiske: Hallusinasjoner. Sirkulatoriske: Palpitasjoner. Øvrige: Allergiske reaksjoner (f.eks. urticaria), akutt nyresvikt, seponeringsreaksjoner (hovedsakelig angst, søvnløshet, kvalme, smerter, svette), brystsmerter. Plutselig, uforklarlig død er rapportert uten at relasjonen til behandling med gabapentin er klarlagt. Tilfeller av akutt pankreatitt er rapportert. Årsakssammenhengen med gabapentin er uklar. Luftveisinfeksjoner, mellomørebetennelse, kramper og bronkitt er bare rapportert hos barn. I tillegg ble aggressiv oppførsel og hyperkinesi rapportert hyppig hos barn. Laboratorieverdier: Redusert antall hvite blodlegemer, vektøkning. Svingende blodglukosenivåer hos pasienter med diabetes, forhøyede leverfunksjonsverdier.

Kjedelig mye bivirkninger, og hvorfor prøve å ruse seg på epilepsimedisin, eller medisiner mot schizofreni ? Det finnes nok bedre alternativer der ute om man skal spise piller..

http://www.felleskatalogen.no/felles...zer_83930.html

Edit - Aid3n : Hva med å la vær å spise piller, eventuelt velge noen uten "film?"
Fiin link : http://www.freakforum.nu/forum/showthread.php?t=72419
Sist endret av pidget; 3. juni 2008 kl. 03:36.
Hva med å ta av filmen på andre piller?
▼ ... over en uke senere ... ▼
For og svare han som spurte om dosering av stillnoct, så poster jeg dette her. Skrev en lang post, men så fant jeg ut 30 min etterpå at tråden var slettet.



Vanligvis sovner jeg lett etter 1-2stk, men på speed må jeg opp i 3+ for og sovne.

Jeg har spist 14 uten og dø, så du skal ikke være redd for noen dødelig overdose. Kan jo fortelle litt om den gangen jeg spiste så mange, men det er noe jeg or all del fikke anbefaler.

Disse pillene skal man legge seg ned i senga, lukke øynene å prøve å sove, men som mange sikkert vet så inneholder disse pillene virkestoffer fra gruppen benzodiazepine, og hvis du holder deg våken, så vil du bli rusa. Jeg brukte og gjøre dette med 3-4pillere, og syntes dette ga en ganske grei rus.

Men denne gangen inntok jeg og kompisen min 7stk hver, i håp om en kraftig rus. Kompisen min tok de en stund før meg, så han hadde allerede stompa av på sofaen når pillene mine endelig kicka inn. Det første jeg merka var en behagelig flyt i kroppen, og når jeg viftet med armene i luften, så gikk alt i saktefilm mens handa ble dratt igjennom luften. Jeg husker også at det var utrolig rart og snu hodet fra venstre til høyre, fort, for da ble også alt i skikkelig sakte film.
Êtter en halvtimes tid hvor jeg hadde snudd fram og tilbake på hodet mitt hele tiden, så begynner øynene og gli igjen. Det siger enda på, tenkte jeg, så jeg gikk meg en tur ut i gangen for og trekke litt luft. Etter det husker jeg ingenting. Våknet opp på gulvet av soverommet, ved siden av meg står det en skål, og det er mat over alt på gulvet. Jeg hadde spy over hele meg, mobilen min var borte, det var de siste 7 pillene også.

Ettersom jeg har hørt av andre, så har jeg gått rundt å pratet til meg selv, etter jeg spiste de siste 7 pillene, som jeg ikke husker selv. Jeg hadde gått inn til naboen og henta maten der. Mobilen har jeg aldri sett igjen, og dette er over 1 år siden. Neste dag luktet jeg meg fram til en stor spyflekk under teppet i gangen.
Jeg har en tendens til og spise opp resten av pillene hvis jeg blacker ut pga for stor dose. Ganske farlig det der, så jeg holder piller til en sjeldenhet.


ps: pillene jeg hadde hetet zolpidem, men det er akkurat samme pilla som stillnoct, bare annet navn.
Sitat av Trippa
Hey alle sammen. Jeg har fått tak i noen kryssere. Det står Roche og et 2 tall med sirkel rundt. Trykket er litt dårlig og man kan se/misstenke at det ikke er laget av en fabrikant.

Fått klar beskjed på at disse ikke kan kokes opp for å skytes, men fungerer bra oralt. Jeg har no tatt 4 stk uten alkhol. Føler meg vanlig benzo rusa, rolig og bekymrer meg svært lite. Surrer rundt og glemmer alt mulig rart som jeg egentlig skulle foreta meg. Sånn som nå skulle jeg inn på gulesider.no, men havnet på freakforum. Det som gjør meg forvirra er at jeg ikke er trøtt!

Men har noen vært borti disse kopierte/uekte krysserne før. Jeg hadde 13 stk i helgen og blandet så og si alle med alhol, husker svært lite, men allikevel, synes jeg brude merket mer av disse 4 uekte krysserne. Er det noen som har noen innspill her. Inneholder de flunitrazepam, i tilfelle hvor mye anntar dere at de inneholder? Hva er deres mening; holder de mål?

Btw: Det er vel slik med benzo at man ikke føler seg særlig rusa helt til man våkner opp dagen etter og tenker "hva i allverden drev jeg med i går"

(For de som lurer er kryssere best kjent under navnet Rohypnol og inneholder benzodiazepinet; flunitrazepam)
Vis hele sitatet...
Doble ryppere funker utmerket godt til å skyte. Dog er det damn dangerous, da rusen kommer med en jævla gang!! Man bør bare passe på å få kokt ut bindemidlene av dem får man setter sprøyta.

Når jeg holdt på som verst(med bra tilgang på doble) brukte jeg å spare på bomulls dotten. Gikk utmerket å trekke opp fra den flere ganger.

Just for the record; anbefaler ingen å skyte doble ryppere. Super hekta, samt ryper rusen at once.

Peace out
Startet å komme en "Ny form for rohypnol" her til lands, er et helt annet virkestoff i det, fungerer på ca. samma måten, bare at det varer -mye- lengre, og nedturen er visstnok mye verre. Leste at kripos "frykta nytt farlig dop blabla" men finner ikke igjen artikkelen. Det har ca vært her i 1 år så vidt jeg vet(kan godt hende det har vært her mye lengre - vet bare at stoffet var helt nytt for politiet når vi ble tatt.) Det blir markedsført som rohypnol, men har et helt annet virkestoff - Og det står ikke på den norske legemiddellista eller narkotikalista. Det kommer fra østblokk land, og det kommer i hundretusenvis når det kommer, så de fleste som kjøper "rypper" har nok fått det opptil flere ganger. Noen som vet hva virkestoffet heter? Sikkert litt interesangt for folk å lese om visst noen har mye kunnskap om det og kan fortelle litt, med tanke på at det meste du putter i deg av rohypnol er dette stoffet om du kjøper det av en gateselger. Husker ikke helt trykket som var på dem, kan godt være at det ikke var noe trykk på dem at all, men er ikke noe problem å trykke opp piller det står roche på heller akkurat. Satt pris på det om noen hadde peiling! ;-)
Hei!

fikk noen nøtter av en kompis, som påstått skulle funke jævli bra, type 2 rypper i 1. noe navn er dog ikke å få, og pillene er ikke merket med annet enn en delestrek på ene siden. gjør meg automatisk skeptisk, da jeg skjeldent eter nøtter

lys (70'talls) grønn, på størrelse med en ibux, med delestrek på 1 side.

Noen som vet hva dette kan være?

se vedlagt bilde
http://i14.photobucket.com/albums/a328/OnkelS/P6190580.jpg

http://i14.photobucket.com/albums/a328/OnkelS/P6190581.jpg

takker for svar
Noen som ligner veldig her i Bergen fikk jeg høre at inneholdt noe som heter Bromazepam, noe ala valium i virkning.
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Sitat av wikipedia
Bromazepam (marketed under brand names Calmepam, Compendium, Creosedin, Durazanil, Lectopam, Lexaurin, Lexilium, Lexomil, Lexotan, Lexotanil, Normoc, Novepam, Somalium, Lexatin)[1] is a drug which is a benzodiazepine derivative. It has mainly anxiolytic and at higher doses also sedative, hypnotic and skeletal muscle relaxant properties
Vis hele sitatet...
Hvis det stemmer at det er Bromazepam, så er det medisin mot Angst og uro.
Det blir ikke markedsført i Norge.:
http://www.legemiddelsiden.no/defaul...=179&IOID=4841
Felleskatalogen skriver ingenting om Bromazepam.
Bromazepam er det kommet ekstremt mye av til norge den siste tiden. de jeg har sett har vært grønne og rosa.
Stemmer det. De rosa er vel roche 3mg hvis jeg ikke husker feil.
jepp, og de grønne er 6mg.
Noen som har erfaring med Aporex? (Dekstropropoksyfen)
Hvor mye trengs etc...

Kan ikke helt skjønne at disse er et A-preparat når paralgin forte er et B-preparat. Selv kunne jeg ikke merke noen som helst forskjell på disse to. Satt og kløyp meg selv i armen et par ganger etter jeg hadde inntatt 4stk, merket nesten ingenting. Kanskje litt sprekere enn kodein, men thats it?
Sitat av Deci
Stemmer det. De rosa er vel roche 3mg hvis jeg ikke husker feil.
Vis hele sitatet...
Vet du det ? Kilde ? Har sett de nonstopene dere snakker om, men begge farger kostet like mye ? Sjøl lot jeg være med de, da jeg ikke var sikker på hva det var/er.
Putter ikke noe i trynet, bare med en garanti fra gutten med posen om at "de funker"

Edit : deci, okei, morsomt, eller ikke, at han gutten ikke vet hva, med hvilken styrke han selger. Folk er sløv. Takk
Sist endret av pidget; 20. juni 2008 kl. 16:56.
Søk på bromazepam. Så finner du ut hva roche markedsfører bromazepam som. Søk så på navnet du får opp på google og skjekk bildene. Så enkelt er det. Der vil du se at det står et tretall på de rosa og et sekstall på de grønne.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Fikk vite av en kompis att det skulle være "ålreit" å trykke rivotril.
Bare knuse de, for så å koke de med litt vann.
Jeg gjorde som jeg har gjort tidligere med hvite rohypnol,
knuste de blandet i litt vann, og kokte i litt over 5 min i micro'n.
Det som var igjen hadde en merkelige gul farge,
som også de ryppene jeg har prøvd har fått.
Dette filtrerte jeg så for å injeksere det...
Seig på litt over en periode på 5-10 min. men ikke noe "kick".
Kan ikke si dette var noe å anbefale,
funket men hadde kanskje funket bedre hadde jeg spist de tror jeg.

MIN KONKLUSJON:

Rivotril er ikke egnet til injeksjon.
Sist endret av Dodecha; 1. juli 2008 kl. 18:58. Grunn: redigert dialekt
Funker jo til en viss grad, vet av flere knarkere som skyter alt av piller.. Men hva faen er poenget da
Fordamper ikke mye av greiene då? Når du lar det stå i fem minutter i mikroen liksom..
Har prøvd sjøl skyte rivvoer, men da bare knuste jeg til pulveret,
la i vann og kokte opp i noen sekunder. Det ga funk men går fort over.
Meningsløst og bortkastet syns jeg..
Er det noen forskjell fra subutex til subzone da det kommer til snorting?

Forrige gang snortet jeg en subsone og ble helt satt ut og ble liggende å spy. Nå i skrivende stund har jeg snortet litt mindre subutex 8mg og rusen uteblir.

Egner den ene seg bedre enn den andre til snorting, eller har jeg bare vært litt forsiktig...?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Jeg finner ingen informasjon om noe som heter "suzone" eller "subsone", du mener vel kanskje Suboxone?

Suboxone kommer i 2 og 8mg buprenorfin og Nalokson i 0,5 og 2mg respektivt. Sistnevnte er en slags "motgift" mot opiat overdoser, det er en kraftig opioid antagonist: Det fester seg til opioid reseptorene og blokkerer videre effekter fra opiater. Personen vil gli over i abstinens syndrom pga mangel av effekt fra opiater (om han er en avhengig bruker).

Så om du skal ha mest virkning fra buprenorfinet i pillene er subutex veien å gå, men en liten notis om sniffing:
Det er skarve 8mg i de kraftigste subutexene en dose som ikke er stort større enn noen få korn sukker og resten er bindestoffer etc, når du knuser og sniffer i deg støvet fra tabletten får du med deg ganske mye dritt på lungene som aldri var ment å være der.

Ta nå heller å spis tablettene så slipper du at luftrørene dinne blir igjenntettet med tablettgugge.
Da jeg lette etter paracet fordi jeg hadde vondt i hodet, fant jeg en boks som inneholdt paroksetin, altså lykkepiller. Jeg har det ellers helt fint, og kan ikke tenke meg å ta slike over lengre tid. Men...

Hvis jeg spiser et par av de pillene, vil jeg da føle noe virkning? Nå er det snakk om å spise x antall piller på samme dag, og ikke noe over tid, da dette er uaktuellt.
Sist endret av Deth; 3. juli 2008 kl. 20:12.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
Trådstarter DonorCrew
De er såkallte selektive serotoninreopptakshemmere, serotonin er et nervestoff som kontrollerer humør etc, kroppen har funksjoner for å ta opp disse etter en viss tid, så det ikke samler seg mengder. SSRI medikamenter bremser/stopper denne funksjonen.

Du vil føle deg gladere, en smule stimulert. Tar du for mye vil du bli dårlig, kanskje diaré.
Ja, har fått tak i 2 piller VIOXX, to tabletter â 25mg. Er det noen som har følgende erfaringer? Rus, bivirkninger etc.. Anbefalt dose?
"Mer enn 400 nordmenn kan være døde etter bruk av leddgiktsmedisinen Vioxx, mener Legemiddelverket etter at sjokktall er presentert i USA"

Tror ikke du trenger å forvente noen rus av disse, da det kun er en COX-2 hemmer.
Samme type medisin som Arcoxia og Celebra.