Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 746
Jeg leter etter en sang som ble brukt i en vm reklame jeg så for litt siden. Det er en operasang som går slik (syng dette for dere i hodet med en lys stemme) "la di da di da daaaaaa, la di da di da dooo di daaaaa" Dette er det nærmeste jeg kommer en forklaring på hva jeg leter etter.
Hei!
Foreslår at du heller synger det inn, mye lettere å få en idé om hva du leter etter da. Er ekstremt vanskelig å kjenne igjen en sang uten tekst eller tonehøyde, eller noe mer info som for eksempel besetning, lydbilde, mann/kvinne, o.l. Du kan for eksempel bruke Vocaroo til å enkelt ta opp og dele lydklipp.
Sist endret av zorro; 6. januar 2014 kl. 23:26.
Lurer på om det kanskje er http://www.youtube.com/watch?v=MPjy55Y6hWU den der du ser etter? Carmina Burana, episk sang med lys operasang som jeg vet ofte brukes til lignende filmer osv. NRK er VELDIG glade i den sangen iaf.
Jeg er helt sikker på at Makri har rett. Det er O Fortuna fra Carmina Burana du leter etter.

Forøvrig bør du prise deg lykkelig over at du faktisk fikk korrekt svar på dette, for det er kanskje den mest bedritne sangbeskrivelsen jeg har sett her inne.

Dessuten har vi en egen tråd for slikt. Den er faktisk øverst på det forumet du faktisk fant for å poste denne tråden.
Sist endret av Realist1; 7. januar 2014 kl. 01:35.
Sitat av Realist1 Vis innlegg
Jeg er helt sikker på at Makri har rett. Det er O Fortuna fra Carmina Burana du leter etter.

Forøvrig bør du prise deg lykkelig over at du faktisk fikk korrekt svar på dette, for det er kanskje den mest bedritne sangbeskrivelsen jeg har sett her inne.

Dessuten har vi en egen tråd for slikt. Den er faktisk øverst på det forumet du faktisk fant for å poste denne tråden.
Vis hele sitatet...
Hadde prist meg lykkelig om det hadde vært korrekt! hahahah visste ikke at all opera hørtes så likt ut om du bare leser det ! Skal legge ut et lydklipp fra reklamen senere i dag, så får vi det korrekte svaret !