Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 5759
Nylig anskaffet jeg meg VPN-en Hotspot Shield så jeg blant annet kunne se serier på netflix som ikke er tilgjengelig i Norge.
Men når jeg nå skulle forsøke å spille av første episode i sesong 1 av Doctor Who så får jeg kun opp denne meldingen:

"Denne tittelen er ikke tilgjengelig for direkte visning."

Samme skjer også med andre serier som ikke er tilgjengelig i Norge.

Kun de som er tilgjengelig i Norge lar seg bli spilt av.

Noen som vet hvordan dette problemet kan fikses?
Sist endret av Who?; 1. juni 2019 kl. 12:48.
Det er allerede flere tråder om Netflix og bruk av VPN, f.eks. denne.
Det er flere VPN tilbydere som hevdes å fungere sammen med Netflix, men Netflix gjør det de kan for å forhindre bruk av VPN. Jeg mener også å huske at jeg fikk en mail fra Netflix for en tid tilbake, om at jeg ville bli låst til norsk Netflix, her er en ett år gammel artikkel om at EU borgere kan ta med seg Netflix på ferie, men at nordmenn må vente. Kanskje du må lage deg ny bruker på Netflix med VPN, slik at du starter med blanke ark?
Brukte nord vpn og da var det kun spesifikke servere de listet opp i de forskjellige landene man kunne bruke til netflix. Prøv nord vpn sin prøveperiode og se om det fungerer der når du bruker serverne de lister opp at skal fungere med netflix.
Trådstarter
Jeg får nå, med CyberGhost tilgang til bla. Den engelske netflix. Men det er bare mulig å spille av seriene direkte på datamaskinen, ikke å se de på tv-en via google chromecast.
Hvordan kan jeg evt. Få det til?
Som regel lovlydig
Dr. fungitumb's Avatar
Du må gjøre innstillinger på routeren din. https://support.cyberghostvpn.com/hc...-other-Devices