Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 628
Hei,
nå har jeg endelig klart å velgte ut delene for datamaskinen jeg skal lage.
Jeg vil kjøpe NZXT phantom 410 midi tower, men vet ikke om alt får plass inni.

Corsair CX 750M, 750W PSU
Intel® Core i7-3770K Processor
Cooler Master Hyper 212 Evo CPU Kjøler
Gainward GeForce GTX 670 2GB
ASUS P8Z77-V
Western Digital® Desktop Blue 1TB
Kingston SSDNow V300 120GB
ASUS DVD Writer

Vennen min vil også bygge egen PC så vi skal kjøpe det samme bare med forskjellige kabinetter.
Så vil alt dette få plass inni en,
NZXT Phantom 410 Midi Tower
og
NZXT LEXA S Midi Tower
?

Håper dere kan svare
Har samme kabinett og HK, og kan med en gang si at, "Ja, det passer", men personlig ville jeg kjøpe et annet kabinett. Du får alt inn om du jobber litt, men jeg sliter med liten plass mellom PSU og HK, iom at jeg har dedikert lydkort.
Så ja, du får plass.
Ja, kabinettet er bra til prisen, og er slett ikke et dårlig valg imo (skruene til viftefestene mine gikk ad undas, men det trekker ikke ned).
Har du penger nok vil jeg heller råde deg til å velge blant andre kabinetter. Nevner Corsair's mid-towers, de er knall

Håper svaret mitt er til hjelp!
Peace
Sist endret av Bl4derunner; 20. mars 2013 kl. 17:28. Grunn: Cuz PI = 3,141592653589793238462643383279502884197169399
Trådstarter
94 5
Sitat av Bl4derunner Vis innlegg
Har samme kabinett og HK, og kan med en gang si at, "Ja, det passer", men personlig ville jeg kjøpe et annet kabinett. Du får alt inn om du jobber litt, men jeg sliter med liten plass mellom PSU og HK, iom at jeg har dedikert lydkort.
Så ja, du får plass.
Ja, kabinettet er bra til prisen, og er slett ikke et dårlig valg imo (skruene til viftefestene mine gikk ad undas, men det trekker ikke ned).
Har du penger nok vil jeg heller råde deg til å velge blant andre kabinetter. Nevner Corsair's mid-towers, de er knall

Håper svaret mitt er til hjelp!
Peace
Vis hele sitatet...
Tusen takk, har ikke tenkt å kjøpe lydkort og digger designet på de. Så går nok for NZXT kassene selv om det kan bli litt dårlig plass