Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 771
Hei virker som om jeg er litt spesiell..
Prøvde amfetamin for en liten stund siden, andre gang, uten å oppleve mye til effekt. Følte meg rolig og med puls på rett over hvilepuls. (Med kaffe kan jeg få 79 ish, denne kvelden la jeg på 76)
De jeg var med viste flere symptomer og er godt vandt med rusen... godt vandt, som i bruker det noen ganger i året de siste 5 årene.

Jeg har tidligere testet kokain og fikk, noe, men ikke mye effekt her heller. Merket mest til følelsen i ansiktet, mindre til energi og pratsomhet, og da var dosen relativt liten.
Senere fikk jeg prøve amfetamin for første gang, liten dose og ingen effekt (75% av hva de andre tok).
Andre gang, som jeg skriver om på toppen ville jeg teste skikkelig, så i forhold til dose hadde jeg en stor dose på starten av kvelden og en like stor 4 timer senere. Med stor dose mener jeg hva min kamerat litt mer en min kamerat som er mer inni det. Han er 10 cm kortere og 5 kg lettere. Og jeg endte da kvelden med dobbel dose+ av hva han hadde. Med som sagt omtrent hvilepuls.

Hva er greia med dette, kan det være toleranse? Konklusjonen så langt for min del er at jeg ikke får noe ut av amfetamin, og ikke ser noen grunn til å prøve videre. Men har ikke hørt om noe lignende
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
"Hvilepuls" fra 76 - 79 sittende har jo ingenting å si. Hva gjorde du før. Og daglig ligger min gjennomsnittlige hvilepuls mellom 40 til helt opp til 55 så det kan du ikke måle så mye på.

Det andre du spør om er litt diffust. Folk reagere forskjellig. Likte du ikke tusen eller ikke følte noez hvordan skul du da putte et farlig stoff i kroppen?

Like greit å la vær?

Ikke vits å klage over man ikke likte en rus. Se på seg selv som heldig som slipper å bli avhengig av det
De første par gangene jeg prøvde speed merka jeg også liten til ingen effekt. Men jeg tenkte at det er som med hasj, at man må prøve det et par ganger før det funker ordentlig. Og ja, tredje gangen ble jeg helt borte vekk inni et tv-spill en hel natt.
Men bortsett fra litt moro og skøy er det ikke mye positivt jeg har fått ut av speedbruk.