Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1811
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har røyket periodevis i 2-3 år, og har alltid gått helt fint. Så i forgårs bestemte jeg og kjæresten min oss for å prøve ut «hasj brownies» der vi brukte ca 1g på to kakestykker. Vi kjente ingenting 1 time etter vi hadde spist så vi tok en liten joint i tillegg. Plutselig fikk jeg extrem hjertebank, kroppen skalv noe sykt, jeg begynte å gråte, ble helt vill, trodde jeg skulle dø og alt var helt jævlig! Når jeg våknet dagen etter følte jeg meg utrolig rar og fjern, først nå i dag føler jeg meg «normal».
Noen som vet om dette er «hasjnoia?» eller kan det være noe annet? Er egentlig veldig bekymret ettersom jeg er en ganske rolig person ellers.. er livredd for å røyke igjen
Du spiste en stor dose hasj, og så røykte du en joint. Hva er det du lurer på? Om opplevelsen din var et resultat av hasjen? Selvfølgelig var den det.
0.5g og en joint? Ja da skal du ha en veldig stor toleranse for at det skal gå bra. En joint smeller også noe jæveligt oppå edibles, ikke store jointen som skal til da. Det tar også gjerne 2 gode timer før det fungerer når man spiser det.
Dette er ett klassisk eksempel på overdosert cannabis, ikke morsomt i det hele tatt.

Går nok helt fint å røyke igjen, men start med små jointer fordi det er mange som tåler litt mindre i starten etter en sånn voldsom hendelse.
Les dere opp før dere putter ting i munnen og svelger, er så lei av slike tråder der folk kommer i ettertid og lurer på hva f*** som skjedde når google hadde fortalt deg det på 5sek.

Bruk hodet & sunn fornuft så går det alltids bra!

Sier samme som han over; Begynn og røyk igjen men med svakere doser & kanskje en halv J for og se om du får en slags form for paranoia / anfall igjen.

Det er ikke no farlig som har hendt deg, det er slik en «OD» på thc kjennes, har hatt flere litt for harde trekk & sterke edibles selv ��
Hahah, husker jeg og dama gikk på samme smellen. Jeg er veteran og har røyka i mange år og dama har gjort det et par ganger. Husker ivertfall hu sa jeg var gjerrig når jeg la inn 1 g i kaka vår, så jeg la inn en til. Husker hu bare freaka ut og var rar i to dager.

Mens jeg selv var så skeiv at en skulle tro jeg hadde røyka heroin.
Sist endret av eraser; 15. september 2018 kl. 09:19. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Fikk meg en kakk på edibles selv for en del månder tilbake, er godt vant med rusen da jeg er gammal traver.
Men en kveld jeg satt å nøt x antall øl, så fant jeg ut at jeg skulle ha meg en skakk-kaffe (hjemmelaga cannabutter i go kaffi),
det slo helt feil ut, å jeg var sikker på at nå gikk alt til hælvette, hjertebank, småpsykotisk tankegang etc.etc.
Fikk rettogslett troen på at nå gikk livet å hue mitt rett vest..
Som sagt, godt vant til skakkkaffe, å røyking å rusen gennerelt, blanda me alkohol.
Brukte faktisk noen månder før jeg kom over både angst å noia.
I ettertid konkluderer jeg med at det var feil tid, feil form å feil alt...
Kvelden ble brukt til redsel å noia, å til tider tanker om at "nå døvver jeg".
It can happen to the best of us!
Shitt happens.
Du overdoserte. Ta det lugnt
Det er litt morsomt at folk røyker seg pissfjerne på 0.1g men fremdeles putter en hel grammer i røra når de skal lage kake. Da er det ikke uvanlig å føle at man er i ferd med å dø. Når det er sagt har jeg gått i samme fella flere ganger
Anonym bruker
"Særegen Valp"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har prøvd å bli venn med Cannabis flere ganger selv.første gang en hel joint. døds angst. andre ganger noen trekk.Sterk angst. Flere ganger senere et par dype trekk. panikk angst og skyhøy puls og harde hjertebank. Et trekk, mild angst. måtte ta imovane for å roe ned. Alle ganger uten alkohol. Nå gidder jeg ikke prøve mer. Tror at kanskje den første opplevelsen gjorde at jeg begynner å tenke sånn ( ikke få angst, ikke få angst, shit nå får jeg angst) så får jeg angst. Blir misunnelig når jeg hører alle som chiller og koser seg. Jeg takler nedtur på amfetamin bedre enn en joint er ikke det gøy? nei ikke for meg.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg har prøvd å bli venn med Cannabis flere ganger selv.første gang en hel joint. døds angst. andre ganger noen trekk.Sterk angst. Flere ganger senere et par dype trekk. panikk angst og skyhøy puls og harde hjertebank. Et trekk, mild angst. måtte ta imovane for å roe ned. Alle ganger uten alkohol. Nå gidder jeg ikke prøve mer. Tror at kanskje den første opplevelsen gjorde at jeg begynner å tenke sånn ( ikke få angst, ikke få angst, shit nå får jeg angst) så får jeg angst. Blir misunnelig når jeg hører alle som chiller og koser seg. Jeg takler nedtur på amfetamin bedre enn en joint er ikke det gøy? nei ikke for meg.
Vis hele sitatet...
Du tåler bare ikke og røyke, det et ikke for alle 😄