Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 3437
Anonym bruker
"Oppblåst Okse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei. Jeg var dum rusa på joggesko og gikk oppå en politibil panser, så på taket og hoppet ned. Nå er jeg redd for at jeg skal bli tstt, noen sier de har kamera som filmer 24/7 , burde jeg frkyte noe?

Mvh gutt 17
HVOR skjedde dette?
Ved de aller fleste politikammer / kontorer har de nok opptak med bra kamera 24/7 ja..
BRAND ∞ STRONG
Så bilen sto parkert og var tom?
Tviler på at de har ett kamera gående hele døgnet når bilen ikke er operativ.
Hvis bilen sto parkert i en by ( slik de ofte gjør) så kan du jo ha blitt fanget opp
på et annet kamera. Men det krever jo at politiet aktivt leter etter det.

Hvis du ikke ødela bilen. Har de vel heller ingen grunn til å hente inn eksterne kamera filer.
Nå vet jeg ikke hvor du bor i landet, men med mindre de har ekstremt lite å gjøre på så tror jeg ikke du skal bekymre deg for mye.
Hvis de ikke vet hvem du er fra før av så har du lite å frykte. Bor du på et bitte lite sted der folk kjenner alle kan det være verre.
Som voksen må man lære å ta konsekvenser av egne handlinger. Det kommer til å gå bra (:
Bare en gang til?
Drsskkr's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hei. Jeg var dum rusa på joggesko og gikk oppå en politibil panser, så på taket og hoppet ned. Nå er jeg redd for at jeg skal bli tstt, noen sier de har kamera som filmer 24/7 , burde jeg frkyte noe?

Mvh gutt 17
Vis hele sitatet...
Haha det er deg på Tiktok jo det var jeg som skrev den kommentaren mr
Anonym bruker
"Bitter Behemoth"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kvitt deg med skoa du brukte mtp fotavtrykk. Også hvis du har hatt på deg lett gjenkjennelige klær, kast dem. Skulle de mene å vite at du har slik genser er det bare å si at den har du mistet eller glemt igjen et sted for en stund siden. Slike sko har du aldri hatt.

Til slutt litt moral: skjerp deg, det blir bare dumt og dyrt til slutt, ikke er det moro heller.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kvitt deg med skoa du brukte mtp fotavtrykk. Også hvis du har hatt på deg lett gjenkjennelige klær, kast dem. Skulle de mene å vite at du har slik genser er det bare å si at den har du mistet eller glemt igjen et sted for en stund siden. Slike sko har du aldri hatt.

Til slutt litt moral: skjerp deg, det blir bare dumt og dyrt til slutt, ikke er det moro heller.
Vis hele sitatet...
Rolig nå, dette ekke CSI Bygda
Tror du kan slappe helt av. Hvis bilen var tom, uskadet og ingen så det finner de sikkert ikke i det hele tatt ut at en kar gikk på panseret. Hvis de finner det ut så er det uansett vanskelig å finne ut hvem så det gidder de ikke med mindre de ser det er en kjenning. De sjekker ikke DNA osv i sånne småsaker
Sist endret av celtseus; 2. mars 2021 kl. 15:26.
Sitat av Makkoman Vis innlegg
Haha det er deg på Tiktok jo det var jeg som skrev den kommentaren mr
Vis hele sitatet...
Hahahah postet TS dette på tiktok? Ber om å bli tatt da isåfall
Anonym bruker
"Bitter Behemoth"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
NorSquad: har en bekjent som sprang over en bil i russetiden, han ble felt på skoavtrykk da noen trodde det var han de hadde sett. Hadde trykt ned enten panser eller taket, husker ikke. Kosta 20 store. Det var på bygda. Så jo, man bør være forsiktig om man tror man kan være observert.
Bare en gang til?
Drsskkr's Avatar
Sitat av Metylfenidat Vis innlegg
Hahahah postet TS dette på tiktok? Ber om å bli tatt da isåfall
Vis hele sitatet...
Stemmer scrollet igjennom tidligere idag da sto kompisen hans og filma at han sprang oppå bilen og hoppet ned så ikke ut som noen skade ble gjort men jeg kommenterte at "bilen har dashcam som går døgnet rundt, jeg kan vippse deg 50kr om du knuser speilet". Alle som poster på internett blir jo til slutt som regel tatt om politiet vil ta de
Anonym bruker
"Særegen Valp"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva heter han på tiktok?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva heter han på tiktok?
Vis hele sitatet...
Du ønsker med vilje og viten at trådstarter skal inkrimineres ved å knytte tiktok opp mot tråden på et forum hvor politiet snoker?
Lavmål.
Bare en gang til?
Drsskkr's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva heter han på tiktok?
Vis hele sitatet...
Jeg antar vell at ts vil holde seg anonymt ved at han ikke engang nevnte at han postet dette på tiktok så visst han ønsker at tiktoken hannes skal bli offentlig her på freak så kan han jo skrive det selv
Anonym bruker
"Viss Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kjenner noen som skjærte opp alle 4 dekkene og spraya malingsfjerner over hele politibilen for en liten stund tilbake, de er fortsatt ikke tatt for det. Så tror du kan slappe av mtp kamera i politibilen og om du er på film
Kjedelig sak og så meningsløst. Håper du lærte en lekse både i dosering og oppførsel. Vi får håpe det går bra. Kjipt om det ligger ute video av det hele. Jaja gjort er gjort. Enten går det bra og det gjør det vel helst får vi håpe, eller så får en regning for lakk og arbeid på tak og panser. Er ikke utenkelig at det er bulker på både tak og panser. Du kan jo ta deg en tur rundt i samme nabolag og sjekke å se om du ser kamera i butikker eller liknende?

Forsøk å bli like eplekjekk neste, bedre å være manne bak kamera enn mannen på film i slike øyeblikk.
Hadde vært mere bekymret for at du er 17år og allerede bruker speed.
Sitat av 5FDP Vis innlegg
Hadde vært mere bekymret for at du er 17år og allerede bruker speed.
Vis hele sitatet...
Ja. Speed er noe ordentlig herk i mine øyne. Ikke bare avhengighets potensialet, men hvordan det fucker opp folk totalt om man presterer å bli litt for glad i det. Henge i makkamiljøer, grille hjernen, mangel på søvn, selvinnsikt, fortrengelse av avhengighet, mangelfullt kosthold og medfølgende psykoser. Til slutt sitter man igjen med å ikke takle et liv uten mens man desperat må finne noe å skylde på. Selvsagt... Det finnes de som greier å ha en balansegang, men den er veldig skjør, og konsekvensene av å miste den er rimelig store og kan føre til at folk mister både jobb og familie, alt som gir stabilitet. Deretter mere makka

Med det unnagjort går det forhåpentligvis bra med episoden din. Er det fotavtrykk og bulker finnes det en mulighet for at de sjekker kamera om det var i nærheten, men om de kjenne deg igjen er jo litt avhengig av videokvalitet og hvor godt de kjenner deg fra før. Neste gang så ta heller å piss litt på dørhåndtaket bare, eller voks opp og innse at de er faktisk like mye mennesker som deg. Mange alternativer her, selv har jeg prøvd begge
Anonym bruker
"Ulykkelig Blåkveite"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tok ei søppelbøtte fra en politistasjon og røska den i sjøen rett forran kameraet, de har enda ikke fått ny søppelbøtte og aldri hørt noe om det. Så lenge du ikke har gjort skade på bilen så har de ingen grunn til å sjekke kameraet, derav, ta deg en bolle :P