Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1550
Vil 0.5 ha god effekt på fyllesyke? Bruker ikke piller til vanlig.
Anonym bruker
"Vennlig Lodde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tja kanskje litt mindre smerte men absolutt ingen kur på en så små dose
Trådstarter
43 2
Takker for svar!
Uten benzotoleranse er det fult mulig d fungerer fint. 0.5mg fjærner mye angst for min del. Men jeg vill ikke anbefale å ha benzo som en løsning, da det er et helvete å hekte seg på..
Trådstarter
43 2
Nei, har ikke tenkt å ha det som en løsning. Men di få gangene jeg tar en real fest så tenkte jeg å ha det som en mulighet for ikke å bli helt ødelagt dagen derpå.
Anonym bruker
"Trekantet Varulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Våkner du opp med fyllesyke som tankekjør og angst så funker xanax fint, det er det beste man kan ta da.

Alt av benzo gjør dagen der på lettere, men ikke ta det sammen med alkohol.
Jeg har fått det som en uvane å hive nedpå 1-2mg xanax enten før jeg legger meg om morgenkvisten etter en hard fest eller når jeg våkner etter noen timer søvn. Ligger da å dupper foran tven hele søndagen. Funker som faen men vær forsiktig.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Trådstarter
43 2
Takker igjen folkens.
Funker fett til du innser at Xanax o.l er diggere enn alkohol samtidig som det ikke er noen hangover; tvert i mot, man føler seg bedre når det fortsatt henger litt Benzo igjen i kroppen.

For ikke å snakke om at det kan være livsfarlig å hive innpå en Xan eller to om man har 2,9 i promille etter spritfylla.

Jeg står over, jeg har nemlig lært at piller ikke er så ufarlige som de høres og ser ut som.
Sist endret av krystallkongen; 3. mars 2021 kl. 00:29.