Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 7269
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Er det stor forskjell mellom 2c-b og 2c-e/2c-c? Har prøvd de to sistnevnte, men aldri 2c-b. Slik jeg har forstått det, så skal 2c-b være veldig heftig, men jeg syntes verken 2c-c eller 2c-e var noe særlig bra. Så vil det si at jeg mest sannsynelig vil bli skuffet over 2c-b også?
Jeg synes generelt 2c-e er heftigere enn b. Drøyere visuals og grovere headspace. 2c-c er ganske chill i forhold til begge.
Men, jeg vil nevne at dosering er alt. 15mg 2c-c gir meg en ganske mdma-lignende følelse, mens 30mg begynner å bli ganske så visuelt og minner mer om en ordentlig tripp.
Hva slags doseringer har du vært borti tidligere?
Uansett, har du ikke fått noe effekt ut av e så skal du ikke forvente å få rocket sokkene av deg på b om du doserer på samme måte.
Et spørsmål til: hvordan tar du i deg stoffet? Nese eller oralt?
Det er også stor variasjon fra person til person hvor bra effekt man får. Jeg kan ta 50 mg 2c-b nasalt uten å få noe særlig visuals, og bare en svak "hypnotisert/fjern" sinnstilstand, mens andre får intense visuals av så lite som 10-15 mg nasalt.

Ble heller ikke så imponert av 2c-c, men vet ikke om det er noen sammenheng og at hvis man er lite sensitiv til en av de, så er man det til de andre også. Du blir nesten nødt til å teste selv.
Sist endret av Flue; 20. juli 2014 kl. 16:30.
Prest i fare
FryingPan's Avatar
Kjørte 2c-b med en kompis (monster dose). Var rimelig heftig visuals i ~10timer. Vet ikke med 2c-c tho.
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Trådstarter
Sitat av moret Vis innlegg
Hva slags doseringer har du vært borti tidligere?
Uansett, har du ikke fått noe effekt ut av e så skal du ikke forvente å få rocket sokkene av deg på b om du doserer på samme måte.
Et spørsmål til: hvordan tar du i deg stoffet? Nese eller oralt?
Vis hele sitatet...
2c-c har jeg doser alt mellom 30-60mg. 2c-e 10-25mg. Tok det alle gangene nasalt, selv om det svir godt.

Tror jeg bare dropper 2c-b hvis det gir så si samme effekt som de andre 2c-stoffene.
Det er veldig individuelt hva folk foretrekker.

Jeg digger 2cb. Nydelige visuals, fin bodyhigh, morsomt og interessant headspace.

Vanligvis snorter jeg det (veldig enkelt å redosere + finne perfekt form), men det er mest på grunn av kvalme som jeg opplever ved oralt inntak (må ta kvalmedempende).

Visualsene og headspacet jeg får fra nasalt og oralt inntak er noe forskjellige. Best av alt liker jeg nok å ta en oral dose i bunn, og fylle på nasalt ved behov. Da får jeg det beste av alt.

Ved kun snorting opplever jeg trippen som litt grunnere på en måte, ikke like helhetlig. Det varer også mye kortere, raskere opp og raskere ned.

Sitat av FryingPan Vis innlegg
Kjørte 2c-b med en kompis (monster dose). Var rimelig heftig visuals i ~10timer. Vet ikke med 2c-c tho.
Vis hele sitatet...
Sikker på at det var 2cb? Hva var doseringen?
Peaken varer i 2-4 timer. Hele turen 4-8 timer... Heftige visuals i ~10 timer virker rart.

Sitat av Muradi Vis innlegg
2c-c har jeg doser alt mellom 30-60mg. 2c-e 10-25mg. Tok det alle gangene nasalt, selv om det svir godt.

Tror jeg bare dropper 2c-b hvis det gir så si samme effekt som de andre 2c-stoffene.
Vis hele sitatet...
Hvordan folk oppfatter 2c stoffene varierer veldig.

Generelt sett oppleves 2c-c veldig mildt (både headspace og visuals), og det er lite potent. Det skal skille seg mye fra 2c-b.

Ville definitivt gitt 2c-b et forsøk.
Sist endret av randomize; 20. juli 2014 kl. 17:53. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Muradi Vis innlegg
2c-c har jeg doser alt mellom 30-60mg. 2c-e 10-25mg. Tok det alle gangene nasalt, selv om det svir godt.

Tror jeg bare dropper 2c-b hvis det gir så si samme effekt som de andre 2c-stoffene.
Vis hele sitatet...
Jeg vil anbefale å droppe 2c-stoffer. Kan ikke prate for alle, men jeg får bedre effekt og mer power ut av det oralt enn i nesa.
Digital nomade
trippy's Avatar
Sitat av randomize Vis innlegg
Sikker på at det var 2cb? Hva var doseringen?
Peaken varer i 2-4 timer. Hele turen 4-8 timer... Heftige visuals i ~10 timer virker rart.
Vis hele sitatet...
Vi fikk i oss drøyt 50-65mg oralt. Hos meg så ga det seg etter drøye 8 timer, men alle er vel forskjellige
2C-B er ganske kjedelig etter min mening.
Men syntes det passer bra til nybegynnere i pskedelia, da det er mest visuelt, å så og si ikke noe mindfuck.
Tar man litt større doser så kan det bli ganske intenst, men mener fremdeles det jeg skrev over.
Prest i fare
FryingPan's Avatar
Hadde drukket tidligere samme dag, og lite søvn, kan ha noe å si på utfallet hos meg
MDMA + 2c-b blir forøvrig satt over candyflip av mange, og beskrives som helt fantastisk. Også hørt mye positivt om LSD + 2c-b, det står på planen nestegang.

Interessant hvor store doseforskjeller det er her. Snorter jeg 10 mg har jeg så mye hallusinasjoner at jeg ikke kan se noe som helst av den virkelige verden. Headspacen er heller ikke mild eller kjedelig, men bare veldig anderledes enn LSD headspace.

Sitat av trippy Vis innlegg
Vi fikk i oss drøyt 50-65mg oralt. Hos meg så ga det seg etter drøye 8 timer, men alle er vel forskjellige
Vis hele sitatet...
Ja, det er sikkert mulig, virkningen er jo veldig individuell. Kan også ha vært 2c-i, stemmer godt i forhold til varighet i alle fall.
Digital nomade
trippy's Avatar
Var fryktelig intenst på noen tidspunkter, men det rare er jo at plutselig så føler du deg helt "normal", før det går kanskje 5-10 min og så begynner du å se deg litt rundt og før du innser det, så kicker kraftig tilbake, sånn gikk det hele kvelden! Tok både 25 og 30mg av samma batchen og hadde mere normale turer, men tror det å ta 50-60mg er noe i overkant mye!
Ja, det kan jeg se for meg kan bli litt i overkant mye. Bommet selv på en dosering en gang jeg var ute, plutselig ser jeg ingenting annet enn tennene til alle rundt meg som bare multipliseres i det uendelige i hele synsfeltet mitt. Etterhvert gikk OEV og CEV i hverandre slik at jeg ikke visste når øynene var åpne eller igjen. Gikk greit da, følte meg frem gjennom folkemengden etter et sted jeg kunne sitte. Pleier å holde dosene litt lavere når jeg er ute blant folk, greit å kunne komme seg fra et sted til et annet uten å se ut som en amøbe.
Spørsmål?
Shreddy's Avatar
Hva mener folk ellers?

2C-B eller MDMA ?
Vil si at 2c-e er det eneste av 2c-x som er verd å ta om du er ute etter en skikkelig tur... 2c-b er greit til sitt bruk, men noe "dyp" tur blir det nok neppe
mye lok, farger osv, men ikke noe mer..


Mdma å 2c-b er en konge kombo tho
▼ ... over en måned senere ... ▼
Noen her som har fått prøvd bk-2C-B?
▼ ... over en måned senere ... ▼
Min mening er at 2c-e er det eneste du turer bra på. Mens 2c-b og c er mer "ut på byen" form for turing, ikke så vanskelig å håndtere, og mye fliring/lok.. Kan også nevne at 2c-b og lsd er en fin fin kombo, det samme hvis du hiver i deg litt mdma på nedturen.
Sitat av Psyguy Vis innlegg
Min mening er at 2c-e er det eneste du turer bra på. Mens 2c-b og c er mer "ut på byen" form for turing, ikke så vanskelig å håndtere, og mye fliring/lok.. Kan også nevne at 2c-b og lsd er en fin fin kombo, det samme hvis du hiver i deg litt mdma på nedturen.
Vis hele sitatet...
Da deg en solid dose 2c-b du, og kom tilbake og si det samme.
2c-b er klin kokos på store doser.