Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2286
Har en kompis som har tatt litt for mye 2cb , går det fint å gi han en flunipam for å ''roe ned'' eller vil han trippe mer av dette?
Myk benzo er vel heller å anbefale. Har du Diazepam? Kanskje sobril?
Nope kun det vi har. Ta eller ikke ta?
Jeg ville gått for å ta. Det kommer til å dempe frykten hans uavhengig om han tripper mer (noe som er svært usannsynlig.)
Jeg vill gått for ikke ta. Det spørs selvfølgelig hvor ille han badtripper, men 2C-B varer såpass kort tid, at i de aller fleste tilfeller lønner det seg heller bare å vente til effekten blir svakere. Skal ikke så mye til for å snu en badtripp heller, og en badtripp kan være meningsfullt i seg selv, selv om det ikke er gøy der og da.
Selvsagt er det bare og ta. Det kan iallefall ikke gjøre noe værre.
Sitat av Flue Vis innlegg
Jeg vill gått for ikke ta.
Vis hele sitatet...
Kan du forklare hvorfor du hadde gått for å ikke gi kameraten din noe angstdempende?

2C-B varer såpass kort tid, at i de aller fleste tilfeller lønner det seg heller bare å vente til effekten blir svakere. en badtripp kan være meningsfullt i seg selv, selv om det ikke er gøy der og da.
Vis hele sitatet...
En trip på 2c-b trenger heller ikke å være veldig ''kortvarig'' da denne kan vare i opptil flere timer med skrekk og gru. En badtrip er ikke bare fryktelig ubehagelig, men det kan også være svært traumatisk, og i verste fall psykisk skadelig. Hvorfor mener du at det lønner seg å vente det ut, da du har tilgang på beroende midler?
Etter vi ga den til ham så tok det omtrent 30 min så var noiaen over.

Så var nok det beste i dette tilfellet iallefall =)

Sitat av Flue Vis innlegg
Jeg vill gått for ikke ta. Det spørs selvfølgelig hvor ille han badtripper, men 2C-B varer såpass kort tid, at i de aller fleste tilfeller lønner det seg heller bare å vente til effekten blir svakere. Skal ikke så mye til for å snu en badtripp heller, og en badtripp kan være meningsfullt i seg selv, selv om det ikke er gøy der og da.
Vis hele sitatet...
Har snakket litt med han nå, også har vi sjekka litt på nettet. Da ble vi litt mer kloke på det.

Han hadde tatt det i går for første gang, på en 10 mg dose og hadde en mild og behagelig trip uten visuals.

Den var så digg at han ville prøve igjen i dag, prøvde først med 10 mg som dagen før, men da det ikke hadde skjedd noe etter 2 timer så hadde han snorta 5mg (som vistnok kan ha opptil x5 ganger effekten) for så å droppe 5mg rett etterpå.

Alt fra en 25mg til verstefall 40mg effekt.

40 mg er en ganske stor dose etter som

det vi har sett til nå.

Dumt av han å ikke sjekke slike ting på forhånd =)

[quote=Pandabjørn;3137278]Etter vi ga den til ham så tok det omtrent 30 min så var noiaen over.

Så var nok det beste i dette tilfellet iallefall =)



Har snakket litt med han nå, også har vi sjekka litt på nettet. Da ble vi litt mer kloke på det.

Han hadde tatt det i går for første gang, på en 10 mg dose og hadde en mild og behagelig trip uten visuals.

Den var så digg at han ville prøve igjen i dag, prøvde først med 10 mg som dagen før, men da det ikke hadde skjedd noe etter 2 timer så hadde han snorta 5mg (som vistnok kan ha opptil x5 ganger effekten) for så å droppe 5mg rett etterpå.

Alt fra en 25mg til verstefall 40mg effekt.

40 mg er en ganske stor dose etter som

det vi har sett til nå.

Dumt av han å ikke sjekke slike ting på forhånd =)
Sist endret av Pandabjørn; 24. juni 2014 kl. 05:03. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
IKke ta 2c-stoffer eller psykadelisk generelt flere dager på rad!!!
Sitat av varmtarm Vis innlegg
IKke ta 2c-stoffer eller psykadelisk generelt flere dager på rad!!!
Vis hele sitatet...
Hvorfor? Greit det sikkert ikke er det sunneste som er, men hvorfor kan han ikke ta 2C-B to dager på rad?
Sitat av Crazy_Bitch Vis innlegg
Hvorfor gidde og spør uten og prøve finne ut svaret selv først? Viss du virkelig lurer tror jeg du hadde funnet det ut.
Vis hele sitatet...
Fordi han burde komme med kilde på påstanden sin. Jeg ser ingen grunn til og la vær og ta 2c-b en andre dag. Hyppig brukt på festivaler både 1, 2 og 3 dager på rad.

Ro deg ned.
Sitat av Crazy_Bitch Vis innlegg
Hvorfor gidde og spør uten og prøve finne ut svaret selv først? Viss du virkelig lurer tror jeg du hadde funnet det ut.
Vis hele sitatet...
Det er nå virkelig den som kommer med en påstand som har bevisbyrden..

Ser heller ingen grunn til at det skal være noe problem med å ta 2cb flere dager på rad - utover det faktum at en aldri bør ta rusmidler så frekvent.
2-cb er en av de få som ikke gjør nevneverdig skade med gjentatt bruk, ifølge nåværende kunnskap. Har selv tatt det flere ganger il en uka uten problemer fysisk eller psykisk, tvert imot.


personlige erfaringer teller selvfølgelig ikke,men har ikke tid å underbygge påstandene her og nå
http://www.bluelight.org/vb/archive/.../t-350196.html
Sist endret av mektignatur; 27. juni 2014 kl. 22:50.