Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1378
Var ute på lørdagskvelden og en kompis av meg hadde utpå kvelden fått tak i noe som han sa var MDMA. Det var pakka inn i en sigarettpapirbombe, men vi delte den i to og tok halve hver..
Da jeg delte den, så så jeg at krystallene (litt større enn sukker) var gulbrune og da jeg spiste det, så smakte det ikke like biskt som MDMA bruker å gjøre.

Da det til slutt slo inn etter 15 min, så skifta synet mitt slik at alle folka i baren så ut som tegneseriefigurer fra sin city og det hele ble ganske overveldende og jeg gikk ut på gata..
Husker relativt lite før jeg 4 timer etterpå kom til meg selv midt i oslo sentrum. Da hadde jeg gått rundt i byen i 4 timer og bare loka..
Husket ingenting bortsett fra noen småbiter og fikk ikke sove før på ettermiddagen neste dag.. Kjeven er fortsatt sår etter å ha stramma musklene så mye og jeg får forsatt noen svake bølger av svettetokter/anelse av angst en gang i blandt. + mareritt om natta. Nå har det gått 3 dager..

Har lite tro på at det faktisk var MDMA, selv om det hadde visse likheter.. Er det noen som har noe bedre svar på hva dette kanskje var?
Sist endret av Timberhill; 29. april 2014 kl. 13:02.
It's me bitches
37 6
MDA Kanskje?

https://www.erowid.org/chemicals/mda/mda.shtml

Uansett blir det umulig for oss på freak å vite hva du putta i deg.
Trådstarter
8 0
Det høres ganske sannsynlig ut.

Har du noen erfaring med dette stoffet?
Høres ikke ut som MDA, kanskje det er 2cb eller noe lignende?
Høres mye mer ut som MDA enn 2C-B spør du meg, med tanke på søvn, kjeven, angst og den fysiske beskrivelsen av stoffet. Kan også ha vært en RC.
Vet ikke bedre
Trollanon's Avatar
Høres ikke ut som MDA, mda smaker like stygt som mdma vis ikke værre og formen han fikk av det stemmer heller ikke med mda.

Høres ut som han får i seg en form RC og da er det så si helt umulig for oss å vite va han tatt, han beskriver et sentralstimulerende stoff med psykedelisk effekt som han sier ikke var mdma, det flue skriver om mda har jeg aldri opplevd og formen TS beskriver stemmer ikke.

2C-familien er aktiv i veldig små doser så dette stemmer nok heller ikke.

Det kan og være at TS sin kompis har blitt bøffa og fått dårlig mdma eller mdma kuttet med noe rart, siste nevnte har jeg aldri hørt om folk som gjør, men det hender sikkert.
Sist endret av Trollanon; 29. april 2014 kl. 16:57.
Har heller ikke opplevd noe lignende på MDA.
MDA føles mye mindre euforisk enn MDMA, og virker litt mer psykedelisk enn det MDMA gjør.

Kanskje det var dårlig MDMA blandet med små doser PMMA ?
Fikk ganske blackout og rare hallusinasjoner sist jeg fikk i meg PMMA.
Sist endret av EyesWideShut; 29. april 2014 kl. 17:10.