Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2308
Dette var vell i september i fjor.

hadde røkt 3-4 ganger i uken hele sommeren for dere som tror dette er første gang man er stein "trip"

så var det denne kvelden som jeg aldri vil glemme

var vell 3-4 gangen jeg røyka brunt. Så hadde minimalt med peiling om hvordan jeg skulle tilbrede hasj.
så jeg la bare hele 4 grams klumpen med noe blondt/lyse brunt hasj oppi lumen på bøtta....
Trodde det var noe drit jeg hadde fått første 10 minuttene
Saken var egentli som så at jeg bare konsentrerte meg om og ikke sløse bort hasjen og trekke til det var tomt (for vi har jo allerede satt fyr på hele greia)

vi hadde røkt opp alt og skulle gå inn og se på film, men det som møtte meg ble noe helt annet en jeg hadde forventet. i det jeg åpna døra følte jeg at jeg var en pizza som ble skyvd inni en stekeovn på på en intens varme. kollapset da rett i bakken. lå der og tenkte i noen minutter før jeg følte at en annen person inni meg hadde revet seg ut av sjelen og begynte og styre kroppen min. reiste meg da umidelbart opp og prøvde og riste dette av meg. (dette er hvor morroa/skrekken startet)

jeg begynte og svinge med armene noe som jeg syntes var utrolig gøy.
for armene mine var 2 svære godteri pinner som ikke satt fast på kroppen min engang og dette gjorde jeg vell i 20-30 minutter før jeg ble lei og inså at jeg
så ut som en idiot.
så jeg gikk og satt meg i sofaen og prøvde og prate med en av kompisene som var der. prøvde veldig hardt og spørre om han kunne hente et glass vann til meg i 1 time. men ble hele tiden avbrutt av meg selv, fordi jeg braut ut i sitater i fra james bond/sanger/ ellers så var jeg en sint pirat som skulle skjære alle i romme opp. noe som jeg syntes var utrolig slitsomt.

så sa kompisen min, du er en kjeks

umiddelbart så jeg for meg en kjeks i hode mitt og NOE skjedde for jeg krepeterte meg lynraskt som en ball og trodde jeg var en stor kjeks.

Dette syntes da kompisen min var veldig artig og utnyttet det til det fulle

"du er en kake" la meg umiddelbart på mage i sofaen og siterte" JEG ER EN KAKE JEG ER EN KAKE" om og om igjen helt til det rabla over for meg hoppa ned på golve og begynte og rulle rundt i hele huset for jeg så for meg at jeg var ei stor kjevle som bare rullet masse deig rundt i huset.

når jeg ankom kjøkkene ble jeg overvelmet av en følelse jeg ikke har opplved til den dag i dag. Hele kjøkkenet bare vugget og mønstrene på tapeten forandret seg , synet mitt hadde blitt veldig grønnish/lilla/blå ish til denne tid

og det så ut som hele kjøkkene var jordbær glasert og veldig uskarpe farger, minner meg veldig om pick of destiny når han har spist flein og turer ned fossen når jeg tenker meg om.

jeg satt endelig i sofaen igjen og skulle spise tortilla chips. følte jeg hadde satt hånden min på auto funksjon som bare gikk fortere og fortere og fortere
gikk til slutt så fort at det endte med at jeg bare grisa all chipsn i tryne mitt
mens jeg fortsatt hadde hånde min på "autofunksjon" neddi den tomme potetgull posen. så jeg på kompisen min og sa "ERROR ERROR ERROR"
ca en halv time etter det sitter vi og ser på debatt på tv. kompisen min skrur da av lyden på tv og setter på noe rap musikk og har aldri opplevd noe så intenst før i hele mitt liv da hele Tv "serien" kommer ut i 3d mens det ser ut som di lip syncer hele sangen perfekt og det kommer bare nærmere og nærmere helt til jeg bare må klamre meg fast til sofaen og rope STOOP.

Dette er da en brøkdel av hva som skjedde
men ville bare gi dere litt insikt av hvor FUCKD jeg var.
håper jeg oppnår en sånn trip igjen en dag igjen ass.
trodde bønna var syra elns i en god stund etterpå værtfall:P
Er mildt paranoid shizofren. kan hende dette har en rolle i trppen min ikke vet jeg !
sorry for lang og dårlig skriving men

si hva du mener!
Høres ut som du røyka litt for mye godbeis.
Hahahaha man skal ikke undervurdere cannabis! Aldri opplevd noe så sykt men...
Valgfri brukertittel
ArtOfHacking's Avatar
Hahahah, har ikke ledd så mye av en tråd på Freak på lenge.
King of Destructions
lilpsych's Avatar
Hørtes ut som uvanlig god shit. Minna mer om LSD ettersånn du forteller. hehe, Men sikkert moro og bli så trippa på hasj da.
Fikk meg en god latter ja, men hvordan er dere sikre på at dette er 100% sant?
Fikk du i deg 4 gram hasj er du passe fucked. Men ser ut som det var blanda med syre, og kanskje no sopp? hahah
elsker weed. just weed it up and get lost nigggah. dem snakker om legalisering, men sier bare kjør på og finttun system ... helll yeah akkurat som tarinton, west side jenser og penis