Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2058
Ble litt wall of text her men jeg håper dere tar dere tid :P

Bestillte en pakke blast off fra ebay og fikk med en gratisgave. denne gratisgaven som fulgte med hette idesire blueberry explosion og veide 400 mg, den såg litt ut som vanlig tobakk bare at den var knusktørr og hadde en gråhvit farge.
Visste ikke hva det var før idag(røyka det igår) stod ikke på noe om innhold på pakken men fant det på nett idag.

Contains:
Damiana, Vanilla, Indian Warrior, Machona Brava, natural flavourings and extracts. Jeg har ingen anelse hva dette er..

Hvertfall, her er det som skjedde:
Jeg og to kompiser, la oss kalle de for A og B bestemte oss for å prøve "blueberry explosion" pakken vi hadde fått, hadde delt 3 jointer med "blast off", vi ventet i nesten et kvarter før vi bestemmte oss for å prøve "gaven", siden ikke blast off ikke funket
Dum som jeg var gikk jeg ut i fra at "blueberry explosion" var like dårlig som "blast off", så jeg putta hele pakken oppi det fine Bob Marley papiret jeg fikk med i pakka, og rulla jointen ferdig. Den var som en feit rullings med papirfilter i den ene enden.

Etter fem store trekk begynte jeg å kjenne at musklene slappet av, og det prikket i hele kroppen. Det smakte litt hasjaktig, som granbar. så kom slappheten og det dumme fliret. jeg tenkte detta blir chill Jeg kikket bort på "A" som hadde tatt tre gode trekk han også, han såg på meg og flirte dumt jeg flirte tilbake, skulle si han noe men det kom bare vas ut av kjeften på meg. Så fikk jeg igjen jointen igjen tok tre fire trekk til før jeg ga jointen til "B".
Nå begynnte musikken å blir skikkelig god, men likte ikke helt at det dundra så i brystet, jeg oversåg det og skreik etter jimi hendrix- voodoo child. Sleit veldig med å prate/synge. Etter "B" hadde tatt tre fire gode trekk ga han jointen tilbake til meg, "fy faen detta funka!" sa han.
Jeg tok tre eller fire trekk til før jeg ga "A" jointen igjen og han tok et trekk til før jeg fikk den igjen.

Jeg satt og såg på jointen og drømmte meg helt bort, var liksom ikke tilstede i hodet mitt. Da såg jeg bort på "A", han satt å flirte dumt mot meg, jeg lo tilbake men etterhvert ble latteren min creepy, dette skremte meg litt så jeg slutta å le. Lente meg godt tilbake i lenestolen og lukket øynene, jeg var skikkelig ballefjern, mildt sagt! tankene mine handlet mye om barnslige ord. sånn som bæsj. Jeg åpnet øynene og lente meg fremover igjen og såg bort på "B", ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHH! detta ej ikke bjja, sa han forskrekka. Han sleit med å si r, det gjorde forresten jeg og "A" også. Jeg skulle til å si at det ikke var noe farlig, men midt i setningen avbrøt hjernen min med en syk dejavu følelse.
Er ikke helt sikker på om jeg sa det eller om det bare var i hodet mitt men hørte meg selv rope "FAEN ASS! DETTA ER SYYYKT". Hvertfall får "B" rart på meg og ropte at vi var blitt forgifta. Jeg sa snøvla frem et nei før jeg prøvde å drikke litt cola, blei jævla tørst av denna urtemiksen! Ifølge "B" hadde jeg vifta med colaflaska så det spruta brus overalt, så prøvde jeg å drikke, det rant cola over hele meg, ikke at det brydde meg så mye, fikk vell maks ned to slurker, mens resten av halvannenliteren havna på gulvet. Om det med brusen skjedde da eller litt senere er jeg usikker på, husker svært lite av når ting skjedde.
Jeg tørka brusen av ansiktet og såg bort på veggen, den hadde flyttet seg ti meter avgårde. det hadde all veggene i rommet, hele rommet bølget. Jeg merket at jeg ble jævla svimmel, prøvde å reise meg opp men datt ned i stolen igjen. Jeg hadde hysterisk latterkrampe, jeg orket ikke å le lenger, så jeg hulket istedet. Prøvde å lukke øynene igjen, denne gangen var det halliser til tusen å kikke på, alt virket som om det var en merkelig drøm.
Såg et brunt/svart sumplabyrintområde ovenfra, hele bildet var i zelda gameboy grafikk. Rundt på disse labyrint-lignende stiene gikk det rundt masse små dverger med økser, disse gikk rundt å ropte, vet ikke om jeg skrek i takt med de, det kan godt hende, for både "A" og "B" syns jeg skreik høyt og mye.
Etterhvert la jeg merke til at disse små dvergene hoppet rundt i et slags system, slik man flytter en hest når man spiller sjakk, jeg fikk det for meg at jeg måtte lære meg dette systemet, men det blei for vanskelig, jeg ropte høyt fordi jeg ikke fikk det til. Jeg fortsatte å se på dvergene mens jeg lagde en slags stønnelyd, en av dvergene gikk feil og kræsjet med en annen dverg, så begynnte de å sloss. Når en av dvergene låg døde Begynnte alle de andre dvergene å spy, og jeg vrælte høyt sammen med dvergene og spydde litt selv.
Dette gjentok seg et par ganger, huskier ikke akkurat hvor mange.
Låg å brakk meg et par minutter, det var ikke ubehagelig på noen som helst måte, tvert imot faktisk. Det neste jeg husker er at det står en person og sier navnet mitt klart og bestemt flere ganger, jeg kikket opp, det var "B".
Jeg sa det gikk bra med meg og såg opp på bordet, jeg hadde ramlet ned på gulvet. Veggene var på plass igjen men jeg såg forsatt at de bevegde seg.
Følelsen rett etterpå var helt vanvittig, jeg såg hele rommet på en gang, 360 graders synsvinkel, fargene var vanvittig klare og jeg hørte forsatt jimi hendrix sang inni hodet mitt selv om musikken var blitt slått av for lenge siden. "B" hadde kobla ut musikken og flytta vekk PCen når jeg begynte å søle brus overalt.
Jeg fikk latterkrampe igjen da jeg tenkte på takten jeg og dvergene skreik/sang i, det kan godt hende det hørtes mer ut som hulking en latter. Plutselig kom jeg til å tenke på potetgullposen som låg på bordet, jeg smalt knyttneven ned i den så det føyk potetgull overallt, jeg fikk vell kansje tak i et flak eller to. NAMNAM ropte jeg, før jeg datt ned på gulvet og forsvannt inn i drømmeland igjen. Husker svært lite av det som skjedde da, annet enn at jeg tenkte at naboene måtte tro at det var et jævla galehus oppå her sånn som vi skreik. Våknet opp igjen kansje fem minutt senere og hadde spy over hele meg, jeg var litt klarere i hodet nå men sleit med å holde balansen ( sånn som når man er full på GTA 4).

Fikk snakket med "A", han hadde ringt til ambulanse og søstera si, som bodde rett i nærheten, og jeg kom på at jeg måtte få av disse ekle spyklæra av meg. Til slutt hadde jeg klart å gått ned trappa og fikk lagt skittentøyet i maskina, da jeg var på vei inn på rommet hørte jeg at det ringte på. Da hadde politiet kommet, de spurte oss hva vi hadde røyka og vi svarte at vi ikke var sikre, vi fant frem lommebok så politiet fikk personnummer og så blei vi kjørt til legevakten. Jeg måtte ut å spy en gang til på veien. da vi ankom legevakta merket jeg at jeg var vanvittig tørr i kjeften. Ble henta av en lege som sjekka pulsen, den var på 135
når det var gjort ventet vi i en time før vi skjekket pulsen igjen, da var min på 115. Legen sa det kom til å gå bra og vi kunne gå hjem.

Jeg og kompisene mine er nå mistenkt for kjøpt og brukt av narkotika og kan vente oss en bot viss dette står på narkotikalista.

Syns det var en vanvittig trip men det ble litt for mye av det gode, røyka altfor mye og det ble litt vel intenst til tider. Rusen var svært kort, ca 30 min. men det gjorde ingenting da jeg mistet helt tidsperspektivet.
Som jeg skrev lo jeg så mye at jeg ikke orka å le begynnte å hulke istedet. "A" og "B" syns bare det var behagelig i starten og fikk badtrip og trudde de at de kom til å dø. Det var derfor "A" ringte ambulanse. Nå skal det nevnes at de ikke har prøvd noe annet en alkohol før, jeg har røyka hasj noen ganger, og var litt mer vant til at musklene føles litt rare, tror det hjelp meg litt
Alt i alt kan jeg anbefale det, men i mye mindre dose,(prøv 25-50 mg) jeg tok ca 150 mg, det var altfor mye....
Jeg og kompisene mine er 17 år.
Har et par spørsmål dere kansje kunne svart på også:
-Noen andre som har prøvd dette/opplevd noe lignende?
-Tror dere at det inneholdt det som stod i starten av inlegget ?
-Vet noen av disse stoffene står på narkolista ?

Beklager evnt. skrivefeil. :P
Sist endret av turin; 1. oktober 2011 kl. 18:35.
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
mulig det inneholder noe av det som stå på innholdsfortegnelsen, men det er ikke det dere har fått rusen av.
greiene inneholder garantert syntetiske cannabinoider, som f.eks JWH-081, JWH-250, eller lignende.
"An aromatic herbal blend which releases a pleasing aroma when burned. Incense only. Not for human consumption." http://www.ideala.co.uk/the-smoking-...ire-explosion/
Jeg har aldri forstått greia med å ringe bæbu med en gang ting begynner å gå litt ut av kontroll.
Når det gjelder sentralstimulanter som kokain og amfetamin mm. er det forsåelig og fornuftig,
Men cannabinoider, (selv om det kan føles tilstrekkelig ille) har da aldri direkte drept noen,
Heller ikke ved OD. Nå er det som sagt et RC, så jeg skal ikke uttale meg med sikkerhet, men
vanligvis har jeg opplevd at å ri ut bølgen er det beste, selv om det kanskje ikke er det der og da.
I værste tilfelle ender du opp med litt spy og ubehag, men da er du værtfall en erfaring klokere.
Sitat av Muskatp$ych0 Vis innlegg
Jeg har aldri forstått greia med å ringe bæbu med en gang ting begynner å gå litt ut av kontroll.
Når det gjelder sentralstimulanter som kokain og amfetamin mm. er det forsåelig og fornuftig,
Men cannabinoider, (selv om det kan føles tilstrekkelig ille) har da aldri direkte drept noen,
Heller ikke ved OD. Nå er det som sagt et RC, så jeg skal ikke uttale meg med sikkerhet, men
vanligvis har jeg opplevd at å ri ut bølgen er det beste, selv om det kanskje ikke er det der og da.
I værste tilfelle ender du opp med litt spy og ubehag, men da er du værtfall en erfaring klokere.
Vis hele sitatet...
Er enig med deg der, det var kameraten min som ringte. Han angret litt etterpå, med det hælvette vi fikk med politiet og foreldre ( har ennå ikke hørt noe fra purken ) Pappa fant hjemmebrentapparatet mitt også xD De ble nesten mer sinna over det :P
Jeg var uansett så fjærn at jeg ikke tenkte på at jeg var dårlig eller burde fått hjelp engang (Det hadde jo ikke vert vits heller :P)
▼ ... over en uke senere ... ▼
Haha, så dere røyka faktisk røkelse?? ikke rart i det gikk scheeis
shit. hørtes ut som en vill opplevelse man. Disse blandingene som kaller seg legal highs er helt på tryne noen av de ass. Har hørt om alvorlige helse skadelige virkninger i noen ville tilfeller. Både psykiske og fysiske.
Men urten Damiana er interesant da, men kansje ikke i blanding med alt det andre.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Trådstarter
Røyka en tjuendedel av samme greiene forrige uke, blei sykt tura da og, men spydde ikke :P