Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 2697
Anonym bruker
"Blind Dåhjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fant en rivotril under sofaen, hvordan får jeg best mulig effekt av den, har toleranse. Hva skjer om jeg blander det med kvetiapin forsterker rivotrilen kvetiapinen eller forsterker kvetiapinen rivotrilen, har rundt 4 halvlitere pilsner i kjøleskapet burde jeg blande med det. Naboen får lyrica på resept kan evt gå bort å spørre om å få noen.

Hva burde jeg gjøre? Og hvilke doser? Har tolleranse trenger 4mg for rus.
Anonym bruker
"Arg Spissmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du kan spare den til du ikke har toleranse lenger.
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Et glass vin.

Min erfaring med å blande benzo med quietapine er at det forsterker effekten av quietapin og umulig å holde seg våken, selv med mild benzo. Så vil tro du sovner kjapt med rivotril og Quietapine og antar lyrica også vil gi noe av den effekten.

Griserusa får du uansett ikke blitt på én med toleranse så beste er å spare den eller legge deg å sove.

Kombien rivotril og en joint er smud om du har noe weed liggende
Anonym bruker
"Blind Dåhjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Et glass vin.

Min erfaring med å blande benzo med quietapine er at det forsterker effekten av quietapin og umulig å holde seg våken, selv med mild benzo. Så vil tro du sovner kjapt med rivotril og Quietapine og antar lyrica også vil gi noe av den effekten.

Griserusa får du uansett ikke blitt på én med toleranse så beste er å spare den eller legge deg å sove.

Kombien rivotril og en joint er smud om du har noe weed liggende
Vis hele sitatet...
Tok 600mg lyrica og drakk opp ølet er ganske fin i formen

Hasse helrt glemt å svare
Anonym bruker
"Blind Dåhjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Gmemte å skrive tok rivoen og.
no shit xD
Anonym bruker
"Blind Dåhjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Et glass vin.

Min erfaring med å blande benzo med quietapine er at det forsterker effekten av quietapin og umulig å holde seg våken, selv med mild benzo. Så vil tro du sovner kjapt med rivotril og Quietapine og antar lyrica også vil gi noe av den effekten.

Griserusa får du uansett ikke blitt på én med toleranse så beste er å spare den eller legge deg å sove.

Kombien rivotril og en joint er smud om du har noe weed liggende
Vis hele sitatet...
Er våkenn jo spvnet ikke av lyricaen og rivotrilen og alt det der du skreb eg vetta faen, sov tiø 1600 i går altsa fikk 12tiner søvn, skal ta et par lyrica tiø nå, men formen er fin
Anonym bruker
"Blind Dåhjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
https://imma.gr/100409x76ec7

Blir jef for fakket om jeg drikker restem av den her er 45% ser ut som 4-5 shots igjem
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Blir jef for fakket om jeg drikker restem av den her er 45% ser ut som 4-5 shots igjem
Vis hele sitatet...
Tror du er "fakket" nok
Anonym bruker
"Arg Spissmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har gjort mye dumt i livet mitt men når jeg leser tråder som denne er jeg utrolig glad jeg aldri har vært et rivvo hode
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har gjort mye dumt i livet mitt men når jeg leser tråder som denne er jeg utrolig glad jeg aldri har vært et rivvo hode
Vis hele sitatet...
Rivo og store doser benzo er det eneste som tar fra meg all empati og samvittighet.
Har stjålet cash fra foreldre og søsken. Tatt drugs fra bekjente.
Har vært utro.
Har vært voldelig.

Man blir iskald og samvittighetsløs og det er virkelig ille.
Sist endret av krystallkongen; 25. november 2020 kl. 23:05.
Anonym bruker
"Arg Spissmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Rivo og store doser benzo er det eneste som tar fra meg all empati og samvittighet.
Har stjålet cash fra foreldre og søsken. Tatt drugs fra bekjente.
Har vært utro.
Har vært voldelig.

Man blir iskald og samvittighetsløs og det er virkelig ille.
Vis hele sitatet...
Ikke for at jeg skal fortelle deg hva du skal gjøre, men ønsker du ikke da å prøve å legge bak deg og bli en bedre person imorgen en du er idag? Sier ikke du er en dårlig person som sliter med avhengighet og det som følger med, men du sier jo selv her at du har stjelt å såret fra folk du er glad i og ikke liker den du er på rivvo. Er helt sikker på at familien din har forståelse for dette og har det i seg å tilgi deg for alt du har gjort, så lenge du virkelig går inn for å legge dette bak deg å ta ansvar.
Forstår at det sikkert ikke er lett, har aldri tatt noe særlig benzo, bare prøvd.
Anonym bruker
"Blind Dåhjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ikke for at jeg skal fortelle deg hva du skal gjøre, men ønsker du ikke da å prøve å legge bak deg og bli en bedre person imorgen en du er idag? Sier ikke du er en dårlig person som sliter med avhengighet og det som følger med, men du sier jo selv her at du har stjelt å såret fra folk du er glad i og ikke liker den du er på rivvo. Er helt sikker på at familien din har forståelse for dette og har det i seg å tilgi deg for alt du har gjort, så lenge du virkelig går inn for å legge dette bak deg å ta ansvar.
Forstår at det sikkert ikke er lett, har aldri tatt noe særlig benzo, bare prøvd.
Vis hele sitatet...
Finest folk som ikke kan slutte med benzo pga at de har vert På det så lenge at om de slutter så dør de min mor på 55-år, som har fått benzo på resept siden hun var 13, hun får benzo levert på døren av en lege/helsepersonell, Om hun slutter så dør hun. Hun er for syk til å gå ut noen steder 55-år ser ut som 80 hun har kun et par år igjen:/
Anonym bruker
"Blind Dåhjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Oppsummering: drakk opp spriten, husker ikke annet en det, og at brettet med lyrica var tomt som vill si jeg har fått i meg 1500mg, ellers ligger fe vell også å slenger her i huset dere vet hvordan man blir på rivo baler med ting som ikke gir mening, spesielt med meg, hadde valium fra gelenka de på brett tok de ut av brettet for å ha de i et kinder-egg uten grunn men fant aldri det kinder-egget igjen.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ikke for at jeg skal fortelle deg hva du skal gjøre, men ønsker du ikke da å prøve å legge bak deg og bli en bedre person imorgen en du er idag? Sier ikke du er en dårlig person som sliter med avhengighet og det som følger med, men du sier jo selv her at du har stjelt å såret fra folk du er glad i og ikke liker den du er på rivvo. Er helt sikker på at familien din har forståelse for dette og har det i seg å tilgi deg for alt du har gjort, så lenge du virkelig går inn for å legge dette bak deg å ta ansvar.
Forstår at det sikkert ikke er lett, har aldri tatt noe særlig benzo, bare prøvd.
Vis hele sitatet...
Jobber med saken Misbruker ikke den dag i dag, og skal aldri tilbake dit.
Sist endret av krystallkongen; 26. november 2020 kl. 15:40.
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Finest folk som ikke kan slutte med benzo pga at de har vert På det så lenge at om de slutter så dør de min mor på 55-år, som har fått benzo på resept siden hun var 13, hun får benzo levert på døren av en lege/helsepersonell, Om hun slutter så dør hun. Hun er for syk til å gå ut noen steder 55-år ser ut som 80 hun har kun et par år igjen:/
Vis hele sitatet...
Og du vil gå i hennes fotspor eller? Siden du allerede er på pillekjøret så ung og ikke tar til deg råd om å slutte men heller blir enda mer fakka? Burde ikke mora di sitt liv være en sterk grunn og inspirasjon for at du selv skal holde deg unna piller????
Anonym bruker
"Blind Dåhjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Og du vil gå i hennes fotspor eller? Siden du allerede er på pillekjøret så ung og ikke tar til deg råd om å slutte men heller blir enda mer fakka? Burde ikke mora di sitt liv være en sterk grunn og inspirasjon for at du selv skal holde deg unna piller????
Vis hele sitatet...
Litt vanskelig når supply’eren min kun får inn benzo fra Polen, jeg går på nav får 8k i mnd, er ikke nok. så jeg selger. Har en supply’er som gir meg billige varer. Så la oss si jeg henter 20 brett ksalol aner du hvor jævla vanskelig det er å unngå å ta de? Med abstinenser i tillegg.
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Litt vanskelig når supply’eren min kun får inn benzo fra Polen, jeg går på nav får 8k i mnd, er ikke nok. så jeg selger. Har en supply’er som gir meg billige varer. Så la oss si jeg henter 20 brett ksalol aner du hvor jævla vanskelig det er å unngå å ta de? Med abstinenser i tillegg.
Vis hele sitatet...
Ja har man piller liggende er det vanskelig å unngå å ta dem. Men du MÅ ikke ta dem, da eter du jo opp ditt eget supply og pengene du supposedly trenger og. Dårlig excuse med at du trenger spenn når du eter dem opp selv uansett. Det jeg har lært fra mitt liv er at det er faen så mye bedre å legge om livsstilen til noe sunnere, slutte å bruke spenn på drugs, øl hver dag eller helg, ps spill, rev og tull så har man plutselig mange tusen kr mer i mnd å leve for.

Du er på en dårlig vei når du pusher og eter piller og eter tvunget til å omgås folk som eter piller siden du pusher dem. Men hey du er sikkert myndig og det hele så jeg skal ikke komme med noe preken jeg har vært der selv og dømmer ikke men tro mine ord på at om ti år kommer du til å angre så jævlig på at du ikke slutta før, og da har det gått så lang tid at du tenker at det ikke er noe vits å slutte og klarer det ikke om du får deg dame og kid uansett så blir du dumpa og ender opp som en egen narkis og ser ut som 80 når du er 50 akuratt som mora di. Sett det så mange ganger det der.
Anonym bruker
"Arg Spissmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Litt vanskelig når supply’eren min kun får inn benzo fra Polen, jeg går på nav får 8k i mnd, er ikke nok. så jeg selger. Har en supply’er som gir meg billige varer. Så la oss si jeg henter 20 brett ksalol aner du hvor jævla vanskelig det er å unngå å ta de? Med abstinenser i tillegg.
Vis hele sitatet...
Er faen ikke en unnskyldning at 8k i mnd ikke er nok. Greit nok at du ikke lever noe highlife, men du får det samme som studenter får i mnd. Når corona traff måtte jeg klare meg på 2500 i mnd etter betalt husleie.

Slutt å syns synd i deg selv, for det er det ikke. Jeg syns ikke noen burde fått 8k i mnd for å være rivvo knark men det er min mening.
Anonym bruker
"Blind Dåhjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er faen ikke en unnskyldning at 8k i mnd ikke er nok. Greit nok at du ikke lever noe highlife, men du får det samme som studenter får i mnd. Når corona traff måtte jeg klare meg på 2500 i mnd etter betalt husleie.

Slutt å syns synd i deg selv, for det er det ikke. Jeg syns ikke noen burde fått 8k i mnd for å være rivvo knark men det er min mening.
Vis hele sitatet...
Hva forventer du? Jobb på fakkings tema kan jeg ikke få til! Nevn en jobb i Norge man får med narko fagbrev xD, syntes ikke synd i meg selv nei mitt valg alt sant? Må tenke på at folk begynte å misbruke disse pillene pga at leger ga de ut som drops på 70-80 tallet, hadde de ikke produsert de hadde de ikke vert på gaten.
Anonym bruker
"Blind Dåhjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva forventer du? Jobb på fakkings tema kan jeg ikke få til! Nevn en jobb i Norge man får med narko fagbrev xD, syntes ikke synd i meg selv nei mitt valg alt sant? Må tenke på at folk begynte å misbruke disse pillene pga at leger ga de ut som drops på 70-80 tallet, hadde de ikke produsert de hadde de ikke vert på gaten.
Vis hele sitatet...
Crew bytt tema til rema. Vær så snill
Anonym bruker
"Blind Dåhjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er faen ikke en unnskyldning at 8k i mnd ikke er nok. Greit nok at du ikke lever noe highlife, men du får det samme som studenter får i mnd. Når corona traff måtte jeg klare meg på 2500 i mnd etter betalt husleie.

Slutt å syns synd i deg selv, for det er det ikke. Jeg syns ikke noen burde fått 8k i mnd for å være rivvo knark men det er min mening.
Vis hele sitatet...
8000 er ikke nok til en dritt, har knust telefon, ble kastet ut av forgje legligheten min pga at jeg ikke kunne betale husleia så kommunen flyttet meg til et jævla hospits, har så vidt nok til å betale den nye, og hadde ikke kunnet det uten salg.