Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 979
Har en ny sample-basert beat jeg gjerne vil høre deres meninger om. Den minner litt om en blanding mellom hip hop, soul og gammel surf rock. Anser den som ganske ferdig, men tenker å legge en gitar solo pluss kanskje piano solo på slutten. Enjoy!

https://soundcloud.com/vlbeats/puttin-me-down-1
Sist endret av Lolbeats; 5. desember 2013 kl. 12:09.
Funky! Digga retro-sounden. Var også chill at vokalen ikke var så dominerende
Fikk et ektepar i en eldre aston martin kjørendes på stripa i miami i hodet.
Funket fjell for meg!
Takker for feedback folkens!
Digger'e! Fikk fryktelig lyst på whiskey av eller annen grunn
Sitat av turin Vis innlegg
Digger'e! Fikk fryktelig lyst på whiskey av eller annen grunn
Vis hele sitatet...
Whisky og blues-rock er som hånd i hanske det!
Dette likte jeg veldig godt, digger selv sounden fra denne eraen, og har ingen ting i mot å høre den resirkulert her. Bra jobbet, eneste kommentaren er vel at jeg skulle ønsket å høre pianoriffet litt lengre fram i lydbilde. Også om du hadde hatt en litt råere sampling teknikk, om du skjønner hva jeg snnakker om. Men kule saker, stå på!
Sitat av Lolbeats Vis innlegg
Har en ny sample-basert beat jeg gjerne vil høre deres meninger om. Den minner litt om en blanding mellom hip hop, soul og gammel surf rock. Anser den som ganske ferdig, men tenker å legge en gitar solo pluss kanskje piano solo på slutten. Enjoy!

https://soundcloud.com/vlbeats/puttin-me-down-1
Vis hele sitatet...
Fet beat! Likte den godt! Keep up the good work
Sitat av Kaffemannen Vis innlegg
Dette likte jeg veldig godt, digger selv sounden fra denne eraen, og har ingen ting i mot å høre den resirkulert her. Bra jobbet, eneste kommentaren er vel at jeg skulle ønsket å høre pianoriffet litt lengre fram i lydbilde. Også om du hadde hatt en litt råere sampling teknikk, om du skjønner hva jeg snnakker om. Men kule saker, stå på!
Vis hele sitatet...
Jeg skjønner hva du mener Dillemaet mitt står mellom å gjøre det moderne vs holde på den gamle sounden. Jeg dagdrømmer ofte tilbake til tiden da musikken faktisk hørtes sånn ut og vil gjerne beholde den oldschool-sounden i min egen musikk. Kunne kanskje hatt en mer tydelig kombinasjon av moderne/retro
Sitat av Lolbeats Vis innlegg
Jeg skjønner hva du mener Dillemaet mitt står mellom å gjøre det moderne vs holde på den gamle sounden. Jeg dagdrømmer ofte tilbake til tiden da musikken faktisk hørtes sånn ut og vil gjerne beholde den oldschool-sounden i min egen musikk. Kunne kanskje hatt en mer tydelig kombinasjon av moderne/retro
Vis hele sitatet...
Hadde jeg vært deg ville jeg beholdt sounden litt oldschool! Men det er min mening!
Jeg likte det godt!