Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1226
Har drukket en god del pils denne uka siden jeg er på ferie. Jeg har 2 øl Igjenn å må si at jeg her totalt forbauset over hvor søt ølen er. Drakk opp den første og tenkte jaja, men sitter her nå med nr 2 og den er like søt.

Ingen av de har gått ut på dato, kjøpte dem for 2 dager siden, har stått kalt siden. Noen som har noen ide om hvorfor de er så søte? er det fordi jeg stort sett har drukket øl i 1 uke ?
Dra på en ana butikk å kjøp ei flaske eller 12(for å være sikker på at du får smaka skikkelig) til så finner du fort ut det
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Etter to sek på google virker det som om det innimellom kan skje ting i bryggeprosessen som gjør at enkelte ganger får øllet en mildere/søtere smak, skal ikke si meg sikker though.
Bah, synes ikke den er spesielt søt. Har nok skjedd noe spesielt. Gran Coroña er søtt, jeg skjønner ikke at folk betaler hauger av penger for den der...
Mulig det er tilstanden din. Øl er ikke søtt, nå vet jeg ikke helt hva du forbinder med søtt da. Men drikk en cider ved siden av, om ikke den er søt da vet ikke jeg. Øl kan smake som mangt, har mye å si på stemningen generelt. Samme som det: Folk sier Tuborg smaker helt annerledes i Danmark enn som i Norge. Må nå gikk akkurat sjefen fra Tuborg ut og sa nylig at ingrindiensen er helt lik i Danmark som Norge
Tok en telefon til legen etter som jeg nyst kastet opp, nesten besvimte og skjelver / svetter som en gris. Fikk vite at det nok var mangel på vann og "vanelig" kosthold, noe som jeg ikke har hatt den siste uka pga "ferien" min. smakte på en hansa før jeg kastet opp ect, den var like søt. Så jeg tar den teorien om at det må være noe med kroppen min som er fucka :P

PS: Kan ikke forstå hvorfor jeg har vært så idiot og ikke drukket vann på flere dager, anbefales ikke!
Sist endret av Tombøtte; 14. juni 2013 kl. 22:11.
Haha, Tombøtte, ditt nick stemmer overhode ikke overens med denne posten ! Vil tro den bøtta har vært full i hele kveld
Men for posten sin skyld, godt du har tatt ansvar, øllen er ikke søt, bare du som er/har hvert über sæt
Sist endret av $pliffeN; 14. juni 2013 kl. 22:20.
Apatisk Narsissist
lurvelen's Avatar
Tror noen har pissa i øllen mens du ikke så på