Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 950
Skal vi se... Gjør ett forsøk på å forklare hva som er problemet.. Og beklager på forhånd min inkompetanse når det kommer til dette

Har en thosiba laptop som jeg ikke kommer på nett med. Og fatter ikke hva problemet er. Den sluttet bare, ut av det blå... Det står at jeg er tilkoblet mitt trådløse nett. Når jeg søker om det er noe feil, får jeg opp at det ikke er det. MEN!!!!! Når jeg åpner nettleseren, kommer jeg ikke inn. Hverken vi Google chrome eller Explorer. Får opp at den siden kan ikke vises bla bla bla....

Anyone?! Hjeeeelp....
Har det hendt lenge? Noen som har endret til feil statisk IP? Prøvd å slå av og på router og modem?
Skru modemet av, vennt litt og skru på, ville prøcd der først.
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Er vel ikke laptoppen det er problem med da? Kommer du på nett med noen andre maskiner/devices?
fastkjørt's Avatar
Trådstarter
Kommer på nett med andre enheter... Så tror det er pc'n det må være. Noe galt med.
Setter en tier på at det er en driver eller nettverkskortet som er lei livet..
Hvor gammel er pcen?
fastkjørt's Avatar
Trådstarter
Ehhhm.... Den er ikke akkurat fra i går for å si det sånn
Tror ikke jeg tør å si det 3-4 år kanskje