Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2690
Er forholdsvis ny her på Freak, og skal gjøre et så godt forsøk jeg kan for å beskrive opplevelsen jeg hadde.


Etter å ha lest en god del rus- og tripp rapporter fant jeg et innlegg fra en som beskriver "highen" du kan få av syntetisk cannabis og jeg begynte å undre. Har nemlig hatt en lignende og tenkte jeg skulle fortelle historien.

Har røykt i over et år snart, og får av og til milde flashbacks fra tider jeg var yngre (Skjer når jeg er temmelig høy forsåvidt). Uansett, så var det denne ene kvelden jeg aldri vil glemme, hvor jeg og en kompis skulle ut å fyre, og deretter ta sol. Vi hadde begge vår andel som vi blandet sammen (ca. 0.5 hver). Supersilver og en annen bruning, begge ekstremt gode. Da vi begynte å røyke kunne jeg kjenne smellet i hodet kort tid etter, der jeg alltid er varsom på hvor mye ekstra jeg skal ta for ikke å bli helt
jo-jo. Vi skulle tross alt ut blant folk. Ettersom jeg ble mer og mer høy, glemte jeg fort ut å stoppe med tanke på at hvert "pass" begynte å føles ut som kvarterer og halvtimer (selv om vi bare var to).

Etterhvert begynte vi å gå og rusen ble bare sterkere og sterkere. Etter et par hundre meter kom vi inn i et nabofelt, og det er her det begynte å bli merkelig. Jeg begynte å føle meg utrolig ung. Huser jeg hadde gått forbi hundre ganger virket ukjent, og det virket som om jeg på en måte opplevde alt på nytt. Det var mørkt og jeg fikk den rare følelsen av at jeg var ute for sent, som om klokka var 10 og det var leggetid. Etterhvert var det som om jeg var tre år i hodet, og jeg kunne ikke snakke lenger. Som om hjerneceller fra da jeg var liten har lugget i dvale og våknet opp, det var helt merkelig.

Beklager at dette ble kort, men resten av kvelden er nesten helt blank, og jeg har vanskeligheter med å fortelle mer. Eneste kompisen fortalte meg dagen etter er at jeg så ut som en tura gutt, noe jeg godt kan forstå

Har aldri opplevd noe slikt så har et par spørsmål noen kanskje kan svare på:

Q: Noen som har hatt samme eller lignende opplevelser?
Q: Hva dette egentlig kommer av?
Sist endret av Shulman; 26. februar 2013 kl. 22:58. Grunn: feil
Egyptisk Tempelkatt
A: Du oppnådde vel kanskje noe som utifra /r/trees kan defineres som en solid [11].

Du kan lese mer her
▼ ... noen uker senere ... ▼
Har opplevd nesten det samme på cannabis. Der jeg fikk flashbacks av noe jeg har opplevd tidligere i livet som jeg har glemt. Cannabis kan gi deg heftige "turer" etter min erfaring!
Ah, interessant!
Jeg har flere ganger fått følelsen av "nostalgi" eller "barndom" når jeg har vært høy, uten å kunne forklare nøyaktig hvorfor eller hva som bringer frem den følelsen.

Det er en veldig spesiell følelse jeg ikke har kjent på maaange år, før jeg begynt å fyre litt da

Ofte har jeg også kommet på småscenarioer og ting jeg har opplevd, som var heeeelt bortglemt.
Så dette syns jeg er interessant og spennende
Jeg fikk samme følelse på Salvia Divinorum en gang. Det er utrolig rart det der. Plutselig er man et barn igjen.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Kjenner meg litt igjen i det du skriver... Husker en gang jeg og en kompis satt pissfine på pot og stuka på random musikk vi kom over, så fant vi theme sangen til thomastoget.. Kan ikke beskrive den følelsen! Har aldri gleda meg så mye over en sang før
Sist endret av turin; 4. mai 2013 kl. 00:02.
PerPerPerPerPerPer
PerPerPerPer's Avatar
Kan kjenne meg igjen i det du skriver. Under og i etterkant av at jeg har vært fjern hender det jeg husker ting fra veldig tidlig barndom, type 2-8 år, som jeg ikke har husket "til vanlig" før. Treet vi hadde i hagen som jeg klatret i når jeg var veldig liten f.eks var helt glemt før jeg røyka en gang i juleferien, selv om jeg ser det nesten hver dag når jeg er hjemme (vi flyttet bare litt ned i gata).
Synes egentlig det bare er skikkelig kult.