Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  61 7535
Det går bra, synes det er deilig med en spliff før leggetid da jeg aldri pleier å sove lenge om jeg drikker mye.

Ellers så er det ikke noe gøy rus, man blir jo ikke i festhumør i det hele tatt. Det er fint å dele på en spliff på nach, men røyking og alkohol er ikke noe å gjør på fest mener jeg.

Vil forresten si at dette er en fin kombinasjon: 6 pils, så en spliff med 0,2 brunt, vent til du føler effekten går ut litt, drikk lite mer og så røyke en spliff før man legger seg. Er gøy på små fester, ikke røyk på store fester hvor alle andre drikker kun alkohol. Da blir det kjedelig.
ArbeidsledigProletar
Drikk fire pils før en spliff med no fint i. Da blir man blazed og om man da ikke sitter på sofaen som et dass så blir formen gull, AKA "festform".
Blir uvel av å bare lese posten din TS. Du kommer til å spy så hardt at det rykker i tarmene dine. Ikke røyk indica, røyk heller en joint med sativa weed og deretter kan du chille med øl, det kan bli digg hvis du har måtehold. Hvis du skal røyke bør du gjøre det før festen for å få en buzz, hold deg unna sprit og vin. Det viktigste er å ikke overdrive med noen av delene, men finne en fin balanse. Drikk for eksempel halvparten av det du ville gjort ellers, viktig å drikke vann før, under og etter røyking, det forhindrer dehydrering, kvalme og røde øyne.
Sitat av Kramer Vis innlegg
Blir uvel av å bare lese posten din TS. Du kommer til å spy så hardt at det rykker i tarmene dine. Ikke røyk indica, røyk heller en joint med sativa weed og deretter kan du chille med øl, det kan bli digg hvis du har måtehold. Hvis du skal røyke bør du gjøre det før festen for å få en buzz, hold deg unna sprit og vin. Det viktigste er å ikke overdrive med noen av delene, men finne en fin balanse. Drikk for eksempel halvparten av det du ville gjort ellers, viktig å drikke vann før, under og etter røyking, det forhindrer dehydrering, kvalme og røde øyne.
Vis hele sitatet...
Hvorfor kommer han til å spy så hardt som du påstår? Jeg røyker hasj og drikker alkohol hver eneste helg. Det er aldri rom for et nei når noen passer meg en joint, uansett hvor dritings jeg er. Jeg kaster ALDRI opp, uansett hvor full jeg er eller fjern jeg er, hverken før eller etter.

Synes det er tåpelig at folk påstår at dette ER en kombinasjon man spyr av.
Det KAN være det, men det ER ikke konsekvent dét.

Det kommer helt an på hva man tåler. Jeg elsker å bli helt totalt bortevekk, og har ikke problemer med det. Ferdig snakka.
Først 3 øl - så 0.25 med brunt= sykeste shitten ever!
Sitat av zhpongl Vis innlegg
Hvorfor kommer han til å spy så hardt som du påstår? Jeg røyker hasj og drikker alkohol hver eneste helg. Det er aldri rom for et nei når noen passer meg en joint, uansett hvor dritings jeg er. Jeg kaster ALDRI opp, uansett hvor full jeg er eller fjern jeg er, hverken før eller etter.

Synes det er tåpelig at folk påstår at dette ER en kombinasjon man spyr av.
Det KAN være det, men det ER ikke konsekvent dét.

Det kommer helt an på hva man tåler. Jeg elsker å bli helt totalt bortevekk, og har ikke problemer med det. Ferdig snakka.
Vis hele sitatet...
Folk er forskjellig. Ferdig snakka.
Sitat av Bendulf Vis innlegg
Alkohol og brunt er, spør du meg, en veldig bra kombinasjon. Ikke hver dag. Men kanskje en gang i uka.

Det som skjer er at hvis du legger hodet bakover, og lukker øynene, vil du få et voldsomt kick/sug/takeoff (kall det hva du vil), som varer ganske lenge, og suget øker og øker i hastighet/intensitet hele tiden. Om du ikke orker mer åpner du bare øynene og retter opp hodet. Dette tror jeg er en ganske normal reaksjon fordi jeg har hørt om flere som får det samme. Ikke alle syntes det er like behagelig. Det kan kanskje bli litt vel heftig. Men jeg syntes det er helt 100% utholdelig, for ikke å snakke om at det er 100% behagelig i tillegg. Du bør holde øynene igjen helt til kickoffen er ferdig!
Vis hele sitatet...
Samme skjer med meg, herlig følelse
Jeg tror det har noe med om marijuana-rusen passer deg eller ikke. Tror også det har noe med om du røyker til vanlig å gjøre. Hvis jeg har prøvd å røyke en gang jeg var full, så har jeg spydd. Tror det er fordi jeg ikke røyker til vanlig og reagerer på tjæren og nikotinen.
Utrolig mange som sliter med dette problemet, og at de ikke får i seg alkohol etter en fyrings.

Heldigvis aldri hatt noe problem med det, kan blande så og si alt mulig sammen uten at det går dårklig (men det har jo hendt)
Viss man røyker først, tviler jeg på at du greier å drikke deg drita pga alkoholsmaken blir jævlig..
Viss du drikker deg møkkings og så røyker, kan tre ting skje.
1. Du blir en fontene av grønn guffe
2. Du blacker ut og blir jævlig aggressiv
3. Time of your life.

Har opplevd alle, for det meste nr 1.
Lykke til
Første gang jeg drakk og røyka var jeg på en nyttårsfest som 17åring. Min mor, typen hennes og storebror måtte hente meg rundt kl 23, hvorpå min eldre bror måtte dusje meg rein for spy. Uten å gå videre inn på historien så endte det hele med at jeg måtte betale for å trekke om en stol, jeg fikk frostskader på føttene ute i snøen, sosiallivet mitt ble aldri helt det samme igjen, og jeg fikk MYE tyn for dette en god stund i etterkant.. Familien har også for alltid en morsom (for dem) historie å trekke opp..

Jeg ler godt av det i ettertid, men jeg husker fra den gang at jeg gjerne skulle vært foruten den opplevelsen - og råder deg til å passe på når du starter å mixe alkohol med puff. Men når du takler de to sammen, får du fort en ny og digg type fyll
Sitat av Taurean Vis innlegg
JTror det er fordi jeg ikke røyker til vanlig og reagerer på tjæren og nikotinen.
Vis hele sitatet...
Jeg røyker ikke tobakk, og om jeg tar bongtrekk der det er tobakk i mekket, blir jeg ofte kvalm. Har aldri i mitt liv blitt kvalm av å røyke reint, så det er nok nikotinen.