Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  183 27675
Røm!! Pst risikerer å stå på døren din straks med en betalingsterminal.
Sitat av t_ben Vis innlegg
Kan det skje noe ?
Jeg slettet filmen siden han truet med anmeldelse
Vis hele sitatet...
Tviler på at han fyren faktisk gidder å kjøre rettsak.. Men det er jo han som har copyright så det er ikke helt lovlig å legge den ut.
Tror ikke det er noe å bry seg om, antagelig en passe gal fyr.
Hva var det i videoen da?
Sitat av t_ben Vis innlegg
Kan han ha kortinfo når jeg betalte med paypal som er koblet til kortet ?
At han kan trekke penger. Og hva skjer hvis han anmelder meg ?
Vis hele sitatet...
Mitt semikvalifiserte gjett:
Nei, han har ikke kortinfoen din. Nei, han kan ikke trekke mer penger.

Han kan selvsagt anmelde deg, men det spørs hvor langt han når med det. Hva sto det i kjøpsavtalen når du betalte?

Jeg er mest forbauset over det kommer slike dårlige trusler, formulert på den dårlige måten, med et så omfattende og profesjonelt opplegg ellers. Jeg ville trodd det var et eller annet selskap som sto bak prosjektet - inntil nå.
Sitat av n0ggaftw Vis innlegg
Tror ikke det er noe å bry seg om, antagelig en passe gal fyr.
Hva var det i videoen da?
Vis hele sitatet...
Bilen kjørte videre inn i tunellen, før den falt ned i en sjakt en stud. I bunnen av sjakten kunne man se et lys, før videoen døde.
Han kan vell ikke kreve at jeg betaler han 5 tusen kr ?
Ble ganske stresset nå.
Sitat av FrittTheBandit Vis innlegg
Bilen kjørte videre inn i tunellen, før den falt ned i en sjakt en stud. I bunnen av sjakten kunne man se et lys, før videoen døde.
Vis hele sitatet...
Et mikrosekund med lys, og tekst noe i duren av "Jeg kom ikke lenger, men nå vet jeg at det er NOE som skjer der nede... blablablabla prøver igjen seinere og krever dere for mer penger"

Sitat av t_ben Vis innlegg
Han kan vell ikke kreve at jeg betaler han 5 tusen kr ?
Ble ganske stresset nå.
Vis hele sitatet...
Han kan kreve hva han vil.

Men du kommer ikke til å måtte betale det.
Sitat av Realist1 Vis innlegg
Mitt semikvalifiserte gjett:
Nei, han har ikke kortinfoen din. Nei, han kan ikke trekke mer penger.

Han kan selvsagt anmelde deg, men det spørs hvor langt han når med det. Hva sto det i kjøpsavtalen når du betalte?

Jeg er mest forbauset over det kommer slike dårlige trusler, formulert på den dårlige måten, med et så omfattende og profesjonelt opplegg ellers. Jeg ville trodd det var et eller annet selskap som sto bak prosjektet - inntil nå.
Vis hele sitatet...
Hvor kan jeg finne kjøpsavtalen ? Jeg vet jeg dummet meg ut.

Edit: Denne ? http://www.now-i-know.com/privacy_policy.htm
Sist endret av t_ben; 17. desember 2011 kl. 11:18.
Reinert med beine !
griped's Avatar
Sitat av t_ben Vis innlegg
Hvor kan jeg finne kjøpsavtalen ? Jeg vet jeg dummet meg ut.
Vis hele sitatet...
Slapp av, kan det være en russer denne fyren her? siden når jeg skulle "kjøpe" filmen kom jeg automagisk inn på russisk paypal.

Bare send et bilde av en hundebæsj i retur.
Du ble voldsomt stresset du nå.
Slapp av, han sitter på andre siden av verden og vet ingenting om deg.
Sitat av t_ben Vis innlegg
Hvor kan jeg finne kjøpsavtalen ? Jeg vet jeg dummet meg ut.

Edit: Denne ? http://www.now-i-know.com/privacy_policy.htm
Vis hele sitatet...
Jeg ville egentlig ikke vært så redd for de rettslige truslene. Slik han truet deg, ville jeg vært mer redd for hvor mye han egentlig bryr seg om sin egen privacy policy, for eksempel.
Hvordan regler er det i hans hjemland? (om han var, russiaa)
- Her i Norge har du vel automatisk opphavsrett på alt du har laga uten å måtte skrive rettigheter under alt man poster, eller?

Dessuten tror jeg at enhver domstol hadde gitt blanke f i 5 000kr på tvers av landegrenser..
Sist endret av MrCryptical; 17. desember 2011 kl. 11:29.
Han får ikke kredittkortdata, men det er en mulighet for at han har gateadressen din slik som jeg forstår Paypal sin Privacy Policy.

If you are buying goods or services and pay through PayPal, we may also provide the seller with your confirmed credit card billing address to help complete your transaction with the seller. The seller is not allowed to use this information to market their services to you unless you have agreed to it.

Regardless, we will not disclose your credit card number or bank account number to anyone you have paid or who has paid you through PayPal or with the third parties that offer or use the PayPal Services, except with your express permission or if we are required to do so to comply with credit card association rules, a valid regulatory or law enforcement request, or, to cooperate in an ongoing law enforcement investigation, as otherwise required by law.
Vis hele sitatet...
Men det vil nok ikke skje noe som helst. Du tok jo i tillegg ned filmen umiddelbart etter at han tok kontakt, du kan nok slappe helt av
Sist endret av caperno; 17. desember 2011 kl. 11:35.
Sitat av t_ben Vis innlegg
Han kan vell ikke kreve at jeg betaler han 5 tusen kr ?
Ble ganske stresset nå.
Vis hele sitatet...
Last opp videoen på en fil side, og post linken her. Da er det ikke mange som ser det. Eller så kan du sende videoen på pm til de som vil se den
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Ja huff, noen burde spre videoen anonymt på nettet. Er ikke verdt 7 dollar for den lille snutten der. Hadde gladelig betalt 7 dollar to en indiefilm, men ikke det ubrukelige dritet der.

Han ble nok sur på deg siden flere så filmen din på youtube, enn som betalte for den på siden hans.
Sitat av esl Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Og der forsvant din også...
Kan noen laste den opp på noe som ikke har YOUTUBE i seg?
Lastet opp på megaupload nå. Håper ikke det strider i mot reglene som torrenter?

Forøvrig ikke min intro heller, men gadd ikke fjerne den.

http://www.megaupload.com/?d=4YGMO6IG
http://www.youtube.com/watch?v=VlCIr3MlfEU

Går vel ann å bruke Vlc ol. program til å lagre den?
Sitat av Napz Vis innlegg
http://www.youtube.com/watch?v=VlCIr3MlfEU

Går vel ann å bruke Vlc ol. program til å lagre den?
Vis hele sitatet...
Akkurat den filmen jeg lagra det, men lasta opp da jeg antar den blir slettet. Du kan bruke f.eks Keepvid eller laste ned fra linken min.


bilde av "snuttet" vi får se.

Rimelig vanskelig og se hva som er dr, så prøvde og skifte litt kontraster osv.
Sist endret av kimmy9gga; 17. desember 2011 kl. 12:27.
Youtube video: http://www.youtube.com/watch?v=nL9VB...ature=youtu.be
Han kan vertfall ikke si at han har kredittkortet mitt...
Litt morsomt at alle har den introen. Tobben450 er t_ben fra freak
Sitat av kimmy9gga Vis innlegg


bilde av "snuttet" vi får se.

Rimelig vanskelig og se hva som er dr, så prøvde og skifte litt kontraster osv.
Vis hele sitatet...

Ser nesten ut som to mennesker, der den ene holder en lykt.
Sitat av Napz Vis innlegg
http://www.youtube.com/watch?v=VlCIr3MlfEU

Går vel ann å bruke Vlc ol. program til å lagre den?
Vis hele sitatet...
Med firefox kan man også bruke addons som denne eller denne.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av kimmy9gga Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Wow, to Jesus-plastfigurer opplyst av telys e.l.?

Lurer på hvor mye penger han har tjent på det til nå.
Kjenner at jeg har litt lyst til å laste opp filen på dropbox XD
Skal jeg?
Hvis dere absolutt skal laste opp filmer ulovlig er det en fordel å gjøre det anonymt...
Skuffenes dårlig. Patetisk at han skulle ha penger for den lille filmsnutten sin også.
Sitat av Ozma Vis innlegg
Hvis dere absolutt skal laste opp filmer ulovlig er det en fordel å gjøre det anonymt...
Vis hele sitatet...
Sitter da endelig bak en proxy jeg da ^^
Plager ikke meg at han lurer penger ut av idioter. Smart fyr.
Sitat av henrikxt Vis innlegg
Plager ikke meg at han lurer penger ut av idioter. Smart fyr.
Vis hele sitatet...
Inovasjon, like an American
Seriøst får noe dritt
alt jeg kan si
Elsker at denne fyren har lurt alle. Viser bare en gang til at dere er noen nysgjerrige jævler!
shit, nå ser jeg at det er jesus jeg og.
men hva gjør en jesus-dukke langt nedi pyramiden?
spennende saker!
Etter å ha sett igjennom videoklippet er min eneste konklusjon at vedkommende har dratt på ferie til varmere strøk hvor han blant annet har leid en moped og besøker flotte attraksjoner.
Sist endret av Overjaculation; 17. desember 2011 kl. 22:38.
Det hele virker høyst interessant og meget godt gjennomført. Ble selv veldig nysgjerrig, og ikke mindre nysgjerrig da jeg fikk se bildet av hva som var nede i sjakten inne i pyramiden. Hva i alle dager kan det være?
Og er det hele reelt? hm
Hvorfor sluttet klippet der liksom? Ble signalene liksom for dårlige da? Vil han ha penger for å vise et ufullstendig klipp som bare viser en bil kjøre inn en gang, så filme et lite lys? WTF!?
Sitat av Iuma Vis innlegg
sjekk her
http://www.vg.no/nyheter/utenriks/ar...artid=10016763

Hun kan tjene fett på det!
Vis hele sitatet...
Takk for at du holder deg til tema
Sitat av Iuma Vis innlegg
sjekk her
http://www.vg.no/nyheter/utenriks/ar...artid=10016763

Hun kan tjene fett på det!
Vis hele sitatet...
Skækk eller lost?
toppidrettsutøver
toffer125's Avatar
Sitat av Hoat Vis innlegg
Takk for at du holder deg til tema
Vis hele sitatet...
Tror egentlig han mente å sende henne inn i sjakten
Sist endret av toffer125; 17. desember 2011 kl. 23:36.
Sitat av toffer125 Vis innlegg
Tror egentlig han mente å sende henne inn i sjakten
Vis hele sitatet...
Åja!
*facepalm*
Sist endret av ImsdalFlaske; 17. desember 2011 kl. 23:45.
Henne? Hva er det dere snakker om?
Sitat av EliteBook Vis innlegg
Henne? Hva er det dere snakker om?
Vis hele sitatet...
Linken til Iuma, verdens minste jente
dytte hun ned sjakten
Sitat av Iuma Vis innlegg
sjekk her
http://www.vg.no/nyheter/utenriks/ar...artid=10016763

Hun kan tjene fett på det!
Vis hele sitatet...
Tok litt tid før jeg skjønte den :P trodde du bare posta en random nyhet for å trolle til å begynne med x) godt poeng!
Sitat av Foretningssans Vis innlegg
Det hele virker høyst interessant og meget godt gjennomført. Ble selv veldig nysgjerrig, og ikke mindre nysgjerrig da jeg fikk se bildet av hva som var nede i sjakten inne i pyramiden. Hva i alle dager kan det være?
Og er det hele reelt? hm
Vis hele sitatet...
Kødder du nå?

For det første henger jeg meg opp i hvor latterlig det er at han redigerer inn skurring og bildestøy etterhvert som bilen sendes ned i sjakten. Elendig.

For det andre;
Selv om det selvsagt er ren BS... OM det nå skulle vært ekte... hva så??! At det er NOE som skjer der nede betyr ikke at det er noe interessant. Hvis jeg hadde dratt til Frankrike og sendt et kamera inn en sprekk i veggen på Notre Dame eller Louvre, f.eks., som er utsatt for en haug med konspirasjonsteorier osv, og jeg hadde funnet et lignende lys... Hva skulle jeg tolket det som? Noe helt sinnsykt noe? Eller bare at det står noen og arbeider der nede eller lignende? Det er jo helt LATTERLIG å hoppe rett til konklusjonen at det er noe supermystisk, hemmelig og <noe som er verdt fem millioner dollar å holde hemmelig> der nede.

Hele dette prosjektet er selvfølgelig bare svada, og typen bak har heller ikke gjort noe galt. Han har ikke påstått en dritt, han har bare laget en crappy film og sagt at han "vet" noe. Så sitter det tusenvis av naive konspirasjonsteoripåvirkede unger på nettet og donerer penger for ingenting. Nå sier han at han SKAL finne ut mer. Det forbauser meg ikke hvis neste video kommer ganske snart, fordi han har selvfølgelig laget den klar allerede. Bare venter til den første videoen når salgstoppen. Så blir det en ny MØKKAFILM, som folk betaler enda mer for. Og alt er helt lovlig og greit, dette er bare typiske freaks som får akkurat like lite som de betaler for. Gratulerer med det.
Sitat av Realist1 Vis innlegg
Kødder du nå?

For det første henger jeg meg opp i hvor latterlig det er at han redigerer inn skurring og bildestøy etterhvert som bilen sendes ned i sjakten. Elendig.

For det andre;
Selv om det selvsagt er ren BS... OM det nå skulle vært ekte... hva så??! At det er NOE som skjer der nede betyr ikke at det er noe interessant. Hvis jeg hadde dratt til Frankrike og sendt et kamera inn en sprekk i veggen på Notre Dame eller Louvre, f.eks., som er utsatt for en haug med konspirasjonsteorier osv, og jeg hadde funnet et lignende lys... Hva skulle jeg tolket det som? Noe helt sinnsykt noe? Eller bare at det står noen og arbeider der nede eller lignende? Det er jo helt LATTERLIG å hoppe rett til konklusjonen at det er noe supermystisk, hemmelig og <noe som er verdt fem millioner dollar å holde hemmelig> der nede.

Hele dette prosjektet er selvfølgelig bare svada, og typen bak har heller ikke gjort noe galt. Han har ikke påstått en dritt, han har bare laget en crappy film og sagt at han "vet" noe. Så sitter det tusenvis av naive konspirasjonsteoripåvirkede unger på nettet og donerer penger for ingenting. Nå sier han at han SKAL finne ut mer. Det forbauser meg ikke hvis neste video kommer ganske snart, fordi han har selvfølgelig laget den klar allerede. Bare venter til den første videoen når salgstoppen. Så blir det en ny MØKKAFILM, som folk betaler enda mer for. Og alt er helt lovlig og greit, dette er bare typiske freaks som får akkurat like lite som de betaler for. Gratulerer med det.
Vis hele sitatet...
Hoy!!

Må du slutte å ødelegge moroa for alle andre!! Realist er ikke alltid bra, la fantasien vandre!
Sitat av Realist1 Vis innlegg
Kødder du nå?

For det første henger jeg meg opp i hvor latterlig det er at han redigerer inn skurring og bildestøy etterhvert som bilen sendes ned i sjakten. Elendig.
Vis hele sitatet...
Enig, Realist1. Og ikke bare det, ut fra videoen på YouTube kan jeg ikke engang finne at det bevises at dette kjøretøyet kjører inn i en pyramide, selv om vi ser pyramiden filmet utenfra. Det kan like gjerne være en sjakt han har bygd av papp- etter treplater hjemme i hagen.

Nei, jeg vet heller ikke hva dette egentlig dreier seg, bort sett fra det åpenbare, å tjene noen penger. Men at han har avslørt store og viktige hemmeligheter tviler jeg på.

Ca. 2 minutter og 50 sekunder ut i videoen står han med en ryggsekk i hånden, så går det over til neste scene hvor bilen beveger seg gjennom en sjakt. Vi ser imidlertid ikke at bilen settes inn i sjakten. Altså trenger ikke disse to klippene være tatt opp på samme sted. Så med forbehold om at en annen video viser nettopp at det gjøres, er jeg veldig skeptisk. Jeg har heller aldri vært ved pyramidene, men jeg vil tro at det er vakter der som vil reagere hvis noen prøver å sende et lite kjøretøy inn i en sjakt.
Det er jo selvfølgelig ikke en ekte sjakt i pyramidene han bruker. Hvem som helst kan ikke spasere inn i pyramidene og sende lekebiler ned sjakter.