Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1806
Noen som kan gi meg et eksempel på et vanlig amerikansk telefon nummer?

------------------
Westside till I die
(212) 555-1234?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Trodde slike 555 nummer bare ble brukt i filmer og serier???


Maniac
Better than thou.
Nix 1-800-##### & (###) 555-##### er for real 4 real

------------------
::Carlo::
"To be forgotten is worse than death.."
▼ ... noen uker senere ... ▼
tosken, er vel bare 4 - FIRE siffer etter 555/800/osv.?
problemet er jo at man trenger et amerikans tlf# for å registrere på namedemo da.
noen som kan ett man kan bruke der bare?

------------------
-:Tupac 4 ever:-
Du trenger ikke noe ekte telefon nummer der, men du trenger et ekte kreditt kort nummer!!
Faen as, den kreditt kort generatoren lager jo numre, men de må jo "valideres" med et navn.......hvordan årner dere dette med Namedemo a?

------------------
"Politics was, at first, the art of preventing people from interfering in matters that concerned them. To this, in later times, was added the art of compelling people to decide matters which they did not understand"
Stikk inn på hjemmesiden til CocaCola, general motors, eller noen andre amerikanske firmaer og se om du finner noen # der som du kan bruke! http://www.iblis.nu/ubb/wink.gif
▼ ... noen uker senere ... ▼
Har bodd flere år i amerika, så jeg vet at telefon nummerene har følgende format:
(xxx) xxx-xxxx -eller- 1-xxx-xxx-xxxx


------------------
.: CoDEmASTeR :.
Better than thou.
Originally posted by centric:
tosken, er vel bare 4 - FIRE siffer etter 555/800/osv.?
Vis hele sitatet...
Tok med 1 nummer for mye da. Har ikke bodd i USA på flere år nå.. Er faktisk 2 år siden jeg var der sist tilogmed.. *mimre*

------------------
::Carlo::

"To be forgotten is worse than death.."
-Freija Crecent, Final Fantasy IX