Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 401
Har firmatert slike androidtelefoner tidligere uten problem , har trykket som jeg blir fortalt i videoen men etter 1 firmatering sa forsvinner "wipe data" eller hva det heter.


Etter jeg har firmatert ber telefoen meg velge sprak. Deretter email og passord, og det som er rart er at telefonen ber meg gjore dette hele tiden. Noen tips? Hjelp...

Er denne videoen jeg har fulgthttps://youtu.be/C3Wcx-j7gYg . Na blir jeg bare bedt hele tiden om google mail/ passord om og om igjen.
Sist endret av burgerking66; 6. juli 2023 kl. 23:40. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Er det ikke bare å følge forklaringene telefonen gir i innstillinger? Min Samsung er såre enkel, selvom litt vanskelig å finne.
Google mail kan du bare hoppe over, det trengs ikke. Om nødvendig kan det gjøres etterpå.
Har gjort det, men sa krever tlf innlogging som bare repeterer seg selv. Dette er en motorola det gjelder