Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1083
Er det noen mulighet for meg å fjerne en trojan? det kommer hele tiden når jeg starter opp.
Sjekk i regedit og i autoexec.bat fila...

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion \Run]
Her ligger det som starter på opstarten...
Opprinnelig postet av ghio
Sjekk i regedit og i autoexec.bat fila...

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion \Run]
Her ligger det som starter på opstarten...
Vis hele sitatet...
Alt du trenger gjøre er å skrive msconfig fra kjør å klikke enter. Eller services.msc og stoppe tjenesten om det er en slik.
*host*Det er mer en trojanere som må ryddes i denne tråden*host*

http://housecall.trendmicro.com er en gratis online virusscanner. Veldig nyttig liten tjeneste. Ellers kan det være så enkelt som bare å fjerne den fra oppstarten som de andre her har beskrevet. Men føler du deg ikke trygg på det, så kan housecall være en fin løsning.
Kan finne ut hva Trojan det er, og så gå på www.symantec.com og finne fjernings metoden...
Få deg et antivirus program, AVG er gratis. Eller så kan du søke online her eller her
jeg testa en trojan på pappa sin maskin,får ikke vekk nå. er nok ikk enoe mer "host " mer "host"
▼ ... over en måned senere ... ▼
last ned et program som heter Trojan Guarder...
Den fixa mitt problem