Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1215
For noen dager siden, mistet jeg mobilen med skjermen ned på gulvet, noe som medførte at skjermen har blitt sprukket. Men mobilen funket helt fint og ingen skade på bildene, kun ytterste laget på skjermen. I går, hadde den slått seg av, og nå får jeg den ikke på igjen. Jeg har bestilt ny skjerm for å få fikset den. Men den viser ingen respons når jeg setter i lader eller trykker den på power knappen...
Synes det er litt rart den plutselig sluttet å virke, siden den har fungert så fint så lenge etterpå.

Har noen tips til hva jeg kan gjøre? Er den helt ubrukelig nå, eller kan det ordne seg når jeg får på den nye skjermen? Fortvilende uten mobil... Sitter å prøver hele tiden men den VIL IKKE Men den funka jo så fint i går! Kan noen gi meg svar og tips for hva jeg kan gjøre for å få den i gang igjen? Jeg er så avhengig av den, og jeg har ikke penger til ny!

Finnes det en "deaktiveringsknapp" i form av et lite hull på den? Tør ikke begynne å trykke nål inn i alle mulige hull uten å vite... Håper på svar fort som rakkern! Hilsen trist mobileier !!
Trådstarter
2 0
Sitat av Hacker Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Ja men jeg har bestilt skjerm, så det er ikke vits... Problemet er å få liv i telefonen, for den funka helt fint lenge etter den sprakk skjermen.... Men takk