Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1070
Heisann

Har noen av dere blitt kontaktet av google pga bruk av pirat/nedlasta android apps?

Bruker dere nedlasta android apps som dere IKKe har betalt for?

D
Sitat av DrD.O.C Vis innlegg
Heisann

Har noen av dere blitt kontaktet av google pga bruk av pirat/nedlasta android apps?

Bruker dere nedlasta android apps som dere IKKe har betalt for?

D
Vis hele sitatet...
Må nesten le litt der.

Nei, man blir ikke kontakt av google av pirat/nedlasta android apps. Det er ikke google som lager alle appene skjønner du

Siden Applanet er nede så, bruker jeg 4shared.com til det jeg trenger av pirat/nedlasta android apps.

Håper det var til hjelp!
du, såpass skjønner jeg att google ikke lager appsa, men det er nå tross dem som videre selger dem.

Dette fra ett annet forum : "I received a Notice of Copyright Infringement after downloading and using Andy for Android from here. The email was sent to my Google account linked to my phone and had make and model of phone and when i used the program and the ISP i used.
Basically said if there was no response from me within the next 72 hours, they would consider informing my Internet provider, local authorities, reporting my account to Google and taking the full legal remedies available to rectify this situation. So i bought the damn thing."

D
Sitat av DrD.O.C Vis innlegg
du, såpass skjønner jeg att google ikke lager appsa, men det er nå tross dem som videre selger dem.

Dette fra ett annet forum : "I received a Notice of Copyright Infringement after downloading and using Andy for Android from here. The email was sent to my Google account linked to my phone and had make and model of phone and when i used the program and the ISP i used.
Basically said if there was no response from me within the next 72 hours, they would consider informing my Internet provider, local authorities, reporting my account to Google and taking the full legal remedies available to rectify this situation. So i bought the damn thing."

D
Vis hele sitatet...
Det er veldig lite sannsynlig at google gjør noe slikt
Sist endret av Zirto; 1. februar 2013 kl. 21:32.
ja ok kanskje ikke google men kanskje en myndighet av noe slag
Sitat av DrD.O.C Vis innlegg
ja ok kanskje ikke google men kanskje en myndighet av noe slag
Vis hele sitatet...
Tror også at myndighetene ikke har kapasitet til det også. Ellers så hadde det allerede vært i media nå, at ulovlig nedlasting av apps vil føre til fengsel på livstid ..
Myndighetene har så vidt kapasitet til å lese anmeldelsene som kommer inn.

Jeg bruker for tiden BlackMarkt Alpha som jeg synes er det beste som er ute atm.
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
Sitat av DrD.O.C Vis innlegg
du, såpass skjønner jeg att google ikke lager appsa, men det er nå tross dem som videre selger dem.

Dette fra ett annet forum : "I received a Notice of Copyright Infringement after downloading and using Andy for Android from here. The email was sent to my Google account linked to my phone and had make and model of phone and when i used the program and the ISP i used.
Basically said if there was no response from me within the next 72 hours, they would consider informing my Internet provider, local authorities, reporting my account to Google and taking the full legal remedies available to rectify this situation. So i bought the damn thing."

D
Vis hele sitatet...
Setter ei krone på at det er utvikleren som har lagt inn en piratsjekk i appen, og at det er utgiveren som har sendt den meldingen.
▼ ... over en uke senere ... ▼
var det ikke noe sånt at det ikke fungerer med pirat-apps, etter 4.1, els?
Har ikke giddet å teste etter at jeg oppdaterte til 4.1, ihvertfall..
Men i <4.0 fungerer det supert, og ikke noen mail fra Google
Har 4.1 og det funker helt fint.