Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1032
Etter etogethalvt år i Kina med 5 kr DVDer på gata er det på tide å starte nedlastingen igjen. Har lyst til å starte å laste ned BluRay, men thepiratebay.org er sperra i Kina samt alle trackerne dems.

Er det mulig å få opp siden og få lasta ned på en måte?
Hotspot shield er fin og ha i Kina, men fungerer ikke bra til nedlastning.
Sist endret av Same i Skauen!; 17. mars 2009 kl. 18:33.
din røver
Zeco's Avatar
Bruk proxy?
gå inn på http://dslam.us/hero/ (Proxy side) og skriv inn URL'en til den siden du vil nå.
Sist endret av Clr; 17. mars 2009 kl. 18:38.
Proxy hjelper vel dårlig dersom trackerene er sperret i tillegg?
Dersom selve trackeren er blokkert vil ikke proxy gjøre store nytten (utenom at du evt. vil få lastet ned torrent-filene). I så fall må du kjøre selve tilkoblingen igjennom en proxy også, noe som vil være nokså tregt med mindre du har en skikkelig proxy. Vet du hvilket nivå denne blokkeringen er på? Kun HTTP?

edit: leste selvfølgelig ikke at trackerene var blokkert også. Som jeg tenkte meg Da er det bare å finne (evt. kjøpe deg en) skikkelig proxy og legge den til i torrentklienten din (options -> preferences -> connections i uTorrent) dersom du absolutt skal bruke TPB. Det finnes garantert en haug med alternative klienter, så om du leter litt rundt finner du nok garantert hva det nå er du skal ha. Good luck videre i frihetens land =)
Sist endret av Exmagician; 17. mars 2009 kl. 18:43.
Altså, proxy vil være for tregt under nedlastning som jeg allerede sa i første post. Unasett, jeg har hatt mange forsøk på og laste ned forskjellige 1080P filmer fra forskjellige sider, men alle trackrene leder tilbake til piratebay.org. Kanksje jeg kan spørre Kineserne hvor de får bluray filmene fra? hehe.
Sist endret av Same i Skauen!; 18. mars 2009 kl. 15:56.
Men allikevel er det Kina som står for nesten all trafikken på TPB.
Ja, jeg veit! Jeg kan forsåvidt bruke hotspot shield selv om nedlastingen ikke er noe raskere enn ca. 20 kb på 8 GB filer, så det vil nok ta sin tid.
Sist endret av Same i Skauen!; 18. mars 2009 kl. 16:10.
Bruke rapidshare?
eller noen av de andre innenfor samme sjanger.

De burde da fungere greit?
eller må du ha torrent?