Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 2300
Har aldri vært noe sånn spillefyr, men bestilte noe stæsj fra cdon og siden cs ikke kosta mer enn 100 spenn tenkte jeg at jeg skulle ta det med for å se hva som gjør at så mange folk blir så hekta på det

Har installert spillet men har noen få spm, hvordan skal man kunne spille med boter? må de lastes ned? tenkte kanskje at jeg trengte litt trening før jeg gikk på noen online servere.. Og hvordan får man til full skjerm? har tatt på sånn widescreen, men den dekker ikke hele skjermen, og der hvor liv og armor står er liksom forsvinnet sånn halvveis under oppgavelinjen.. noen som kunne hjulpet meg litt?

kjører forresten Vista til OS om det skulle ha noe og si
Når det gjelder boter så må de lastes ned ja.....google er din venn men du kan bare begynne online, det er så mange noober der at det ikke er sant! :P
CS fungerer helt fint i vista.
Til bots vil jeg anbefale PODBot.
<33
<33's Avatar
Trådstarter
Sitat av kvile
Når det gjelder boter så må de lastes ned ja.....google er din venn men du kan bare begynne online, det er så mange noober der at det ikke er sant! :P
Vis hele sitatet...
har faktisk googla det, men skjønner ikke helt åssen jeg får adda botene, men greier det sikker til slutt, men hva gjør jeg med vinduet da?
søk etter zbot

Ligger veiledere på catchgamer.no
Boter er egentlig verre å spille mot enn folk online, fordi de fleste bots har wallhack, aimbot og hele julaften.
Sist endret av Archj; 5. august 2008 kl. 18:00.
Sitat av Archj
Boter er egentlig verre å spille mot enn folk online, fordi de fleste bots har wallhack, aimbot og hele julaften.
Vis hele sitatet...
Men bots har også en vanskelighetsgrad man kan stille inn, ikke glem det.
<33
<33's Avatar
Trådstarter
ja er det jeg muligens tenkte at man kan stille inn hvor gode de skal være prøvde meg på en server nå, greide å skyte 4 stk og ble skutt 25 ganger
Sitat av Lunicks
Men bots har også en vanskelighetsgrad man kan stille inn, ikke glem det.
Vis hele sitatet...
Den vanskelighetsgraden gjør det ikke så enormt mye bedre, har de først sett deg i 3 sekunder så er du dau
Etter en uke med online-spilling har du blitt ekstremt mye bedre.
Husker første gang jeg spilte. Var vel verre stats en dine.

Har slutta å spille nå, men før jeg slutta hadde jeg Eagles Scream som ranking, altså den høyeste.
Cs er enkelt, og du lærer fort. Bare å lære seg kontrollene og huske på at du ikke må holde inne når du skyter, men skyte 2-3 skudd om gangen og sikte litt.

Boter er fint og trene med, og bra hvis du skal spille offline.
Når du kjøpte den for 100 kr. Fikk du med vanlig CS, CZ og Conditiion Zero Deleted Scenes?

CZ Deleted Scenes er helt ypperlig hvis du vil spille mot bots. Der gjør du oppdrag. Altså du er i en gruppe med sånne spesialtrente politi duder. 1 av oppdragene er å redde gisler og fra et bankran for så og drepe ranerne. Altså det er ganske masse sniking. Og du kan selv stille inn vanskelighetsgraden!
cs 1.6 og CZ er 2 helt forskjellige ting når det kommer til aim. du kan ikke spille CZ også gå over til 1,6 og satse på at aimen er den samme. kan noen forklare hva aim er? blir litt vansklig for meg
Rett og slett hvor godt du sikter... aim=sikte
<33
<33's Avatar
Trådstarter
Sitat av AndyCandy
Når du kjøpte den for 100 kr. Fikk du med vanlig CS, CZ og Conditiion Zero Deleted Scenes?

CZ Deleted Scenes er helt ypperlig hvis du vil spille mot bots. Der gjør du oppdrag. Altså du er i en gruppe med sånne spesialtrente politi duder. 1 av oppdragene er å redde gisler og fra et bankran for så og drepe ranerne. Altså det er ganske masse sniking. Og du kan selv stille inn vanskelighetsgraden!
Vis hele sitatet...
ja fikk med CZ deleted scenes også, og ett par andre som jeg ikke husker navnet på... Oki, takk for tipset, må man laste ned boter der også eller er det preinstallert?

og en ting til, åssen plukker man opp ett nytt primær våpen hvis man allerede har ett? Prøvde E men funka ikke :S
Sitat av &lt Vis innlegg
ja fikk med CZ deleted scenes også, og ett par andre som jeg ikke husker navnet på... Oki, takk for tipset, må man laste ned boter der også eller er det preinstallert?

og en ting til, åssen plukker man opp ett nytt primær våpen hvis man allerede har ett? Prøvde E men funka ikke :S
Vis hele sitatet...
Hvis du ikke har et plukker man det opp, har du ett fra før vil du bare beholde det gamle.
Du kan kaste det gamle med "G"-knappen.

For å gjøre spillet mer flytbart skriv i console; (knappen ved siden av 1-tallet for å åpne)

rate 25000
cmdrate 101
cl_updaterate 101

hud_fastswitch 1 - enklere å bytte våpen.

Still inn riktig sens, ikke spray'n pray og bli bedre med tiden! GL.
Btw: Dropp CZ-greia.
Sist endret av Restyle; 5. august 2008 kl. 22:43.
<33
<33's Avatar
Trådstarter
Hva er det de forskjellige settingsa utgjør a?

takk for svaret med våpen er samme knappen man bruker til å plante/defuse bombe med el?
Sitat av &lt Vis innlegg
Hva er det de forskjellige settingsa utgjør a?

takk for svaret med våpen er samme knappen man bruker til å plante/defuse bombe med el?
Vis hele sitatet...
Nei, du deffuser med E, og planter med skyteknappen.
De øverste stiller inn ratsa dine, så spillet "oppdateres" riktig.
Husk også å skriv "fps_max 100" for bra fps, og skru av vertical sync i nvidia kontrollpanel.

Forøvrig ligger alt dette på google.


Når jeg tenker over det;
Last ned CEVO GUI v3.0 fra siden, så blir alle settings satt riktig. Go play hardcore. Gå på "Options" - "keyboard" for å se alle tastene og hva de blir brukt til. Good luck shootin'
Sist endret av Restyle; 5. august 2008 kl. 22:53.
<33
<33's Avatar
Trådstarter
fikk beskjed om at Pingen min var for høy wtf, har prøvd og google det men skjønte enda mindre da
Pingen din er det tallet du ser helt til høyre for deg når du åpner "Score Board" (orginalt med Tab). Ping er egentlig målt i ms (millisekund) og fremstiller millisekund delay (eller hastigheten) mellom deg og serveren. Ved høy ping 100+ så vil du og alle andre ha det vanskelig for å treffe (deg).

Hastigheten bestemmes primært av internett hastigheten din, og det er lite du kan gjøre med det. Men en ting du bør passe på når du skal spille online er å bruke et filter å sette det slik at du bare finner servere med under 100 ping f.eks. Eller under 50.

Til slutt, hvis du ikke har den raskeste linja tilgjengelig så bør du passe på at du ikke laster ned eller bruker torrents, siden CS har lav prioritering av nett-linja.
<33
<33's Avatar
Trådstarter
oki takk for svar, så ping er rett og slett hastigheten altså.. jaja, ikke så mye jeg kan få gjort med det da, er så irriterende og hele tiden får meldinger om at pingen er for høy.. :S
Når vi først er inne på det...
...make sex in the console!

rate 25000
cl_updaterate 101
cl_cmdrate 101
ex_interp 0.01
room_type 0
cl_minmodels 1
cl_weather 0
cl_shadows 0
max_smokepuffs 0
hud_fastswitch 1
cl_showfps 1

Hvis du er usikre på hva kommandoene gjør, prøv google.
*pirke pirke*

cL_showfps 1 er jo ikke et "must" da men alle de andre console commands er veldig nyttige. Eneste er vel kanskje cl_minmodels 1 som gjør alle CT / Terror samme model (??). Det er ikke lov i MGL o.l esport legaues, men når du sitter hjemme og spiller public er det vel samme F***. Ingen som whiner på det.

Vil også legge til at rate 20000 og cl_cmdrate 80 brukes til LAN gaming pga den lave pingen.
Sist endret av Clr; 6. august 2008 kl. 11:56.
<33
<33's Avatar
Trådstarter
hmm blei kicka av en server nå, hadde visstnok 200 i ping.. men vetke åssen jeg skal fixe det :S