Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 3871
Link vg

Mer håndfaste bevis en dette får man vel ikke. Vel og merke om forskere faktisk slipper til å får analysert hva det er, men det ser slik ut. Spent på resultat. Hva tror du?
han fyren som rulla ut dette her har kommet med "bevis" før som viste seg å være fake.

https://en.wikipedia.org/wiki/Jaime_Maussan
Jeg tror du er temmelig lettlurt om du faller for denne.
De ser altfor menneskelige ut, slik de ser ut i science fiction filmer, så nei. Dette er bare tull.
Ingenting fra land som Mexico vil jeg ta for god fisk.

Ville vært mer interessant om flere uavhengige forskere fra både USA og Europa foretok en DNA-analyse av kroppene deres.
Blekksprutene ser mer utenomjordiske ut enn disse.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Går ikke an å holde ayylmao-UFO-pisset til en av de eksisterende trådene, da?
Jeg stusser alltid over konsensusen at aliens ligner på oss. Hvorfor skulle de det, vi vet jo så lite om universet? Det kan hende at aliens allerede er på jorden. Hvem vet hvilket plan de eksisterer på eller hvor de får energi fra, eller om de i det hele tatt trenger energi; alt blir jo vurdert med våre øyne...
Sitat av Kaizen Vis innlegg
Link vg

Mer håndfaste bevis en dette får man vel ikke. Vel og merke om forskere faktisk slipper til å får analysert hva det er, men det ser slik ut. Spent på resultat. Hva tror du?
Vis hele sitatet...
Det her er så jævla fake som det går an å få det til..

Overarmen er er lårbein som er feil vei bl.a.

https://youtu.be/-_H5FvBEvLs?si=_pAQbsK1uZo-RXl6
Er det 1. April igjen allerede..?
Hvor ble det av vinteren egentlig??
Sitat av Mekkern Vis innlegg
Jeg stusser alltid over konsensusen at aliens ligner på oss. Hvorfor skulle de det, vi vet jo så lite om universet? Det kan hende at aliens allerede er på jorden. Hvem vet hvilket plan de eksisterer på eller hvor de får energi fra, eller om de i det hele tatt trenger energi; alt blir jo vurdert med våre øyne...
Vis hele sitatet...
Word. Er de noe som er alien så er det blekksprut ass.
Sist endret av thetech; 14. september 2023 kl. 21:01.
Sitat av Mekkern Vis innlegg
Jeg stusser alltid over konsensusen at aliens ligner på oss. Hvorfor skulle de det, vi vet jo så lite om universet? Det kan hende at aliens allerede er på jorden. Hvem vet hvilket plan de eksisterer på eller hvor de får energi fra, eller om de i det hele tatt trenger energi; alt blir jo vurdert med våre øyne...
Vis hele sitatet...
Hovedgrunnen til at vi står på 2 bein og ikke 4 er fordi da vi klatret ned fra trærne så overlevde de med 2 bein fordi vi fikk bedre oversikt over landskapet og kunne se andre dyr flere kilometer unna. Mens de på 4 bein kunne ikke se fienden før det var for sent. Dette er en teori de undersøkte i en dokumentarfilm jeg så for rundt 10 år siden, og som handlet om menneskets utvikling.

De første menneskerasene var også lavere i høyden. Så visst de kroppene i artikkelen er ekte så er det heller mer sannsynlig at det er likene av mennesker slik de så ut for 100-200.000 år siden.

Alt levende må ha energi for å i det hele tatt kunne eksistere. Vår hovedkilde til energi er solen. Men livsformer kan også få energi fra andre ting som f.eks. Stråling.
Er en grunn til at vi føler oss mer lykkelige, seksuelt aktive og generelt har mer energi om sommeren, mens vi på vinteren er mer energiløse, mer trøtte og mer deprimert.

Hvordan livet ser ut på andre planeter vil avhenge av mange ting. Som hva de får energi fra, hvor mye mat og drikke de har tilgjengelig, hvilke egenskaper som trengs for å overleve og å være overlegen de andre livsformene de deler planeten med. Og har de øyne? Det finnes f.eks. Minst èn fiskeart som er blinde fordi de holder til et sted langt nede i havet der de ikke trenger dem for å overleve og skaffe mat. Det er til og med en haitype som lever i ca. 400-500 år og ikke får barn før den er rundt 100 år gamle.
Sist endret av einsteindragon; 14. september 2023 kl. 21:24. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Same old same old
Jorden er jo smikkfull av aliens fra en planet i universet ^^¨

Seriøst, hvem faen gidder å ha med oss å gjøre? Vi klarer ikke kjøre planeten en uke uten å slå hverandre ihjel eller drite i egen hage.
til og med elon musk er dritlei og har hastverk med å komme seg til helvete vekk herfra.

Fra en "aliens" perspektiv så blir det vel litt som å se en haug dritafulle idioter slåss i fylla på byen der ingen har koordinasjon. Man stopper gjerne å tar en titt, humrer litt og går videre til neste bar der man ler av hvor idiotisk de så ut der de sprella og trodde de var rambo.

Siste man gjør er vel å stoppe de og spørre om å få delta.
Sist endret av mr.roundtree; 15. september 2023 kl. 02:24.
Sitat av mr.roundtree Vis innlegg
Jorden er jo smikkfull av aliens fra en planet i universet ^^¨

Seriøst, hvem faen gidder å ha med oss å gjøre? Vi klarer ikke kjøre planeten en uke uten å slå hverandre ihjel eller drite i egen hage.
til og med elon musk er dritlei og har hastverk med å komme seg til helvete vekk herfra.

Fra en "aliens" perspektiv så blir det vel litt som å se en haug dritafulle idioter slåss i fylla på byen der ingen har koordinasjon. Man stopper gjerne å tar en titt, humrer litt og går videre til neste bar der man ler av hvor idiotisk de så ut der de sprella og trodde de var rambo.

Siste man gjør er vel å stoppe de og spørre om å få delta.
Vis hele sitatet...
Pluss at vår første og eneste respons ved kontakt med aliens sannsynligvis vil være at vi sender alle våre atomvåpen mot de.
Sist endret av einsteindragon; 15. september 2023 kl. 03:46.
Ja. Det var ikke helt slik som det blir påstått i YouTube videoen Expialidocious linker til her skal vi tro på mexicanske forskere. Ny artikkel på VG
Sitat av einsteindragon Vis innlegg
Pluss at vår første og eneste respons ved kontakt med aliens sannsynligvis vil være at vi sender alle våre atomvåpen mot de.
Vis hele sitatet...
Nei, det ville vært taktisk dumt. Om aliens kom hit (jorden) ville vi gått grundig i gang med å skaffe så mye teknologi fra de som mulig. Atomvåpen er bare nyttig for å nekte fiende tilgang til et gitt område over litt lengre tid pga radioaktivitet, og vi har ikke lyst å sprenge flere av de på kloden vår, og skal du først bombe en fiende sønder og sammen på en annen planet er det mye mere effektivt å se seg om etter passe store steiner (astroider) i det solsystemet og dytte de mot planeten. Atomvåpen er pinglevåpen i forhold til noe slikt.

Det eneste vi effektivt kunne brukt atomvåpen til mot aliens fra jordkloden var som EMP-våpen for å skade de mens de er i lav bane rundt jorden.

Uansett, det første man må gjøre er å skaffe nok teknologi fra de slik at man kan ta krigen fra oss til de. Sånn forutsatt at de kom hit for å krige.
Jeg var ganske sikker på at dette var fake, men etter å ha sett dette begynner jeg faktisk å lure. Om dette ikke er aliens, hva i alle dager kan det være ?
Youtube
Sitat av einsteindragon Vis innlegg
Hovedgrunnen til at vi står på 2 bein og ikke 4 er fordi da vi klatret ned fra trærne så overlevde de med 2 bein fordi vi fikk bedre oversikt over landskapet og kunne se andre dyr flere kilometer unna. Mens de på 4 bein kunne ikke se fienden før det var for sent. Dette er en teori de undersøkte i en dokumentarfilm jeg så for rundt 10 år siden, og som handlet om menneskets utvikling.
Vis hele sitatet...
Nei, seleksjonsargumentet for bipedalisme handler om energibruk.
Sitat av Beffy2 Vis innlegg
Nei, seleksjonsargumentet for bipedalisme handler om energibruk.
Vis hele sitatet...
Tipper at du har rett i det, at det er den største årsaken. Men jeg nekter å gå med på at det bare er én grunn til at vi mennesker går på to bein.
Sitat av meitemark Vis innlegg
Nei, det ville vært taktisk dumt. Om aliens kom hit (jorden) ville vi gått grundig i gang med å skaffe så mye teknologi fra de som mulig. Atomvåpen er bare nyttig for å nekte fiende tilgang til et gitt område over litt lengre tid pga radioaktivitet, og vi har ikke lyst å sprenge flere av de på kloden vår, og skal du først bombe en fiende sønder og sammen på en annen planet er det mye mere effektivt å se seg om etter passe store steiner (astroider) i det solsystemet og dytte de mot planeten. Atomvåpen er pinglevåpen i forhold til noe slikt.

Det eneste vi effektivt kunne brukt atomvåpen til mot aliens fra jordkloden var som EMP-våpen for å skade de mens de er i lav bane rundt jorden.

Uansett, det første man må gjøre er å skaffe nok teknologi fra de slik at man kan ta krigen fra oss til de. Sånn forutsatt at de kom hit for å krige.
Vis hele sitatet...
Man vet aldri hva vi mennesker ville gjort om utenomjordisk liv hadde havnet på himmelen. Vi ville blitt livredde.

Og når jeg snakker om å sende atomvåpen mot de, så tenker jeg ikke på å bombe de mens de her, men f.eks. Bruke baliistiske missiler med atomvåpen på de mens de fortsatt var ute i rommet, utenfor vår egen atmosfære. F.eks. Når de hadde vært omtrent like langt unna som månen er.

Men jeg håper vi ville gjort noe smart og vært vennlige og lyttende til de så lenge de ikke viser tegn til aggresjon.
Jeg vil si at det er ca. 70/30 sjanse på at utenomjordisk avansert liv ville vært fiendtlige VS vennlige.

I øynene til en såpass avansert utenomjordisk livsform som sannsynligvis har romfartøy som kan fly like raskt som lysets hastighet ville vi blitt sett på så små og ubetydelige som vi gjør når det kommer til maur og fluer, eller i beste fall en kattunge.

Sitat av Kaizen Vis innlegg
Jeg var ganske sikker på at dette var fake, men etter å ha sett dette begynner jeg faktisk å lure. Om dette ikke er aliens, hva i alle dager kan det være ?
Youtube
Vis hele sitatet...
Ingen tar deg seriøs visst kilden din er youtube. Kun disse konspirasjonstypene som tror av verden f.eks. Blir styrt av en hemmelig organisasjon.

Skal man bli tatt seriøst så bruk kilder som vg.no og andre annerkjente medier, forskning.no, illustrert vitenskap og lignende.

Sitat av Beffy2 Vis innlegg
Nei, seleksjonsargumentet for bipedalisme handler om energibruk.
Vis hele sitatet...
Vet ikke hva det betyr. Men vet iallefall at det er hjernen som bruker mest energi. Også er det lenge siden jeg så denne dokumentaren.

Men det er nok flere grunner til at vi står på 2 bein, som allerede nevnt. Det jeg nevnte være 1 av de, iallefall helt i begynnelsen av menneskets evolusjon. 2 bein gjør også at vi kan løpe litt raskt.
Sist endret av einsteindragon; 22. september 2023 kl. 20:58. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Seriøst mann. Så mange påstander uten noe som helst rot i virkeligheten. F.eks vet du ikke hva bipedalisme er men du vet at det er hjærnen som bruker mest energi. Eller at ailien reiser i lysets hastighet. Men å se på en YouTube video som er fra en nyhets kanal kan man ikke stole på. Derimot er f.eks vg ok. Lol mann.
Sitat av einsteindragon Vis innlegg
Og når jeg snakker om å sende atomvåpen mot de, så tenker jeg ikke på å bombe de mens de her, men f.eks. Bruke baliistiske missiler med atomvåpen på de mens de fortsatt var ute i rommet, utenfor vår egen atmosfære. F.eks. Når de hadde vært omtrent like langt unna som månen er.
Vis hele sitatet...
Månen er fordømt langt unna. 384400 km unna. Ballistiske missiler kommer seg kanskje 4500 km opp, sånn ca halvparten av atmosfæren vår. Så vi kan sprenge atombomber 'høyt' oppe, bare ikke så veldig høyt oppe. Og så langt oppe er ikke bombedelen noe viktig, men EMP er saken.

Derav mitt utsagn om at om vi skal krige mot aliens må vi nesten ha tak i teknologien deres, for vi er effektivt låst fast her.

Nyttig lesing om å sprenge atomvåpen 'høyt oppe'.
I denne videoen ''Også fra Youtube, men CNN'' snakker Neal Degras Tysen om saken.
Spol frem til sirka 4.min.
Sist endret av Kaizen; 23. september 2023 kl. 22:02. Grunn: Mer info
Sitat av Kaizen Vis innlegg
I denne videoen ''Også fra Youtube, men CNN'' snakker Neal Degras Tysen om saken.
Spol frem til sirka 4.min.
Vis hele sitatet...
Han sier vel indirekte at han ikke tror på greia før de blir gjort tilgjengelig for flere, helst uavhengige forskere. Synes også de er komisk stereotype, og fra en lite troverdig kilde.

"the results "do not show anything mysterious that could indicate life compounds that do not exist on Earth"

Alle tobeinte liksom-romvesener som ser sånn ut vitner om fantasiløshet hos skaperne. Gjetter at eventuelle fremmede arter fra andre planeter ser ut som en pastill, spaghetti, manet, sky, lyn, en svevende klump eller noe annet som ikke trenger å gå på to bein.
Sist endret av funksjon; 23. september 2023 kl. 22:28. Grunn: fylla