Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 768
Hei.
For ikke lenge siden, så kjøpte jeg meg Galaxy S2, nå er den helt død!
Når jeg våknet i dag så trudde jeg den bare var tom får strøm, men når jeg plugger i laderen, så skjer det ingen ting. Jeg lot den stå i laderen i 4 timer, men enda så skjer ingen ting når jeg prøver å slå på den, noen tips?
Har du prøvd å ta ut/ stappe inn batteriet, evt hold inne powerknappen i over 10sekund?

Om den har hengt seg opp av en eller annen grunn, kan den oppføre seg som om den er avskrudd, med mindre du bruker metodene som nevnt over.
Sist endret av Lanjelin; 18. februar 2013 kl. 22:55.
Sitat av Lanjelin Vis innlegg
Har du prøvd å ta ut/ stappe inn batteriet, evt hold inne powerknappen i over 10sekund?

Om den har hengt seg opp av en eller annen grunn, kan den oppføre seg som om den er avskrudd, med mindre du bruker metodene som nevnt over.
Vis hele sitatet...

Jeg har dessverre prøvd det der, men til ingen nytte. Det hendte en gang at mobilen slo seg på, men da kom bare Samsung merket opp og blinket, ikke noe mer hendte.