Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1200
Heisann!

Begynner smålig og bli lei min SGS3, og leker litt med tanken på ny telefon.
Er det noe spennende som kommer ut, eller har kommet ut nylig?
Er vel ikke direkte ny, men Galaxy Note 2 er ekstremt deilig.
du kan jo vente på s4?
S3 er jo fortsatt blant toppmodellene.
Slik jeg ser det er Nexus 4 det beste alternativ, hatt nexus to ganger på rad nå og blir det neste gang å
Stock android, oppdateringer og stort community er viktig for meg
Sitat av KSF Vis innlegg
Er vel ikke direkte ny, men Galaxy Note 2 er ekstremt deilig.
Vis hele sitatet...
Så er jo Note 2 "broren" til s3 da. bare at de har fora han opp litt mer og gitt han enn penn.

Så blir nok mye av det samme.
Sitat av koalafant Vis innlegg
Så er jo Note 2 "broren" til s3 da. bare at de har fora han opp litt mer og gitt han enn penn.

Så blir nok mye av det samme.
Vis hele sitatet...
Jeg synes personlig at det er en relativt stor forskjell på opplevelsen, både pga. pennen og den større skjermen.
Homemade Retard
zeicko's Avatar
ryktes om note 3 med 6.3" skjerm 8 kjernes prossesor og mer snacks
Du har jo en super telefon, jeg holder meg enda fast til min s2
Sitat av zeicko Vis innlegg
ryktes om note 3 med 6.3" skjerm 8 kjernes prossesor og mer snacks
Vis hele sitatet...
Det blir jo altfor stort... blir vel ikke lenge til folk går med 42" tommer i lomma heller tenker jeg.
Multitalent!
har selv konvertert fra android (note2) til ios, har nå en brukt 4s men det ryktes jo en 5s til sommeren... verdt å vente på?
Homemade Retard
zeicko's Avatar
Sitat av koalafant Vis innlegg
Det blir jo altfor stort... blir vel ikke lenge til folk går med 42" tommer i lomma heller tenker jeg.
Vis hele sitatet...
er bare rykter, men note 2 er jo 5,55" så ville satt max grense på 6" :P
Jeg kjøpte meg en Note 2 rett før jul og har aldrig vert så imponert over en mobil noen gang. Den knuser ALLE andre smartmobiler på batterilevetid (en helaften med spilling og fortsatt batteri ut dagen etter), har en bra skjertm, vanvittig god å spille på, skrive sms med og uten penn.
Kom på level 159 i Bloons før det begynte å lagge, ( prøv det med en anne smartphone).

Den føles stor første dagen men nå ville jeg ikke hatt noen mindre telefon rett og slett!

Litt lesestoff:

TEST: Samsung Galaxy Note II - Mobili.no
http://www.mobili.no/tester/test-sam...axy-note-ii/25. okt. 2012 – Samsung Galaxy Note II er den enkleste sekseren vi har trillet i år.

Samsung Galaxy Note II | Lyd & Bilde
www.lydogbilde.no/test/samsung-galaxy-note-ii6. nov. 2012 – Test av Samsung Galaxy Note II. Suveren hybridmobil. Galaxy Note II er den beste blandingen av mobil og nettbrett vi har testet hittil.

Test av Samsung Galaxy Note II - Verdens største mobil får ... - Klikk.no
www.klikk.no/teknologi/mobil/article795605.ece18. okt. 2012 – Først og fremst er den blitt enda kraftigere. Galaxy Note II er nå den kraftigste mobilen fra Samsung. Her snakker vi om en 1,6 GHz firekjerners ...
Sist endret av rotatilaltbra; 13. februar 2013 kl. 23:23.
Homemade Retard
zeicko's Avatar
Sitat av rotatilaltbra Vis innlegg
Jeg kjøpte meg en Note 2 rett før jul og har aldrig vert så imponert over en mobil noen gang. Den knuser ALLE andre smartmobiler på batterilevetid (en helaften med spilling og fortsatt batteri ut dagen etter), har en bra skjertm, vanvittig god å spille på, skrive sms med og uten penn.
Kom på level 159 i Bloons før det begynte å lagge, ( prøv det med en anne smartphone).

Den føles stor første dagen men nå ville jeg ikke hatt noen mindre telefon rett og slett!

Litt lesestoff:

TEST: Samsung Galaxy Note II - Mobili.no
http://www.mobili.no/tester/test-sam...axy-note-ii/25. okt. 2012 – Samsung Galaxy Note II er den enkleste sekseren vi har trillet i år.

Samsung Galaxy Note II | Lyd & Bilde
www.lydogbilde.no/test/samsung-galaxy-note-ii6. nov. 2012 – Test av Samsung Galaxy Note II. Suveren hybridmobil. Galaxy Note II er den beste blandingen av mobil og nettbrett vi har testet hittil.

Test av Samsung Galaxy Note II - Verdens største mobil får ... - Klikk.no
www.klikk.no/teknologi/mobil/article795605.ece18. okt. 2012 – Først og fremst er den blitt enda kraftigere. Galaxy Note II er nå den kraftigste mobilen fra Samsung. Her snakker vi om en 1,6 GHz firekjerners ...
Vis hele sitatet...
korrekt lydogbilde link
http://www.lydogbilde.no/test/samsung-galaxy-note-ii
Sitat av Toseki Vis innlegg
Heisann!

Begynner smålig og bli lei min SGS3, og leker litt med tanken på ny telefon.
Er det noe spennende som kommer ut, eller har kommet ut nylig?
Vis hele sitatet...
Selger du din S3 billig?